کد مطلب: 31923

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس و ادارات تهران و شهرستانها فردا 16 اسفند | سرما و آلودگی هوا مدارس کدام استان ها را تعطیل خواهد کرد ؟ + اسامی شهرها

دیروز با توجه به افزایش سرما و هشدارها مدارس برخی از استان ها به تعطیلی کشانده شد. امروز هم سازمان هواشناسی به برخی از شهرها و استانها هشدار سطح نارنجی داد. بر این اساس منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 16 اسفند 1402 خبر دادند.

خبر فوری تعطیلی مدارس و ادارات تهران و شهرستانها فردا 16 اسفند | سرما و آلودگی هوا مدارس کدام استان ها را تعطیل خواهد کرد ؟ + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا چهارشنبه 16 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

فردا مدارس تهران و اهواز و خوزستان به علت آلودگی هوا احتمال دارد تعطیل شود چرا که شرایط آلودگی هوا و شاخص الودگی خطرناک است و برای همه گروه های ناسالم میباشد خوزستان و تهران در حال حاضر بیشترین آلودگی هوا را نسبت به سایر شهرها دارند و اراک و اصفهان و مشهد نیز وضعیت تقریبا مشابهی دارند.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۳۷ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۱۱۸ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

تعطیلی مدارس اهواز فردا چهارشنبه 16 اسفند 

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، آلودگی هوا در شهر‌های هندیجان و اهواز به ترتیب در وضعیت قرمز و نارنجی قرار گرفت.

با توجه به شرایط وخیم آب و هوایی احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه قوت گرفته است ولی تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس اهواز منتشر نشده است .

هواشناسی :سامانه بارشی در اغلب نقاط استان سبب رگبار و رعدوبرق و وزش تند باد‌ خواهد شد، فردا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس همدان فردا 16 اسفند

با توجه به اینکه بارش ها در استان همدان به صورت برف و باران تا پایان هفته ادامه دار خوهد بود احتمال تعطیلی برای مدارس در روز چهارشنبه بالا می باشد. مطالب این پست هر یک ساعت بروزرسانی خواهد شد و احتمال تعطیلی مدارس قرار داده می شود.

در صورت تعطیلی مدارس خبر رسمی در همین صفحه قرار داده خواهد شد.با ما باشید.

تعطیلی مدارس اراک فردا 16 اسفندماه

با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر احتمال تغییر در نحوه فعالیت مدارس و ادارات در اراک و استان مرکزی وجود دارد

با ما باشید تا از اخبار تعطیلی مدارس اراک مطلع شوید .

احتمال تعطیلی مدارس اردبیل و تبریز فردا 16 اسفند

احتمال تعطیلی مدارس در شهر تبریز به دلیل شاخص بالای آلودگی هوا برای روز چهارشنبه وجود دارد، اما تا کنون هیچ خبر رسمی و اعلامی در این زمینه منتشر نشده است.

با وجود شاخص آلودگی هوا و افزایش آن در برخی مناطق، احتمال تصمیمات اضطراری از سوی مسئولان برای تعطیلی مدارس مطرح است.

از این رو، اولویت اصلی برای حفظ سلامت و رفاه جامعه، در نظر گرفتن تدابیر لازم جهت کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامتی دانش‌آموزان است.

به همین دلیل، انتظار می‌رود که در صورت لزوم، مسئولان محلی تصمیمات مناسبی در خصوص تعطیلی مدارس اعلام نمایند تا به جامعه در مقابله با این مشکل کمک کنند.

تعطیلی مدارس خراسان جنوبی فردا چهارشنبه

تا این لحظه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان جنوبی برای روز چهارشنبه صادر نشده است و در صورت اعلام رسمی خبر به اطلاع کاربران عزیز خواهد رسید .

تعطیلی مدارس کوهرنگ فردا 16 اسفند

بارندگی ها در کوهرنگ امروز نیز ادامه خواهد داشت و احتمال تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه نیز بسیار بالا پیش بینی شده است .

اخبار تعطیلی مدارس تا ساعاتی دیگر منتشر و در همین پست برای شما عزیزان و همراهان گرامی جهت اطلاع از وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات قرار داده خواهد شد .

تعطیلی مدارس قم فردا 16 اسفند

با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز نیز شاهد بارندگی هایی در استان قم خواهیم بود که احتمال تعطیلی مدارس قم را نیز افزایش داده است .

در صورت انتشار خبر تعطیلی مدارس استان قم در همین صفحه برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد .با ما همراه باشید .

در حال بروز رسانی.........

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی