کد مطلب: 31912

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا 15 اسفند 1402 | مدارس این استان ها فردا غیرحضوری شد + اسامی شهرها

امروز هواشناسی هشدار سطح قرمز برودت هوا و آلودگی برای پایتخت و برخی از استان ها داده است . بنابراین منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس فردا 15 اسفند خبر داده اند.

خبر فوری تعطیلی مدارس و ادارات فردا 15 اسفند 1402 | مدارس این استان ها فردا غیرحضوری شد + اسامی شهرها

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 15 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به بارش برف و برودت هوا و یخبندان بودن مسیرهای شهرستان گفت:فعالیت آموزشی برخی مدارس شهرستان روز سه‌شنبه ۱۵اسفندماه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

شهباز اکبری دوشنبه شب افزود: با توجه به بارش برف و و یخبندان و احتمال لغزندگی معابر ، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان فعالیت آموزشی مدارس در تمام مقاطع بخش مرکزی و صمصامی به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، فعالیت مدارس در بخش بازفت و نیروهای بومی و ساکن به صورت حضوری و فعالیت خود را از ساعت ۹ آغاز خواهد کرد.

به گفته وی، شروع ساعت کار ادارات ونهادهای دولتی به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسانی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ساعت ۹ صبح است

وی افزود:از ابتدای فعالیت سامانه بارشی جدید از صبح امروز تا کنون حدود ۲۰سانتی متر بارش برف در این شهرستان بوده و همچنان بارش برف ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پیشتر اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از آغاز بارش برف و باران در برخی نقاط استان خبر داده بود و در این سامانه بارشی محورهای دشت‌زرین، بخش‌آباد، گردنه‌های چری و شاهمنصوری متاثر از بارش برف است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی برای بارش‌های امروز هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

مدارس ابتدایی استان مرکزی غیر حضوری شد/ فعالیت ادارات و بانکها فردا با تاخیر آغاز می‌شود

 اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی با صدور اطلاعیه اعلان کرد: به علت بارش برف، سرمای شدید و ضرورت مدیریت مصرف گاز فردا سه‌شنبه ۱۵ اسفند ماه فعالیت مدارس ابتدایی استان در نوبت صبح غیرحضوری و مقاطع پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تعطیل خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه که عصر دوشنبه از طریق روابط عمومی استانداری مرکزی در اختیار ایرنا قرار گرفت: همچنین فردا فعالیت نوبت صبح مدارس مقطع متوسطه اول و دوم، ادارات و بانک‌های سراسر استان نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

همچنین با توجه به لغزدگی جاده‌ها خواسته شده از تردد غیرضرور بین شهری خودداری شود./ایرنا

با نزدیک شدن به روز سه‌شنبه، احتمال تعطیلی مدارس در برخی استان‌های کشور مطرح شده است.

بر اساس شرایط هواشناسی و آلودگی هوا در این مناطق، احتمال تعطیلی مدارس در برخی استان‌ها بیشتر به نظر می‌رسد. به عنوان مثال، در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، فارس و اصفهان، که با بارش‌های بارانی و فصلی مواجه هستند، احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.

از طرف دیگر، در استان‌هایی نظیر تبریز، اراک و تهران، که با آلودگی هوا و شاخص بالای آلاینده‌ها مواجه هستند، نیز احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد. با این حال، تا لحظه‌ی حال هیچ خبر رسمی و اعلامی از سوی مسئولان در این زمینه منتشر نشده است.

به همین دلیل، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر، پیگیری اخبار رسمی و اعلامیه‌های سایت خبری ایران چطور توصیه می‌شود.

تداوم آلودگی هوای تهران

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در حال حاضر ۱۳۷ می‌باشد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

تعطیلی مدارس همدان فردا 15 اسفند

با توجه به بارش برف و باران در استان همدان تا پایان هفته احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه به شدت قوت گرفته است اما تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس به صورت رسمی اعلام نشده است در صورت تشکیل جلسه کمیته اضطرار و اعلام خبر تعطیلی مدارس استان همدان از سوی آموزش و پرورش خدمت شما عزیزان اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت .با ما باشید .

احتمال تعطیلی مدارس در شهر تبریز به دلیل شاخص بالای آلودگی هوا برای روز سه‌شنبه وجود دارد، اما تا کنون هیچ خبر رسمی و اعلامی در این زمینه منتشر نشده است.

با وجود شاخص آلودگی هوا و افزایش آن در برخی مناطق، احتمال تصمیمات اضطراری از سوی مسئولان برای تعطیلی مدارس مطرح است.

از این رو، اولویت اصلی برای حفظ سلامت و رفاه جامعه، در نظر گرفتن تدابیر لازم جهت کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامتی دانش‌آموزان است.

به همین دلیل، انتظار می‌رود که در صورت لزوم، مسئولان محلی تصمیمات مناسبی در خصوص تعطیلی مدارس اعلام نمایند تا به جامعه در مقابله با این مشکل کمک کنند.

در صورت اعلام خبر تعطیلی در همین صفحه منتشر خواهد شد .

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس خراسان فردا 15 اسفند 1402

با توجه به فعالیت شدید سامانه بارشی در این استان احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه بالا گرفته است .

در صورت اعلام تعطیلی در همین صفحه برای شما عزیزان اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت .

امروز و فردا، بسیاری از مناطق کشور با شرایط بارانی و برفی مواجه هستند. به گفته صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، در بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس، بارش پراکنده و وزش باد ایجاد می‌شود. از این طرف، تا روز چهارشنبه، افزایش نسبی دما در بسیاری از مناطق کشور مشاهده خواهد شد. در روز دوشنبه، این سامانه به ویژه در مناطقی از نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، و مناطق مرکزی و جنوبی کشور فعال خواهد بود. همچنین، در مناطقی نظیر شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، شمال غرب فارس، شمال کرمان و جنوب خراسان جنوبی، بارش‌های قابل توجهی می‌توان مشاهده نمود و در ارتفاعات، بارش برفی و در مناطق جنوبی، پیش‌بینی شده است که با رعد و برق همراه باشد.

تعطیلی مدارس مشهد فردا سه شنبه 15 اسفند

با توجه به بارش های پیش رو در استان خراسان رضوی احتمال آبگرفتگی معابر و کاهش دما در سطح استان ، احتمال تعطیلی مدارس در مشهد برای روز سه شنبه قوت گرفته است .

از زمان آغاز فعالیت بارشی در استان هشدارهای سطح زرد و نارنجی صادر شده به درصد تعطیلی مدارس افزوده است .

در هر صورت منتظر اعلامیه های رسمی از سوی مدیریت بحران و آموزش و پرورش هستیم و به محض دریافت خبر تعطیلی برای مدارس اطلاع رسانی به شما عزیزان صورت خواهد گرفت ، همراه ما باشید .

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی: سامانه ناپایدار جوی از عصر امروز مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا می گیرد و موجب بارشهای رگباری سیلابی در این مناطق خواهد شد. این بارش ها موجب آبگرفتگی و روان آب در مناطق جنوبی و جنوب شرقی خراسان رضوی خواهد شد که در خصوص وقوع سیل در این مناطق هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

ورود این سامانه موجب افزایش شدت وزش باد و بارش های پراکنده در مناطق مرکزی و کلانشهر مشهد خواهد شد.این سامانه از اواخر روز چهارشنبه به تدریج از استان خارج می شود و وضعیت جوی دوباره در اغلب مناطق پایدار می شود.

تعطیلی مدارس اراک فردا

مواجهه با شاخص بالای آلودگی هوا در اراک، یکی از مسائلی است که مردم و دانش آموزان را نگران کرده است. با این حال، در روز دوشنبه مدارس تعطیل نشده و فعالیت‌های آموزشی به صورت عادی ادامه یافته است.

این اقدام ممکن است به دلیل عدم رسیدن به معیارهای لازم برای تعطیلی مدارس یا در نظر گرفتن مسائل اجتماعی و آموزشی مرتبط با تعطیلی باشد. اما مسئولان برای روز سه‌شنبه در حال برنامه‌ریزی هستند و ممکن است اقداماتی نظیر تعطیلی مدارس یا اتخاذ سایر تدابیر برای کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامتی جامعه را در دستور کار قرار دهند.

برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روز از تصمیمات مسئولان، پیگیری اخبار و اعلامیه‌های رسمی سایت خبری اران چطور توصیه می‌شود.

تعطیلی مدارس کرمان 15 اسفند 1402

با توجه به ورود سامانه  فعال بارشی در استان کرمان بارندگی های شدیدی پیش بینی شده است که ممکن است موجب سیل زدگی نیز بشود .

با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز در استان کرمان احتمال تعطیلی مدارس کرمان برای روز سه شنبه نیز به شدت افزایش یافته است که به محض اعلام خبر ، در همین صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت .

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان:

از اواخر وقت امروز، سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در سطح استان کرمان به صورت بارش برف، باران، تگرگ و تند باد‌های لحظه‌ای فعال است.

عمده بارش‌ها درمناطق شمال و غرب استان هستند و آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

برای امروز، افزایش ابر، پدیده غالب جوی در سطح استان است.

همچنین تداوم و پایداری هوای سرد در سطح استان کرمان را خواهیم داشت.

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه 15 اسفند

مدارس اصفهان برای دومین روز متوالی در اوج آلودگی هوا تعطیل نشد .

با توجه به شاخص بالای آلودگی هوای اصفهان طی روزهای گذشته که به مرز خطرناک و بنفش رسیده بود مدیریت بحران اصفهان تشخیص داد که عدم برگزاری جلسه کمیته اضطرار مناسبتر است، در شاخص بالای 130 معمولا کمیته اضطرار با برگزاری جلسه با این عدد شاخص حداقل مدارس ابتدایی برای حفظ سلامت آینده دانش آموزان تعطیل میشد اما این روزها با عبور شاخص از مرز خطرناک و بنفش حتی جلسه ای به امید بارندگی روز بعد تشکیل نمی شود و مدارس طبق روال باز می باشد .

امیدواریم که امروز این بارندگی ها از آلودگی هوا کمی بکاهد زیرا امیدی به تعطیلی مدارس نیست .

در هر صورت به محض تشکیل جلسه کمیته اضطرار در همین صفحه اطلاع رسانی انجام خواهد شد .

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی