کد مطلب: 31990

بهمن موتور | بخشنامه بهمن موتور | ثبت نام بهمن موتور | بهمن موتور چیست

عیدانه بهمن موتور به همه؛ با نصف قیمت ریسپکت ۲ بخرید | متقاضیان دیگنیتی و فیدلیتی هم سورپرایز شدند + مشخصات ریسپکت ۲

دور جدید واگذاری خودروهای پر فروش بهمن موتور آغاز شد.

عیدانه بهمن موتور به همه؛ با نصف قیمت ریسپکت ۲ بخرید | متقاضیان دیگنیتی و فیدلیتی هم سورپرایز شدند + مشخصات ریسپکت ۲

محصولات شرکت بهمن موتور متقاضیان زیادی در ایران دارد. دور جدید ثبت نام بهمن موتور بزودی آغاز خواهد شد. خودروهای بهمن موتور قیمت های مختلفی دارد.طرح جایگزینی خودرو فرسوده با پنج محصول بهمن موتور با شرایط عالی بزودی آغاز خواهد شد.

ارزانتر از بازار بدون قرعه کشی ریسپکت ۲ بهمن موتور بگیرید

بهمن موتور از امکان تبدیل اختیاری خودرو متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و عادی) خبر داد.

بهمن موتور

بهمن موتور از امکان تبدیل اختیاری خودرو متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و عادی) بر مبنای فرآیند نوبت دهی در قالب فروش فوق‌العاده خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ثبت نامی زمستان، به ریسپکت تیپ 2 خبر داد.

بر این اساس متقاضیان در لیست انتظار نوبت زمستان 1402می‌توانند در صورت تمایل و اختیاری، نسبت به ثبت نام و واریز وجه خودروی ریسپکت تیپ 2 از یکشنبه 20 اسفند تا ساعت 24 روز دوشنبه 28 اسفند یا تا زمان اتمام ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش شرکت بهمن موتور نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

شرایط تبدیل:

بهمن موتور

 در حال حاضر گروه بهمن و شرکت بهمن موتور ریسپکت پرایم جدید (ریسپکت ۲) را جایگزین نسخه فعلی در خط تولید کرده است و بزودی این محصول را به بازار عرضه می کند. با توجه به آغاز تبلیغات محیطی این خودرو، احتمالاً ریسپکت ۲ در هفته های آینده به بازار می آید.

این خودرو توان ۱۵۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک CVT با تعویض دنده ۹ سرعته است و توان را به چرخ های جلو می رساند.

بهمن موتور

بهمن ریسپکت پرایم به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرم مصنوعی، فناوری LED چراغ ها، شارژر بی سیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نور پردازی کابین، شیشه های دودی عقب و… مجهز است.

ریسپکت 2 بهمن موتور معرفی شد

اما در تیپ جدید ریسپکت پرایم قابلیت دسته دنده الکتریکی و جلو آمپر تمام دیجیتال اضافه شده است. جلو آمپر جدید ریسپکت این ویژگی را دارد تا اطلاعات بیشتری را در اختیار راننده بگذارد. در بحث فنی تفاوتی میان نسخه جدید این خودرو با نمونه های قبولی وجود ندارد. در بهمن ریسپکت از تعلیق مک فرسون در بخش جلو و تعلیق مولتی لینک در بخش عقب استفاده می شود. همین مسئله باعث برتری در پایداری ریسپکت پرایم نسبت به برخی رقبای این خودرو شده است.

بهمن موتور

ریسپکت تیپ ۲ در بخش مشخصات فنی و ظاهری هیچ تفاوتی با رسپکت پرایم ندارد و تنها در ۳ مورد اصلی تغییرات مثبتی حاصل شده است که این ۳ مورد عبارتند از:

۱- طراحی دسته دنده الکتریکی رسپکت ۲ بهمن موتور با ظاهری بسیار مدرن‌تر

فضای کابین جلو و دسته دنده الکتریکی رسپکت تیپ 2

۲- کلاستر (جلو آمپر) به صورت تمام دیجیتال به همراه نمایش دمای جعبه دنده و دمای آبصفر تا صد رسپکت تیپ 2

۳- کلیدهای ESP (سیستم کنترل پایداری) و حالتهای (Mode) رانندگی در کنار لیور دنده قرار گرفته اند.

مشخصات و امکانات ریسپکت تیپ ۲ بهمن موتور

کشور سازنده چین
حجم موتور 1500 سی سی توربو cc
قدرت موتور (اسب بخار) ۱۵۴ اسب بخار
گشتاور (نیوتن متر) ۲۳۰ نیوتن متر
تعداد سیلندر ۴
تعداد سوپاپ ۱۶
شتاب ۰تا۱۰۰ ۱۰ (تقریبی)
حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس 9 سرعته CVT
دیفرانسیل جلو
کلاس بدنه سدان
ابعاد ۴۶۷۰ × ۱۸۲۵ × ۱۴۸۳
فاصله محوری ۲۷۰۰ میلیمتر
ابعاد تایر 205/50 R17
وزن خودرو ۱۴۰۸ کیلوگرم
مصرف سوخت ۷.۵ لیتر ترکیبی در ۱۰۰ کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
امکانات ایمنی 6 عدد- راننده و سرنشین جلو، جانبی و پرده ای – سیستم ABS+EBD-سیستم کمکی ترمز-سیستم کنترل پایداری ESP(EBA+TCS+HA)
امکانات و آپشن ها کلاستر (جلو آمپر) به صورت تمام دیجیتال به همراه نمایش دمای جعبه دنده و دمای آب-6 عدد اسپیکر-مولتی مدیا 10.25 اینچی با قابلیت اتصال به بلوتوث / دارای سیستم GPS-درگاه USB دو عدد جلو و یک عدد عقب – روکش چرمی-گرمکن صندلی سرنشین و راننده- صندلی راننده با تنظیم 6 جهت-صندلی سرنشین با تنظیم دستی در 4 جهت – LED-چراغ های روشنایی در روز- روشن شدن خودکار چراغ ها- روشنایی مشایعت تا درب منزل – نمایش فشار باد تایر- دوربین 360 درجه-دوربین دید عقب- سنسور عقب-استارت دکمه ای-کروز کنترل-ورود بدون کلید- ترمز پارک برقی-توقف خودکار قبل از شروع به حرکت(اتوهلد)-کنترل حرکت خودرو در سر بالایی HAC ) – آینه های جانبی برقی تاشو گرمکن دار-آینه داخلی ضد تابش نور

مشخصلات فنی ریسپکت تیپ ۲ بهمن موتور

در بخش فنی رسپکت 2 از همان پیشرانه رسپکت پرایم بهره میبرد که 1.5 لیتری توربو شارژر می‌باشد و قادر به تولید ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور است و این نیرو را از طریق یک گیربکس CVT نسل جدید چری به چرخهای جلو منتقل میکند.

بهمن موتور

موتور ریسپکت تیپ 2 بهمن موتور 

در ریسپکت 2 هم همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی شاهد یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو هستیم که نیروی خود را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ضریب‌متغیر (CVT) راهی محور جلو این سدان کامپکت می‌کند. پیشرانه ریسپکت دقیقاً با پیشرانه خودروهایی مثل چری آریزو 5 TEو چری آریزو 6  یکسان است و حداکثر قدرت 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. البته این پیشرانه در چری آریزو 5 TE و آریزو 6، حداکثر قدرت 147 اسب بخار را تولید می‌کند که دلیل آن‌، تفاوت‌های نرم‌افزاری است.

بهمن موتور

سیستم تعلیق ریسپکت تیپ ۲ همانند رسپکت جزو سیستم تعلیق‌های تقریباً نرم در میان هم رتبه های خود به حساب می آید و حتی سرنشینان عقب نیز چندان در مسافرتها و دست اندازهای جاده‌ای اذیت نخواهند شد.

ذکر این مورد حائز اهمیت است که دیگر نسخه پرایم و اولیه رسپکت مونتاژ نخواهد شد و در حال حاضر رسپکت ۲ (نیو) تنها محصول تولیدی رسپکت روی خطوط تولید بهمن موتور خواهد بود.

بهمن موتور

منبع: تسنیم
آنچه دیگران میخوانند
  • محمد ارسالی در

    سلام
    وزارت صمت دقیقاً داره چیکار میکنه که مدیران بهمن هر کاری و هر بلایی سر مردم بیچاره در می آورند و هیچ کس هم جوابگو نیست و تکلیف ما روشن نمیکنند؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی