کد مطلب: 31955

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 20 اسفند | مدارس کدام شهرها غیر حضوری خواهند شد + اسامی شهرها

با توجه به آلودگی شدید هوای پایتخت و برخی از کلانشهرها و تداوم سرما و برف منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 خبر دادند.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و استان ها فردا 20 اسفند | مدارس کدام شهرها غیر حضوری خواهند شد + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 20 اسفند 1402 به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و سرما و یخبندان و صرفه جویی در گاز و انرژی وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد ، سبزوار، همدان ،نهاوند ، ملایر ، تویسرکان، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، کوهرنگ ، سردشت ، بلبان آباد ،مراغه ، مرند ، ورزقان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، فیروزکوه و دماوند و پردیسان ، اسالم ، هشتپر، تالش ، خاروانا و اهر ، قوچان در این صفحه دنبال کنید.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

خبرهای تعطیلی مدارس تهران در روز 20 اسفند 1402 با توجه به بالا رفتن شاخص آلودگی هوا در تهران سبب شد که محصلان از آموزش و پرورش درخواست کنند که مدارس تعطیل گردد،ولی هوای تهران سالم می‌باشد و به دلیل باران و بادی که در شب گذشته آمد هوا پاک است و فردا بیستم اسفند ماه مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها برگزار خواهند شد.

مدرسه‌های فردا در تهران برپا می‌باشد و بایستی محصلان به مدرسه بروند و هیچ گونه خبری از تعطیلی نیست.

احتمال تعطیلی مدارس اهواز و خوزستان فردا یکشنبه ۲۰ اسفند

امروز اهواز رکورد آلودگی در کشور ایران را زده است و هوای ۲۳ شهر سالم و پاک می‌باشد.

امروز شاخص کیفی هوای هیچ یک از شهرها در وضعیت خطرناک «قهوه‌ای»، ناسالم «بنفش ژجایی ندارد و هیچ کدام از کلان شهرها از جمله روز قبل در موقعیت ناسالم «قرمز» ثبت نگردیده است.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز و اردبیل فردا یکشنبه ۲۰ اسفند

در تبریز شاهد بارش برف و تگرگ بوده‌ایم، که احتمالاً فردا در این شهر مدارس تعطیل خواهد شد و اینکه بعضی از شهرهای استان آذربایجان شرقی با کولاک همراه با سیل می‌باشد و مدرسه‌ها بعضی از روستاییان نیز تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس

تبریز نفوذ سامانه بارشی به آذربایجان شرقی سبب بارش تگرگ و برف در شهر تبریز گردید.

با دقت به تشدید بارندگی‌ها در بعضی از شهرهای کشور ایران مدارس در روز بیستم اسفند ماه سال جاری احتمالاً تعطیل گردد. در بعضی از شهرها با دقت به بارش باران شاهد بارش برف نیز بودیم و اینکه در بعضی از شهرها بارش باران سبب وقوع سیل گردیده است.

احتمال تعطیلی مدارس اراک برای آلودگی هوا

احتمالاً مدارس اراک به خاطر آلودگی هوا تعطیل گردیده است شاخص آلودگی هوایی اراک نیز در حال حاضر ۱۳۹ می‌باشد و احتمالاً مدارس استان مرکزی و شهر اراک تعطیل باشند.

محصلان اراکی از آموزش و پرورش درخواست نمودند که مدارس در روز بیستم اسفند ماه تعطیل شوند.

آلایند مسئول در هوای شهرهای اراک و شازند، ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون می‌باشد. اراک یکی از هشت کلان شهرهای آلوده کشورمان محسوب می‌شود.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲۰ اسفند

با تشکیل و یا تشکیل نشدن جلسه کمیته اضطرار در مورد اینکه مدارس تعطیل شوند یا خیر، خبررسانی از طریق سایت ایران به چه صورت انجام می‌شود. شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان بر طبق داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ صبح جمعه نوزدهم اسفند با میانگین ۹۶ نمایانگر وضعیت زرد قابل پذیرش می‌باشد.

تعطیلی مدارس مشهد فردا 20 اسفند

اطلاعیه تعطیلی مدارس مشهد برای روز یکشنبه تا این لحظه صادر نشده است .

کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ۱۲۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد اما شاخص کیفیت لحظه‌ای با عدد شاخص ۱۷۵ به شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها رسیده است.

دمای حال حاضر ۷درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری است.

طی امروز‌ شنبه همچنان در بعضی ساعات بارش های رگباری باران و در برخی نقاط استان همراه با رعدوبرق خواهیم داشت.

طی امشب یعنی شنبه شب کلانشهر مشهد بارش باران با شدت مناسب و عالی خواهد داشت.

طی یکشنبه و‌‌ دوشنبه ضمن گرم و بهاری شدن هوا، بارش های پراکنده باران را در برخی نقاط استان خراسان رضوی خواهیم داشت.

اما از سه شنبه ۲۲ اسفند همزمان با چهارشنبه سوری، موج قدرتمند بارشی همراه با سرما به استان خراسان رضوی و‌ مشهد نفوذ خواهد کرد که سبب بارش های گسترده برف و باران خواهد شد.

منبع: شبونه
آنچه دیگران میخوانند
  • یه بنده خدا ارسالی در

    خب بگو ایران دیگه راحت تر😂😂😂

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی