کد مطلب: 31985

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و این شهرها | فردا 23 اسفند همه دانش آموزان خانه نشین می شوند ؟

با توجه به چهارشنبه سوری و نزدیک شدن به عید نوروز وزارت آموزش و پروش در اطلاعیه ای توضیحات مهمی در خصوص تعطیلی مدارس برخی از شهرها داده است که در ادامه با هم می خوانیم.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و این شهرها | فردا 23 اسفند همه دانش آموزان خانه نشین می شوند ؟

جزئیات تعطیلی مدارس بدلیل جشن چهارشنبه سوری و خطرات احتمالی آن را با هم در ادامه متن می خوانیم.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر اردبیل: برای پیشگیری از مخاطره‌های احتمالی مراسم چهارشنبه‌سوری و حفظ ایمنی دانش‌آموزان، نوبت بعد از ظهر تمام مدرسه‌های این شهرستان امروز تعطیل و برنامه‌های آموزشی به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» ارائه خواهد شد.

با توجه به حضور سامانه بارشی در شرق و شمال کشور بارندگی ها در این مناطق برای امروز شدیدتر خواهد بود و افزایش احتمال تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف  و کاهش دما برای روز چهارشنبه در این نواحی بیشتر مورد انتظار است ولی تا ایت لحظه هیچگونه اطلاعیه ای در این زمینه صادر نشده است و در صورت تعطیلی مدارس اخبار را به اطلاع شما کابران گرامی خواهیم رساند و اطلاع رسانی انجام خواهد شد .

اطلاعیه آموزش و پرورش استان مرکزی درخصوص تعطیلی مدارس و نحوه فعالیت مدارس از سه‌شنبه

از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ تا پایان ماه مبارک رمضان:

مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر و در پایان بدون تغییر خواهد بود.

مدارس فعال در نوبت بعدازظهر بدون تغییر فعالیت خود را آغاز نموده و یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

مدارس نوبت عصر استان قزوین روز سه شنبه به علت برگزاری جشن چهارشنبه سوری ساعت 16 تعطیل می شوند

اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین درباره تعطیلی مدارس:

به منظور پیشگیری از حوادث و خطرات چهارشنبه سوری، تمامی مدارس نوبت عصر استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه، ساعت ۱۶ تعطیل می شوند.

تعطیلی مدارس رباط کریم

نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند امروز ساعت ۱۶ تعطیل می شود

 رباط کریم- رییس اداره آموزش و پرورش رباط‌کریم: به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی چهارشنبه آخر سال نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت ۱۶ تعطیل می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی

مدارس نوبت عصر امروز خراسان رضوی ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس نوبت عصر در روز سه شنبه ۲۲ اسفند در سراسر استان ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود.

امیر شوشتری در این خصوص اظهارکرد: مدارس نوبت عصر امروز که تقارن با مراسم چهارشنبه سوری دارد به دلیل رعایت نکات ایمنی و سلامت دانش آموزان با ۲ ساعت تعجیل زودتر به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: شروع فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس سراسر استان در ایام ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر همراه است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار قرآن، در تمامی مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر باز خواهد شد اما ساعت پایان نوبت صبح به روال طبیعی خواهد بود.

تعطیلی مدارس پردیس

مدارس شیفت عصر پردیس سه شنبه ساعت ۱۵ تعطیل می‌شود

این تصمیم با توجه به ضرورت حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از حوادث ناگوار در شب چهارشنبه آخر سال، اتخاذ شده است.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی فردا

شرایط بارش سنگین در خراسان جنوبی و خراسان رضوی را امروز خواهیم داشت. با توجه به پیش بینی بارش های سنگین احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه قوت گرفته است .

تا این لحظه خبری در این زمینه منتشر نشده و در صورت اعلام خبر در همین صفحه اخبار تعطیی مدارس را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.

تعطیلی مدارس

اطلاعیه آموزش و پرورش: مدیران مدارس می‌توانند به اقتضای شرایط (اوقات شرعی، موقعیت جغرافیایی، نوع مدرسه و…) با توجه به نظرات معلمان، دانش آموزان و اولیای ایشان، ضمن اجرای کامل برنامه درسی و رعایت ساعات مصوب آموزشی هر دوره، نسبت به شروع ساعت کار مدرسه با یک ساعت تأخیر اقدام کنند.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از فردا ۲۲ اسفند با توجه به ماه رمضان، ساعت آغاز فعالیت مدارس شیفت صبح استان از هشت و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی خبر داد: ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی در ماه رمضان تغییر کرد.

ناصر ناصری با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی و یکپارچگی در ارائه خدمات بین واحدهای استانی و بهره مندی کارکنان از فیوضات ماه مبارک رمضان، ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک ها، دانشگاه ها و شهرداری ها تا پایان ماه مبارک رمضان با تأخیر آغاز می شود.

وی تصریح کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی در ماه رمضان از ۸:٣٠ صبح تا ١۴:٣٠ بعدازظهر خواهد بود.

به گفته وی؛ پایان ساعت کاری ادارات در روزهای پنجشنبه، ۱٣:٣٠ می باشد.

معاون استاندار اظهار داشت: دستگاه های خدماتی و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی بوده و به روال گذشته و بدون تغییر، فعالیت خواهند داشت.

ناصری افزود: فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی در روزهای شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ و چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ایام ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

تعطیلی مدارس مشهد فردا 23 اسفند

با توجه به آغاز بارش ها و کاهش دما در استان خراسان رضوی احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه افزایش یافته است بنابراین تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه دور از انتظار نیست .

در صورت اعلام رسمی خبر در خصوص تعطیلی این اخبار را منتشر خواهیم کرد . تا این لحظه هیچگونه خبری در زمینه تعطیلی فردای مدارس مشهد منتشر نشده است.با ما باشد .

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری

 آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: آغاز فعالیت مدارس این استان در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه از ساعت ۹ صبح است.

 در اطلاعیه وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه آمده است:با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، به اطلاع دانش‌آموزان ، اولیا و فرهنگیان می‌رساند، با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران و لغزندگی معابر ، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان در برخی مناطق در شبکه شاد و در سایر مناطق روند آموزشی از ساعت ۹ صبح است.

در اطلاعیه آمده است: فعالیت آموزشی در مقطع ابتدایی شهرستان بروجن، بخش ناغان شهرستان کیار ، منطقه دیناران شهرستان اردل و امامزاده حسن شهرستان فلارد به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد است.

براساس این اطلاعیه، فعالیت آموزشی در سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. در این اطلاعیه از معلمان درخواست شده است، همکاران مدارس باتوجه به شب زنده‌داری و روزه بودن بسیاری از دانش‌آموزان از برگزاری هرگونه آزمون و ارائه تکالیف سنگین خودداری شود و نسبت به اجرای اطلاعیه ویژه ماه مبارک رمضان اهتمام ویژه‌ داشته باشند.

تعطیلی مدارس کردستان در ماه رمضان

روابط عمومی‌آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد که فعالیت مدارس استان در ماه رمضان با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

میثم منتشلو اظهار کرد: پیرو بند ۲ اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت فعالیت مدارس سراسر کشور، با تأیید مدیرکل آموزش و پرورش این استان، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمام دوره‌های تحصیلی کردستان در نوبت صبح در ایام ماه مبارک رمضان با یک ساعت تأخیر شروع می‌شود.

وی افزود: در خصوص برنامه درسی روزانه و هفتگی مدارس نیز، شورای هر مدرسه به اقتضای شرایط و وضعیت آن مدرسه، تصمیم لازم را اتخاذ کرده و مسؤولیت اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان بر عهده مدیر مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: مطابق ماده ۸۷ آئین نامه اجرایی مدارس، مدیران موظف به جبران کسری مترتب بر ساعات آموزش در فرصت دیگر خواهند بود.

تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس چهارشنبه ۲۳ اسفند اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۲۳ اسفندماه برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی