کد مطلب: 31908

بهمن موتور | بخشنامه بهمن موتور | ثبت نام بهمن موتور | بهمن موتور چیست

فروش قسطی بهمن موتور با قیمت قطعی ویژه عید نوروز آغاز شد | از بزرگترین حراجی فروش اقساطی خودرو جا نمانید + جدول

فروش اقساطی بهمن موتور با شرایط استثنایی ویژه عید نوروز آغاز شد.

فروش قسطی بهمن موتور با قیمت قطعی ویژه عید نوروز آغاز شد |  از بزرگترین حراجی فروش اقساطی خودرو جا نمانید + جدول

محصولات شرکت بهمن موتور متقاضیان زیادی در ایران دارد. دور جدید ثبت نام بهمن موتور بزودی آغاز خواهد شد. خودروهای بهمن موتور قیمت های مختلفی دارد.طرح جایگزینی خودرو فرسوده با پنج محصول بهمن موتور با شرایط عالی بزودی آغاز خواهد شد.

آغاز فروش قسطی بهمن موتور با قیمت قطعی

شرکت بهمن موتور، ون اینرودز را اقساطی می‌فروشد. این محصول هفته سوم اردیبهشت تحویل مشتریان خواهد شد.

فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با قیمت قطعی، تا 14 اسفند ماه 1402 ادامه خواهد داشت. بنابر آخرین بخشنامه فروش بهمن موتور، به جهت استقبال مشتریان فروش اقساطی ( نقدی – اعتباری) ون اینرودز با قیمت قطعی، تا 14 اسفند ماه 1402 تمدید شد.

فروش تعدادی محدود ون اینرودز مدل 1403 به صورت تحویل فوری از طریق عاملیت‌های مندرج در سایت رسمی گروه بهمن انجام می‌شود.

بهمن موتور

فروش فوری بهمن موتور بدون قرعه کشی

طرح تبدیل حواله خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ به خودرو ریسپکت ۲ (ظرفیت محدود) فراهم شد.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح سه شنبه 24 بهمن ماه تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گروه بهمن بعد از معرفی و عرضه کراس‌اوورهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم، در پاییز ۱۴۰۰ خبر از تولید یک خودرو سدان داد. محصول جدید بهمن موتور که در ایران ریسپکت (Respect به معنی احترام) نام گرفته، مونتاژ چینی کُووین شواندو (Cowin Xuandu) است و روی پلتفرم مشترکی با چری آریزو ۵ و چری آریزو ۶ تولید شده. ریسپکت برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد و ظاهر به‌روز و آپشن‌های قابل قبول آن توانست نظرها را به سمت این خودرو جلب کند.

بررسی ون اینرودز بهمن موتور

در ادامه همکاری‌های گروه بهمن با شرکت دانگ‌فنگ موتور چین، این بار شاهد عرضه یک خودرو تجاری با نام اینرودز هستیم؛ یک ون کامپکت با ابعاد 4500 (طول) در 1680 (عرض) در 2000 میلی‌متر (ارتفاع) که قدرت مانور خوبی در شهر دارد و می‌تواند تا 750 کیلوگرم بار را با خود جابجا نماید. طراحی مناسب داخلی امکان حمل وسایل حجیم تا 5.1 متر مکعب را به اینرودز داده است و شاسی پکپارچه کمک کرده تا سواری خودرو در سطح قابل قبولی (نسبت به یک خودرو باری) قرار گیرد. تعلیق جلو از نوع مستقل مک‌فرسون است ولی در راستای بهبود قابلیت‌های باربری ماشین در قسمت عقب از سیستم یکپارچه فنر تخت استفاده شده. ترمزها نیز در بخش عقب کاسه‌ای هستند که برای چنین خودرویی بخصوص در این رده قیمتی رایج می‌باشد.

بهمن موتور

البته پیشرانه 1.5 لیتری تنفس‌طبیعی اینرودز مقداری ضعیف به نظر می‌رسد و با 105 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور شتاب و کشش ایده‌آلی ارائه نمی‌کند؛ با این حال نکاتی مثل سادگی سیستم پاشش سوخت Multipoint EFI در کنار ساختار تنفس‌طبیعی موتور باعث شده‌اند نگرانی خاصی از بابت حساسیت به کیفیت سوخت نداشته باشیم. ضمناً استفاده از زنجیر تایم بجای تسمه، هزینه‌های نگهداری را مقداری کاهش داده است. ون اینرودز فقط 1280 کیلوگرم وزن دارد و این سبکی در شرایط عادی بخشی از کمبود قدرت ماشین را جبران نموده اما در حالت بارگیری کامل، شاهد افت شتاب و کشش محسوس هستیم که این مورد در سربالایی‌های شدید بیشتر نمایان خواهد شد.

بهمن موتور

طراحی ظاهری خودرو هم ساده است و قطعات داخلی با حداقل خلاقیت و کیفیت کاملاً معمولی سر جای خود قرار گرفته‌اند. با این حال ویژگی‌های مثبتی نظیر قیمت رقابتی، مصرف سوخت مناسب، وجود سیستم‌های کمکی نظیر کنترل کشش و پایداری میتوانند تا حدودی رضایت مشتریان را جلب نمایند؛ بخصوص که ون‌های این رده بدلیل عرض کم و ارتفاع زیاد، پایداری ضعیفی دارند و وجود ESP کمک بزرگی به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های اینرودز می‌توان به قابلیت بارگیری از سه طرف، فرمان برقی، استاندارد آلایندگی یورو 5، گیربکس 5 سرعته دستی و ساختار دیفرانسیل عقب اشاره نمود.

بهمن موتور

همانطور که قبل‌تر گفتیم این یک محصول کاملاً اقتصادی است و در مقیاس جهانی قیمتی بسیار ارزان دارد؛ پس طبیعی است که نباید داخل کابینش به دنبال قطعات لوکس بگردیم. فرمان چهارشاخه و نشانگرهای پشت‌آمپر در ساده‌ترین فرم ممکن طراحی شده‌اند و خطوط داخلی نیز در اکثر قسمت‌ها بدور از هرگونه هیجان هستند. اهرم دنده، ترمز دستی، کنترلرهای سیستم تهویه هم از کمبود خلاقیت رنج می‌برند و کیفیت پایین متریال مورد استفاده یک بار دیگر اکونومی بودن محصول را به یادمان می‌آورد.

بهمن موتور

در این بین کنسول میانی که به نمایشگر 9 اینچی تجهیز شده توانسته مقداری حال و هوای مدرنیته را در فضا جاری سازد و قطعات نقره‌ای رنگ بکار رفته هم کابین را اندکی از سادگی مطلق دور نموده‌اند؛ اما هنوز هم مشخص است که اینرودز صرفاً برای انجام کار ساخته شده و با جذابیت‌های بصری رابطه چندان خوبی ندارد. با این حال از لحاظ ارگونومی و دسترسی به ادوات اوضاع روبه‌راه است و میتوان نمره قبولی را به نماینده گروه بهمن اعطاء نمود.

بد نیست سری هم به قسمت بار بزنیم. فاصله محوری مناسب 3050 میلی‌متری فضای خوبی ایجاد کرده و محفظه بار به ابعاد 2630 (طول) در 1300 (عرض) در 1480 میلی‌متر (ارتفاع)، برای قرار دادن اشیاء تا 5.1 متر مکعب با حداکثر وزن 725 کیلوگرم کارآمد خواهد بود. آپشن‌هایی مثل کفپوش آلومینیومی و جداکننده قسمت کابین از بار نیز برای اینرودز قابل سفارش هستند. همچنین امکان بارگیری و تخلیه از سه جهت (درب عقب و درب‌های کشویی طرفین) باعث شده کار با این ون کوچک از بسیاری جهات ساده‌تر از وانت‌های مسقف باشد؛ در واقع شما می‌توانید با حداقل جابجایی از حداکثر فضای موجود بهره‌مند شوید.

بهمن موتور

اینرودز چهره‌ای کاملاً معمولی دارد؛ در واقع بخشی از سادگی‌های ظاهری خودرو به قدیمی بودن طراحی بازمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به افزایش کارآیی با صرف کمترین هزینه می‌باشد. مثلاً ساختار جعبه‌ای شکل اتاق فضای داخلی را بهینه ساخته و طراحی ساده درب‌ها نیز ضمن تسهیل بارگیری، پروسه تولید و مونتاژ را ساده و ارزان ساخته‌اند. آینه‌های جانبی هم شاید ظاهر جذابی نداشته باشند اما با ابعاد بزرگ و فاصله مناسب از بدنه، دید پیرامونی خوبی در اختیار راننده قرار می‌دهند.

در این بین سعی شده با استفاده نوارهای کرومی جلوپنجره، خطوط برجسته کاپوت، رینگ‌های آلومینیومی و استفاده از رنگ مشکی در برخی قسمت‌ها، اندکی جذابیت هم چاشنی کار شود اما در نهایت اینرودز چندان چشم‌نواز از آب در نیامده و فقط می‌توانیم هماهنگی میان اجزاء و قطعاتش را تحسین نمائیم.

بهمن موتور

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی