کد مطلب: 31897

فروش فوری خودرو | ثبت نام فروش فوری خودرو | کرمان‌موتور| شاسی‌بلند

آغاز بزرگترین حراج فروش فوری خودرو فقط با 800 میلیون | شاسی بلند پرطرفدار را زیر قیمت بازار بخرید + شرایط

طرح جدید فروش فوری خودرو با شرایط استثنایی آغاز شد.

آغاز بزرگترین حراج فروش فوری خودرو فقط با 800 میلیون | شاسی بلند پرطرفدار را زیر قیمت بازار بخرید + شرایط

به زودی دوره جدیدی فروش فوری خودرو آغاز می شود. افرادی که در اسفندماه اقدام به ثبت نام کردند مشمول دریافت در این طرح فروش فوری خودرو میباشند. این طرح فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی خواهد بود. در ادامه در مورد این طرح فروش فوری خودرو میخوانیم.

فروش فوری خودرو ویژه نوروز آغاز شد

گروه خودروسازی ایلیا شرایط فروش جدید دایون Y7، شاسی بلند پرفروش این شرکت را با قیمت علی‌الحساب در اسفند 1402 اعلام کرد.

شرکت ایلیا موتور در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش شاسی بلند ۷ نفره این شرکت با نام دایون Y7 را با قیمت علی الحساب و پیش پرداخت مشخص اعلام کرد.

فروش فوری خودرو

شرایط فروش فوری خودرو جدید دایون Y7 ایلیا موتور – اسفند ۱۴۰۲

طبق بخشنامه جدید منتشر شده از سوی ایلیا خودرو، شاسی بلند ۷ نفره دایون Y7 با پیش پرداخت ۸۰۳ میلیون تومان عرضه می‌شود که قیمت نهایی آن با توجه به قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است گروه خودروسازی ایلیا به‌تازگی قیمت دایون وای 7 را با افزایشی ۳۴۴ میلیون تومانی نسبت به قبل ، ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

به‌گفته ایلیا موتور، سود مشارکت در این طرح ۱۵ درصد، سود تاخیر ۲۷ درصد و سود انصراف ۹ درصد خواهد بود که همگی به‌صورت سالانه محاسبه می‌شوند. رنگ‌های قابل عرضه در این طرح سفید، مشکی و خاکستری خواهد بود و زمان تحویل نیز حداکثر ۱۲۰ روز کاری عنوان شده است.

فروش فوری خودرو

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت ایلیا موتور نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند. شایان ذکر است ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. تمامی وجوه پرداختی نیز باید به نام و حساب بانکی صنایع خودروسازی ایلیا واریز شود.

بررسی دایون Y7 در فروش فوری ایران خودرو

خودروسازی ایلیا نامی جوان در صنعت خودروسازی کشورمان است که فعالیت خود را از ابتدای سده جدید آغاز کرد. نخستین محصول این شرکت، شاسی بلند آفرودی دایون Y5 بود که در سال 1400 معرفی شد. دایون Y5 یکی از معدود محصولات مونتاژ داخل است که قابلیت آفرود دارد. این خودرو در شرایطی به بازار عرضه شد که از عرضه نیسان رونیز به عنوان یک آفرودر داخلی، حدود یک دهه می‌گذشت. با این حال مشتریان ایرانی که به کراس‌اوورهای خوش رنگ و لعاب چینی علاقمند شده بودند، توجه چندانی به دایون Y5 نشان ندادند. از سوی دیگر عرضه انبوه پیکاپ‌های رنگارنگ نیز شرایط را برای دایون Y5 پیچیده کرد.

فروش فوری خودرو

از این رو خودروسازی ایلیا تصمیم گرفت تا در سال 1402، تغییراتی را روی دایون Y5 اعمال کند تا وجهه این خودرو بهبود یابد. در نتیجه موتور خودرو حجیم‌تر شد و امکانات بیشتری نیز برای دایون Y5‌ در نظر گرفته شد تا نسخه جدید آن یعنی دایون Y7 متولد شود. خودروسازی ایلیا مدتی پیش لیست مشخصات و امکانات دایون Y7 را منتشر کرد. همچنین مشتریانی که در سامانه یکپارچه خواهان خرید دایون Y5 بودند، اکنون می‌توانستند به جای محصول قدیمی دایون Y7 را تحویل بگیرند. این شرایط با استقبال گرم متقاضیان همراه شد، از این رو دایون Y7 تاکنون موفق شده است در جذب مخاطبان خود موفق عمل کند.

فروش فوری خودرو

در بخش فضای داخلی نیز تغییرات چندانی شامل حال دایون Y7 نشده است. تفاوت بزرگ این بخش نسبت به کابین دایون Y5 را باید در قسمت پنل تهویه جستجو کرد. کنترلرهای فیزیکی اکنون با کنترلرهای دیجیتالی جایگزین شده‌اند تا نمای مدرن‌تری را به کابین دایون Y7 اضافه کنند. با این حال سایر بخش‌های کابین بدون تغییر باقی مانده‌اند و حتی نمایشگر سیستم صوتی نیز از نوع 8 اینچی است.

دایون Y7 با دارا بودن فاصله محوری 2.8 متر، یک خودرو جادار و راحت برای سفر است. این خودرو همچنان با هفت صندلی به خریداران عرضه می‌شود، از این رو فضای بار قابل توجهی در صورت تا کردن صندلی‌های عقب در اختیار کاربران خواهد بود. طراحی سایر بخش‌های کابین همچنان ساده است که این سادگی همانند یک شمشیر دولبه برای خودرو عمل می‌کند. نخست آن که مشتریان علاقمند به طراحی پر زرق و برق، جذب محصول ایلیا موتور نخواهند شد. در سوی دیگر اما سادگی کابین و دسترسی راحت به ادوات آن، باعث شده است تا دایون Y7‌ گزینه مناسبی برای علاقمندان به سفر و ماجراجویی باشد.

فروش فوری خودرو

در بخش طراحی ظاهری، تفاوت خاصی میان دایون Y7 و نسخه قبلی آن یعنی دایون Y5‌ مشاهده نمی‌شود. این خودرو همچنان از زبان طراحی ساده‌ای استفاده می‌کند که برای زمان حال زرق و برق ندارد اما یک مزیت برای خودروهای آفرودی محسوب می‌شود. سبک طراحی دایون Y7 را می‌توان یادآور نسل اول تویوتا پرادو دانست، خودرویی که در ایران بسیار مشهور است و همچنان به عنوان یک آفرودر حرفه‌ای نزد علاقمندان این حوزه شناخته شده است. استفاده از خطوط طراحی ساده در این خودرو و شکل نه چندان پیچیده قطعات بدنه، امکان بهینه‌سازی آن‌ها برای آفرود را افزایش می‌دهد. همچنین علاقمندان می‌توانند کیت‌های بدنه مختلفی را برای این خودرو سفارش دهند.

رینگ‌های 17 اینچی به همراه لاستیک‌هایی با فاق بلند، جلوه قدرتمندی را به نمای جانبی خودرو القا کرده‌اند. همچنین ارتفاع قابل توجه دایون Y7 از سطح زمین که بیش از 1.8 متر است، به این خودرو در گذر از انواع موانع کمک خواهد کرد. طراحی بخش عقب خودرو نیز یادآور مدل‌های پیشین کیا سورنتو و اسپورتیج است. در مجموع باید گفت که اصول طراحی دایون Y7 برای زمان حال قدیمی هستند اما همین قطعات ساده و قدیمی، هزینه کمتری را برای بازسازی یا تغییر نیاز خواهند داشت.

فروش فوری خودرو

بزرگترین تفاوت دایون Y7 با نسخه قبلی خود یعنی دایون Y5، در بخش مشخصات فنی این خودرو رخ داده است. دایون Y7 به سری جدید پیشرانه‌های خانواده 4K‌ میتسوبیشی مجهز است که با کد 4K22‌ شناخته می‌شود. این موتور چهار سیلندر 2.4 لیتر حجم دارد و به کمک توربوشارژر خود، می‌تواند حداکثر 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور آزاد کند. نسخه قبلی این خودرو یعنی دایون Y5، به نسل قبلی این پیشرانه یعنی موتور 4K21‌ مجهز بود که دو لیتر حجم داشت. افزایش حجم موتور در کنار بهبود نرم‌افزاری، قدرت و گشتاور بیشتری را نصیب دایون Y7 می‌کنند. راندمان این خودرو در بخش قوای فنی نسبت به دایون Y5‌ در بخش قدرت 6.4 درصد و در بخش گشتاور 14.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد. البته افزایش حجم موتور باعث شده است تا مصرف سوخت این خودرو نیز افزایش یابد. دایون Y5 در سیکل ترکیبی به ازای صد کیلومتر پیمایش 9.3 لیتر بنزین می‌سوزاند، حال آن‌که دایون Y7 در همین شرایط 10.1 لیتر بنزین مصرف می‌کند. مزیت دیگر افزایش حجم و راندمان پیشرانه در دایون Y7، بهبود شتاب این خودرو است.

فروش فوری خودرو

شتاب صفر تا صد دایون Y5 حدود 11 ثانیه بود که انتظار داریم در دایون Y7، این رقم به زیر 10 ثانیه کاهش یابد. تغییری در بخش انتقال قدرت این خودرو رخ نداده است و همچنان گیربکس شش سرعته اتوماتیک، وظیفه انتقال قدرت را در دایون Y7 برعهده دارد. قابلیت انتقال قدرت به چهار چرخ، یکی از مزایای اصلی دایون Y7 در مقایسه با سایر کراس‌اوورهای چینی بازار به شمار می‌آید. قدرت در این خودرو به صورت پیش‌فرض به دیفرانسیل عقب انتقال پیدا می‌کند اما در صورت تمایل راننده، می‌توان خودرو را به صورت چهار چرخ محرک نیز تبدیل کرد. دو حالت چهار چرخ محرک سبک و سنگین برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند که در مواقع لزوم توسط قفل دیفرانسیل عقب پشتیبانی می‌شوند. سیستم تعلیق جناغی دوبل در جلو و مولتی لینک فنر لول محور یکپارچه در عقب نیز وظیفه دفع ضربات وارده به کابین را در این خودرو برعهده دارند.

فروش فوری خودرو

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی

صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، 8 بلندگو، سیستم ناوبری، ورودی USB

ترمز و پایداری

ترمز جلو و عقب دیسکی - ESC - ABS - EBD - CBS

دیگر امکانات

فروش فوری خودرو

رینگ 17 اینچی، سانروف، گرمکن آینه جانبی، چراغ مخصوص روز، سنسور باران، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین عقب، قفل دیفرانسیل مکانیکی اتوماتیک، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سنسور نور، پوشش چرمی صندلی ها، تنظیم برقی 6 جهته صندلی راننده

منبع: فردا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی