کد مطلب: 31995

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد فردا 25 اسفند ماه | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد فردا 25 اسفند ماه | فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی صاحب فرزندی خواهید شد که برایتان قدمش مبارک است شادی و خوشبختی را در زندگی برایتان به وجود می‌آورد، و شما را به مقامات بالا می‌رساند، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید؛ به انجام برسانید که برایتان سود و درآمد بسیار عالی را خواهد داشت. شما عاشق طبیعت هستید برای اینکه زندگی شادتری داشته باشید و سلامتیتان را حفظ کنید در محیط اطرافتان از گل و گلدان غافل نشوید از افراط و تفریط در انجام کار‌هایی که قبلا تجربه انجام آن‌ها را داشته اید خودداری کنید از اشتباه هراس بدل راه ندهید بشر جایزالخطاست. برای متقاعد کردن شخصی برای انجام کاری از قاطعیت خود استفاده کنید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: طالعت خوب نیست. ممکن است در زندگیتان با مشکلات بزرگی روبرو شوید و به دردسر‌های خیلی زیادی مواجه شوید، باید مراقب کار‌هایی که انجام می‌دهید باشید و خودتان را به فساد آلوده نکنید سعی کنید؛ در زندگی بدگویی دیگران را نکنید و گرنه برایتان خطرات بسیاری به بار می‌آورد. از کسی که هر لحظه تقاضا و توقعی از شما دارد دوری کنید، به فکر سلامتیتان باشید و از بی خوابی‌های زیاد پرهیز کنید، مطالعه را فراموش نکنید، فکر و خیال را از شما دور میکند و به دانشتان می‌افزاید، این روز‌ها به هر کاری که دست بزنید موفقیت با شماست، طی روز‌های آینده اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد، بدون شک همین روز‌ها گره از کارتان باز میشود.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: اگر تصمیم به جابجایی دارید و می‌خواهید کارتان را تغییر دهید در این امر عجله نکنید که شاید پشیمان شوید. پولی به دستتان می‌رسد که باید به واسطه آن قرض هایتان را ادا کنید. اگر بی وفایی دیدید، ناراحت و غمگین نباشید که خداوند به زودی جواب عمل آن‌ها را خواهد داد. دوستان میتوانند محرم رازتان باشند و این دلیل نمیشود که تمامی اسرار و درد دل هایتان را با آن‌ها در میان بگذارید، سعی کنید نیت خوب داشته باشید تا خلوص نیتتان در رفتارتان نیز دیده شود، تشویش و نگرانی برایتان فایده‌ای ندارد، آینده در کنترل هیچ کس نیست خونسردی تان را حفظ کنید و بی جهت در برابر هر حرفی عصبی نشوید نتیجه عکس خواهد داد.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر: اسرار زیادی در زندگیتان وجود دارد که دیگران سعی در برملا کردن آن دارند، اما باید خویشتن داری کنید و حرفی بر زبان نیاورید. اگر می‌خواهید دنیا به کام شود باید از دوستان ناباب و کار‌های حرام پرهیز کنید. اگر به نصیحت‌های بزرگترهایتان گوش فرا دهید زندگی بهتری خواهید داشت. مدتی است که در انتظار شنیدن خبری خوش هستید خیلی زود شیرین‌ترین اخبار ممکن را از کسی خواهید شنید که انتظارش را هم ندارید مراقب یک حرف نابجا باشید فرصت بدست آمده را از دست نداده و از آن استفاده کنید تصمیمات اتخاذ شده خانواده را مورد بررسی قرار دهید چرا که به شما در این مورد اطمینان دارند عاطفه‌ی خود را در راهی خرج کنید که نتیجه‌ی موثر داشته باشد تنها بودن بهتر از این است که همراه داشته باشید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج آ د

تعبیر: از عجله و شتاب بر حذر باشید و سعی کنید صبور و بردبار باشید تا بهترین‌ها در زندگی تان روی دهد. فردی بسیار ناراحتتان میکند و دلتان را می‌شکند، اما از کارش پشیمان می‌شود و دوباره به جانبتان باز می‌گردد. از تنبلی دست بکشید و تلاشتان را فراوان‌تر کنید تا زندگی بهتری را به خود اختصاص دهید. در مورد همسایگان خود کنجکاوی به خرج ندهید و آن‌ها را به حال خودشان بگذارید موفقیت هایتان در زمینه‌های مختلف قابل تحسین است سعی کنید خودتان را بیشتر نشان دهید فرصتی طلایی در پیش هست خودتان را آماده یک بحث پر تنش کنید، اما تلاش کنید آرام بمانید تا بتوانید بهترین استفاده را از این بحث ببرید سعی کنید منطق اصلی خود قبل از دیگران باشید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ آ د

تعبیر: از غیبت و تهمت برحذر باشید و مراقب باشید که با تفرقه افکنی زندگیتان را نابود خواهید کرد. خداوند در همه حال حواسش به شماست پس فکر نکنید که فراموشتان کرده، فقط کافی است به او ایمان داشته باشید. کسب و کارتان رونق می‌یابد و تا ماه آینده خبر‌های خوبی به دستتان می‌رسد. عجله نکنید و با سعه‌ی صدر و صبر و حوصله کار‌ها را پیش ببرید موفقیت در چنین شرایطی بدون تردید با شماست بر سر یک دو راهی قرار خواهید گرفت از تجربه‌ی دوستان بهره ببرید از شما بخاطر انجام کار خیری قدردانی میشود هوش بالای شما سبب میشود که به راحتی از کنار دامی که برایتان پهن شده بگذرید وظیفه‌ای که از جانب دوستی به شما محول شده به تنهایی انجام دهید و قابلیت خودتان را ثابت کنید.

فال ابجد

فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: اقبال نیکویی دارید و به هر آنچه که خواهید دست پیدا می‌کنید، اگر فردی با شما ناسازگاری دارد و مشکلاتی میانتان وجود دارد نگران نباشید که به زودی همه چیز برطرف خواهد شد. پولی به دستتان می‌رسد که باید از آن صرف نظر کنید چراکه حلال نمی‌باشد و زندگیتان را به نابودی می‌کشاند. چشمهایتان را باز کنید و مراقب دورو بری هایتان باشیدحسودان در اطرافتان بسیارند از زبان نرمتری برای کمک گرفتن از دیگران استفاده کنید با نیش زبان و کنایه به جایی نمیرسید اعضای خانواده خود را در اولویت قرار دهید این روز‌ها بهتر است در مسایل مالی بیشتر مراقب باشید از ولخرجی‌های بی مورد پرهیز کنید در مسایل عاطفی شکیبا باشید و توقعاتتان را کم کنید.

 فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: ب ج ج

تعبیر: از جانب یکی از اطرافیان تان مال و سرمایه خوبی به دستتان می‌رسد و در این راه بسیار سختی می‌کشید، اما آینده‌تان تضمین خواهد شد. اگر از لطف الهی ناامید شده اید بدانید که وصال به یار و آنچه که می‌خواهید نزدیک است باید اندکی صبور باشید. سفری عالی در پیش دارید که شما را از غم و اندوه می‌رهاند. آرزوی شما براورده شده، ولی شما آنقدر ذهنتان را درگیر مسائلِ بی اهمیتِ جانبی کرده اید که متوجه بهبودِ شرایط هم نشده اید … در مورد مسائلِ عاطفی هراسی به دل راه ندهید، شما نهایتن باید دست به یک انتخاب بزنید، صداقت ویژگی یی ست که میتواند شما را نزد دیگران محبوب یا منفور کند، خصوصیاته خوب شما را هر کسی مشاهده کند بدونِ تردید در کنارِ شما گام بر میدارد.

فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. اگر قصد ازدواجی را دارید به زودی این ازدواج سر خواهد گرفت، و شما به موفقیت‌های بالایی دست پیدا خواهید کرد بهتر است؛ نگرانی و شک و دودلی را از خود دور کنید تا انرژی‌های مثبتی در وجود خود داشته باشید و به آرامش دست پیدا کنید، خبر‌های خوب و خوشی در آینده به گوشتان خواهد رسید که برایتان موفقیت آمیز خواهد بود. شخص یا اشخاصی را با صحیت‌های خود عصبانی و ناراحت میکنید آن‌ها شما را درک نکرده و نتوانسته اند با دیدگاهتان ارتباط برقرار کنند صادقانه منافع مشترک طرفین را بررسی کنید تا به نتیجه‌ی درست برسید بیهوده گله و شکایت نکنید هیچ موفقیتی آسان و راحت بدست نمی‌آید اگر استراتژی خود در قبال مسائل عاطفی را اشتباه یافته اید بدون درنگ آن را عوض کنید.

فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است. امسال سال فوق العاده عالی برای تان خواهد شد، شما می‌توانید به آرزوهایتان دست پیدا کنید و شادی را در خود به وجود بیاورید اگر قصد رفتن به سفر را دارید این سفر را راهی می‌شوید، و به سلامتی طی خواهید کرد که برای تان آرامش و آسایش را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود روحیه تان شاد و با نشاط شود. بیش از حد روی مساله‌ای تعصب نداشته باشید از کسانی که با شما صمیمی هستند بخواهید عیب و ایرادهایتان را بدون تعارف بیان کنند مهارت‌های شما در زمینه‌ی کاری موهبتی است که باید از آن نه تنها بهره بگیرید که به دیگران هم آموزش دهید از دوستی قدیمی سراغ بگیرید شخصی که مدتهاست ندیده اید و خبری از او ندارید از مطالعه غافل نشوید اجازه ندهید که احساس تنهایی شما را در بر بگیرد.

فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: قصد و نیت پاکی در سر خود دارید. در‌های رحمت به سویت گشوده خواهد شد و شما به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهید کرد، اگر گمشده‌ای دارید به زودی پیدایش خواهید کرد و شادی و نشاط را در زندگیتان به دست خواهید آورد، به زودی از طرف اهل قلم سود و منفعت بسیار عالی نصیبتان خواهد شد. شما سرشار از عاطفه هستید بهره‌مند کردن دیگران از چنین موهبتی بسیار پسندیده است. فرصت مناسبی برای سفر پیدا میکنید حتما به این سفر بروید در مورد توقعاتی که از شما دارند احساس ضعف نکنید همین توقعات ظرفیت بالای شما را نشان میدهند حواستان باشد اجازه ندهید کسی به شوخی یا جدی به افراد خانواده‌ی شما بی احترامی کند. اتفاقات خوبی در راه است.

فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: آینده خوبی دارید. به لطف خداوند خیر و برکت در زندگی تان سرازیر می‌شود، و شما به موفقیت‌های بالای خواهید رسید بهتر است؛ نا امیدی را از خود دور کنید به زودی به تمام هدف هایتان دست پیدا خواهید کرد و شادی را در زندگی تان به وجود می‌آورید، در امورات تحصیلی به خوشبختی دست پیدا میکنید. نگرانی را از خودتان دور کنید و کمی بیشتر به زیبایی‌های زندگی چشم بیاندازید زندگیتان را با نا شکری و بی توجهی تلخ نکنید بطور کاملن اتفاقی از مسائلی که در اطرافتان میگذرد آگاه میشوید واکنش‌های خودتان را به گونه‌ای تنظیم کنید که از این آگاهی بهترین استفاده را کرده باشید در مورد خریدهایتان سعی کنید آگاهانه عمل کنید شما در موقعیت ولخرجی کردن نیستید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی