کد مطلب: 31905

قیمت طلا | قیمت طلا امروز ۱۴ اسفند | قیمت طلا امروز

فوری/ قیمت طلا نوک قله را فتح کرد ! | افزایش نجومی قیمت دلار و طلا امروز 14 اسفند + جدول

قیمت طلا، سکه و دلار با افزایش باورنکردنی امروز رو به رو شد.

فوری/ قیمت طلا نوک قله را فتح کرد ! | افزایش نجومی قیمت دلار و طلا امروز 14 اسفند + جدول

قیمت طلا در بازار روند افزایشی به خود گرفت. در هفته گذشته قیمت طلا 18 عیار دچار نوسانات شد و روزهای پر هیاهویی را به خود دید . پیش بینی مهم و جالب از آینده قیمت طلا ۱۸ عیار امروز را بخوانید.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

در بازار قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سیر صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم آن به ۳,۰۴۶,۱۰۰ (سه میلیون و چهل و شش هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۰۸ درصدی داشته است.

در جریان معاملات امروز بازار طلا قیمت‌ها در مقایسه با روز گذشته روند صعودی داشته است.

آخرین نرخ اونس طلا و قیمت طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲,۰۸۱ (دو هزار و هشتاد و یک) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲,۰۸۱ -۲.۰۰ -۰.۱ 11:34
۲,۰۸۳ ۰ ۰ روز قبل
۲,۰۸۳ ۳۹ ۱.۸۷ ۲ روز پیش

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۰۴۶,۱۰۰ (سه میلیون و چهل و شش هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۰۸ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳,۰۴۶,۱۰۰ ۶۳,۵۰۰ ۲.۰۸ 11:32
۲,۹۸۲,۶۰۰ -۸,۱۰۰ -۰.۲۸ روز قبل
۲,۹۹۰,۷۰۰ ۷۰,۴۰۰ ۲.۳۵ ۲ روز پیش

قیمت طلا هر مثقال امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۷۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۳,۲۰۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و دویست و پنج هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا و  دلار امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز با افزایش ۶۰۰ تومانی بازگشایی شد. اسکناس دلار با سقف قیمت و ترک کریدور ۵۰ هزار تومانی کمتر از ۱۰۰ تومان فاصله دارد.

قیمت طلا

قیمت دلار امروز با افزایش ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومانی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس دلار افزایش پلکانی دارد و در معاملات پشت خطی در کریدور بالاتر در حال معامله است. قیمت دلار در نیمه کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

فعالان بازار ارز معتقدند حرکت صعودی دلار متاثر از رشد تقاضا است. آنها می‌گویند بازارساز در تلاش است با ارزپاشی، عرضه و تقاضا را در تعادل نگه دارد، اما روزهای پایانی سال مقطع حساسی است و تا کنون موفق به مهار قیمت نشده است.

پیش از این، تحلیلگران بازارهای مالی کف قیمت دلار را منطقه ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومانی در نظر می‌گرفتند اما با مفروضات فعلی به نظر می‌رسد، کف قیمت این اسکناس تا محدوده ۵۶ هزار تومان پیشروی کرده است.

قیمت درهم امروز با افزایش ۱۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۲۳۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با افزایش ۵۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته روی رقم ۵۹ هزار و ۹۵۰ تومانی ایستاده است.

مطالعه بیشتر: بازارنیوز؛ تازه‌ترین خبرها از قیمت دلار، سکه و بازار سهام

قیمت پوند انگلیس با افزایش هزار تومانی با رقم ۷۵ هزار و ۸۰۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۸۸۰ تومانی با رقم ۶۴ هزار و ۹۱۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد.

از منظر معامله‌گران مرز مقاومت 16 هزار و 300 تا 16 هزار و 350 تومان برای دلار خیلی مهم است که اگر از آن عبور کند هیجان به بازار برمی‌گردد.

معامله‌گران در روز یکشنبه 13 اسفند می‌گفتند اولین حراج ربع سکه مدل سال 1386 در قیمت دلار و سکه اثرگذاری کاهشی نداشت. در روز یکشنبه نخستین حراج عمومی سکه در مرکز مبادله طلا و ارز برگزار شد و در این حراج از تعداد 12 هزار و 877 قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، یک هزار و 118 قطعه با میانگین 11 میلیون و 548 هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد. پس از این خبر و قیمت اعلام شده برای این ربع سکه‌ها، قیمت طلای آبشده غیررسمی در پشت خط با نوسان به کانال 13 میلیون رسید. گروهی از معامله‌گران معتقد بودند این خبر باعث نوسان در طلای آبشده شد و قیمت یک پله بالا آمد.

دلار هرات در قیمت 58 هزار و 380 تومان شروع به کار کرد و در ابتدا با کاهش به کف کانال 58 هزار تومان رسید. این درحالی بود که دلار فردایی در هرات در کاهش از قیمت نقدی سبقت گرفت و تا 57 هزار و 800 تومان پایین رفت. در ادامه بازار ارز با نوسان درهم به بالا برگشت و در 58 هزار و 300 تومان معامله شد. قیمت دلار هرات در پشت خط با نوسان در 58 هزار و 550 تومان به کار خود پایان داد.

درهم امارات هم با گپ منفی 90 تومانی در 16 هزار و 50 تومان آغاز به کار کرد و با نوسان تا 16 هزار و 130 تومان بالا رفت اما در ادامه در 16 هزار و 100 تومان بسته شد. قیمت دلار برآورد شده از درهم 59 هزار و 87 تومان می‌شود که شکاف آن با دلار هرات کم شده. به عقیده معامله‌گران یا در معاملات امروز دلار هرات عقب می‌نشیند و خود را با درهم هماهنگ می‌کند یا قیمت درهم دوباره به سمت مرز مقاومت حرکت می‌کند.

قیمت تتر در روز یکشنبه بین 59 هزار تا 59 هزار و 500 تومان رنج زد و تقریبا با دلار تهران برابر بود.

به عقیده تحلیل‌گران فنی اولین مقاومت بازار ارز هرات در 58 هزار و 700 تومان است که اگر بالای آن تثبیت دهد قیمت دلار می‌تواند برای ورود به کانال بالاتر تلاش کند. اولین حمایت قیمت دلار نیز 58 هزار و 200 تومان است که اگر بازار زیر این رقم تثبیت دهد می‌تواند با کاهش به کانال پایین برود. حمایت مهم فعلی بازار ارز هرات 57 هزار و 700 تومان است که اگر از دست برود فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد. از منظر معامله‌گران مرز مقاومت 16 هزار و 300 تا 16 هزار و 350 تومان برای قیمت دلار خیلی مهم است که اگر از آن عبور کند هیجان به بازار برمی‌گردد. در مقابل اگر حمایت 16 هزار تومان در بازار از دست برود قیمت دلار در کانال پایین‌تر تثبیت می‌دهد. در مجموع معامله‌گران معتقدند اگر بازارساز تزریق قوی در بازار داشته باشد قیمت می‌تواند به مدار کاهش برگردد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی