کد مطلب: 31895

مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

آغز بزرگترین فروش اقساطی 5 محصول مدیران خودرو ویژه نوروز | با ماهی 9 میلیون تومان شاسی بلند بخرید + جدول فروش اقساطی خودرو

دور جدید ثبت نام اقساطی مدیران خودرو بدون قرعه کشی و با شرایط جدید آغاز شد.

آغز بزرگترین فروش اقساطی 5 محصول مدیران خودرو ویژه نوروز | با ماهی 9 میلیون تومان شاسی بلند بخرید + جدول فروش اقساطی خودرو

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

حراج بزرگ مدیران خودرو با اقساط 60 ماهه

شرایط طرح فروش محصولات مدیران خودرو با اقساط 60 ماهه اعلام شد.

گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه 1402 تسهیلات 60 ماهه از فردا دوشنبه آغاز خواهد کرد.

بخشنامه ذیل از تاریخ 14 اسفندماه 1402 در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد.

شرایط طرح فروش محصولات مدیران خودرو با اقساط 60 ماهه؛

مدیران خودرو

مشخصات فنی ام وی ام X33 مدیران خودرو

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس تفاوتی با مشخصات X22 پرو ندارد. بنابراین همچون گذشته یک موتور ۳ سیلندر توربوشارژ به حجم یک لیتر، نیروی محرکه این کراس اوور کوچک را تامین می‌کند. حداکثر قدرت موتور ام وی ام X33 کراس، ۱۰۲ اسب بخار و بیشترین گشتاور هم ۱۵۰ نیوتن.متر است.

این میزان نیرو برای آن که بتواند چرخ‌های جلو را به گردش درآورد، از یک گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ دنده مصنوعی استفاده می‌کند. این گیربکس در محصولات سطح بالاتر چری همچون آریزو ۶، تیگو ۷ پرو و آریزو ۵ توربو به کار رفته و به دلیل عملکرد مناسب مورد تحسین کارشناسان قرار گرفته است.

مدیران خودرو

عملکرد دقیق گیربکس به همراه توان متعادل موتور باعث شده تا کاربران این خودرو حس نکنند که سوار ماشینی با یک موتور کوچک ۳ سیلندر هستند. حتی این پیشرانه نسبت به موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی در مدل قبلی نیز ضعف چندانی نشان نمی‌دهد و توان کافی را به چرخ‌ها می‌فرستد تا چابکی و شتاب خودرو نسبت به مدل ۴ سیلندر تفاوت چندانی نداشته باشد.

میزان مصرف سوخت ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به‌طور رسمی اعلام نشده، اما باید چیزی در حدود ۵.۵ تا ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد.

همچنین نسخه دنده‌ای ام وی ام X33 کراس هم به فهرست تولیدات مدیران خودرو اضافه می‌شود. این مدل به موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی، مشابه X22 اسپرت اکسلنت مجهز خواهد بود. بنابراین توانی معادل ۱۱۶ اسب بخار و ۱۴۳ نیوتن.متر به واسطه یک گیربکس دستی ۵ سرعته به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

مدیران خودرو

سیستم تعلیق ام وی ام X33 کراس در هر دو نسخه اتوماتیک و دنده‌ای از نوع مک‌فرسون در جلو و میله پیچشی در عقب است. بنابراین کیفیت سواری آن در صندلی‌های ردیف دوم کمی خشک احساس می‌شود تا هندلینگ و پایداری این کراس‌ اوور کوچک حین عبور از پیچ‌ها در حد استاندارد و ایمن قرار داشته باشد.

البته وجود سامانه‌های کنترل کشش و پایداری موجب بهبود تعادل خودرو سر پیچ‌ها می‌شود، با این حال در سرعت‌های بالا، باید جانب احتیاط را هنگام ورود به پیچ رعایت کرد.

مدیران خودرو

مزایا و معایب

+ ظاهر مدرن‌تر از گذشته

+ طراحی داخلی چشم‌نواز

+ امکانات مناسب

+ مصرف سوخت پایین

– استایل قدیمی بدنه

– قیمت بالا

مدیران خودرو

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های MVM X33 Cross نسبت به X22 پرو تغییر کامل نمای چهره و قسمت پشت این خودرو است که باعث شده بدنه این کراس اوور کوچک مدرن‌تر از گذشته به نظر برسد.

در قسمت جلو به واسطه الگوبرداری از طرح چهره هیوندای توسان ۲۰۲۳، شاهد جلوپنجره یکپارچه با سپر هستیم. چراغ‌های روز به صورت منقطع و شطرنجی در گوشه‌ها قرار گرفته‌ و هماهنگی زیبایی با تزیینات کرومی جلوپنجره پیدا کرده. چراغ اصلی در کناره‌های سپر، داخل قاب‌های مشکی رنگ دیده می‌شود و زیر آن مه‌شکن‌ها جانمایی شده است.

نمای جانبی نسبت به گذشته تغییری نکرده و همان استایل ایکس ۲۲ را در مدل X33 کراس هم می‌بینید. قسمت عقب خودرو نیز مقداری تغییر کرده و حالا چراغ‌های به‌هم‌پیوسته خودنمایی می‌کند. طرح سپر عقب کمی اصلاح شده و شمایل بهتری ارائه می‌دهد. با این وجود، تغییرات نمای پشت به اندازه قسمت جلوی خودرو دلچسب به نظر نمی‌رسد.

مدیران خودرو

با این تفاصیل، طراحی ظاهری ام وی ام X33 کراس از لحاظ استایل بدنه تفاوت چندانی با ایکس۲۲ پرو ندارد اما اصلاحاتی که روی نمای چهره این خودرو صورت گرفته، باعث می‌شود تا حالت مدرن‌تری را از این محصول کهنه‌کار در بازار ایران شاهد باشیم. البته باید تاکید شود که انتظار نداریم این تغییرات ظاهری باعث به وجد آمدن بیش از حد مشتریان شود و آنها را با شور و شوق فراوان به سوی خرید این خودرو بکشاند.

مهم‌ترین و دلچسب‌ترین تغییری که در ام وی ام X33 کراس نسبت به مدل‌های قبلی صورت گرفته، تحول کامل طراحی داخلی خودرو به سبک محصولات لوکس چری است. داشبرد X22 پرو طراحی جذابی نداشت و نتوانست نظر مثبت کارشناسان و مالکان را کسب کند. اما طرح داشبرد ایکس ۳۳ کراس می‌تواند آب رفته را به جوی بازگرداند و افرادی را که پیش از این از نمای داخلی ایکس ۲۲ پرو دل خوشی نداشتند، به جمع طرفداران ام وی ام X33 کراس اضافه کند.

مدیران خودرو

طراحی روان و سیال که به واسطه خطوط ملایم و المان‌های مدرن روی داشبرد به چشم می‌خورد، باعث می‌شود بیننده از دیدن این طرح در یک خودروی نه‌چندان گران‌قیمت تا حدودی ذوق‌زده شود. البته قیمت ماشین‌های اقتصادی خارجی در بازار ما همواره بالاست و نمی‌توان به این محصول در بازار ایران لقب خودروی اقتصادی داد.

طراحی زیبای قسمت میانی داشبرد، استفاده از کلیدهای پیانویی، جانمایی مناسب دکمه استارت، حالت به‌هم‌چسبیده نمایشگر مالتی مدیا با قاب صفحه آمپر، استفاده از الگوهای لوزی شکل روی پنل داشبرد و رودری‌ها، طرح زیبای دریچه‌های تهویه و…، از نکات مثبت این سبک از طراحی داخلی به حساب می‌آیند.

مدیران خودرو

اگرچه صندلی‌های ردیف عقب خیلی جادار نیست، اما فضای کافی برای افراد با قد متوسط را دارد. صندوق عقب ام وی ام X33 کراس نیز ظرفیتی برابر با ۴۲۰ لیتر را برای اسباب و لوازم را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد که برای این کلاس خودرویی گنجایش مناسبی به حساب می‌آید.

منبع: فردا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی