کد مطلب: 31851

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

فوری/ مدارس این استان ها فردا تعطیل شد | دانش آموزان اسفند خانه نشین خواهند شد

برودت هوا و بارش برف باعث تعطیلی مدارس برخی از استان ها فردا 9 اسفند 1402 شده است.

فوری/ مدارس این استان ها فردا تعطیل شد | دانش آموزان اسفند خانه نشین خواهند شد

با توجه به افزایش سرما و بارش برف چند متری در برخی از استان ها و افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس برای فردا چهارشنبه 9 اسفند 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس برای فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران فردا 9 اسفند

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

 به دلیل بارش برف و یخ زدگی معابر کلاسهای مدارس  شهرستان‌های پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن در همه مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه در نوبت صبح و بعد ازظهر غیرحضوری خواهد بود

تعطیلی مدارس استان مرکزی و کاشان فردا

براساس تصمیم گیری مسئولان استان مرکزی در مجموعه مدیریت بحران، فعالیت مدارس استان مرکزی فردا چهارشنبه غیرحضوری خواهد بود.

همچنین فرماندار کاشان از غیرحضوری شدن مدارس کاشان فردا به علت برودت هوا در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد./تسنیم

تعطیلی مدارس همدان فردا چهارشنبه ۹ اسفند 

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس خبر داد.

محمدحسن باقری شکیب اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس این استان فردا چهارشنبه ۹ اسفند خبر داد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، برخی از دوره‌های تحصیلی در مناطق استان امروز سه شنبه هشتم اسفند در نوبت بعدازظهر تعطیل شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تداوم بارش برف، سرمای هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، آموزش‌ها در مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان‌های اسدآباد و بهار و منطقه لالجین، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در نواحی یک و ۲ همدان و شهرستان رزن و تمام دوره‌های تحصیلی در شهرستان‌های نهاوند، فامنین، درگزین و کبودراهنگ و مناطق شیرین سو، سردرود و جوکار امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ در نوبت بعدازظهر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

همچنین مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز امروز عصر تعطیل است و این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

در این اطلاعیه از مدیران مدارس خواسته شده اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان نیز خواسته شده برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه‌های رسمی را دنبال کنند.

همچنین طبق اطلاعیه صادر شده در شامگاه گذشته باتوجه به بارش برف، یخبندان و سرمای شدید مدارس ابتدایی و متوسطه اول همدان امروز در نوبت صبح تعطیل شد و آموزش در مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه سراسر استان همدان امروز در نوبت صبح به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت گرفت.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس و دانشگاه های البرز فردا چهارشنبه ۹ اسفند 1402

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول استان در روز چهارشنبه  ۹ اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا

ایسنا/چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، در اطلاعیه‌ای آمده است: به اطلاع دانش آموزان عزیز،اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند، با توجه به برودت هوا و احتمال بارش برف و باران و لغزندگی معابر، وضعیت فعالیت آموزشی  مدارس استان به شرح زیر خواهد بود:

فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد و سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های لردگان ،فلارد و خانمیرزا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان و زاهدان فردا ۹ اسفند

شرایط جوی در استان سیستان و بلوچستان تقریبا ثابت بوده و فقط دریا متلاطم است. بر این اساس احتمال تعطیلی مدارس در این استان وجود ندارد.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ۱۲۹ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از نیکشهر ۱۳۱، زاهدان ۷.۲، سراوان ۴۱، دستگرد از توابع نیکشهر ۱۷۴، بیلری از توابع خاش۷۰، زابل ۷.۶ میلی متر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: امروز در سطح استان افزایش ابر ،بارش باران، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ، تندباد لحظه ای، کاهش موقتی و محسوس دما و ارتفاعات نیمه شمالی بارش برف و پدیده مه انتظار می رود.امروز در شمال استان از سمت شمال وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گردوخاک خواهیم داشت. 

وی افزود: روی دریا تا سه شنبه وزش باد نسبتاً شدید و تاپایان هفته بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و دریا مواج پیش بینی می شود. 

حیدری بیان کرد: سه شنبه در جنوب و جنوب شرق و چهارشنبه تا پایان هفته در سطح استان استان شرایط برای بارش باران گاهی رگبارو رعدوبرق و تندباد موقتی فراهم است.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه فردا

به دلیل ورود جبهه هوای سرد به این استان ممکن است خبری در مورد تعطیلی مدارس آذربایجان غربی منتشرشود.

رییس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به نفوذ جبهه هوای سرد به منطقه گفت: سرمای زمستانی در جنوب آذربایجان‌غربی تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

اردلان محمدپور روز سه‌شنبه گفت: در شبانه روز گذشته حداقل دمای هوا در چالدران به منفی ۱۳ درجه رسید و دمای هوا در تکاب منفی ۱۱ درجه، اشنویه منفی ۹ درجه، نقده و شاهین‌دژ منفی هشت درجه، ارومیه منفی ۷.۳ درجه، بوکان منفی هفت درجه، مهاباد و پیرانشهر منفی ۶ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

وی اضافه کرد: این روند کاهش محسوس دمای هوا در این منطقه طی چند روز آینده تداوم خواهد داشت و در این مدت علاوه بر جوی آرام و پایدار همچنان شاهد روزهای سرد زمستانی با ریزش هوای سرد در منطقه خواهیم بود اما با توجه به رطوبت هوا در برخی مناطق احتمال بارش خفیف نیز وجود دارد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای هفت درجه سانتی‌گراد، گرمترین و چالدران با حداقل دمای منفی ۱۳ درجه سانتی گراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین منفی ۶ و سه درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

وی در خصوص بارش ها سال آبی در مهاباد نیز افزود: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۲۰۳ میلی متر بارندگی در مهاباد ثبت شده که در مقایسه با ۱۲۳ میلی‌متر بارندگی پارسال ۶۵ درصد افزایش یافته است و در مقایسه با میانگین بلند مدت سه درصد کاهش دارد.

تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه ۹ اسفند

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان قزوین به علت بارش برف و باران یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

قابل توجه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های محترم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ در خصوص وضعیت فعالیت مدارس استان، به اطلاع می رساند؛ با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش در تمام استان، طی روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیر حضوری می باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می گردد.

همچنین تمامی مدارس شهرستان های بوئین زهرا و آوج در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

منبع: ایرنا
آنچه دیگران میخوانند
  • مهسا ارسالی در

    کرمانشاه تعطیله؟

  • آنیما نارویی ارسالی در

    پس مادانش آموزشان زاهدان چی توسرمابارون بریم مدرسه فقط استانهای دیگه تعطیل کردین ماهم آدمیم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی