کد مطلب: 31839

مدیران خودرو | مدیران خودرو اقساطی| مدیران خودرو قیمت| مدیران خودرو فروش

آغاز فروش اقساطی آریزو5 و X55 پرو مدیران خودرو با نصف قیمت | سود 200 میلیون تومانی خریداران این خودرو در یک ساعت + شرایط و تصاویر

ثبت نام اقساطی دو خودروی پرفروش مدیران خودرو بدون قرعه کشی و با شرایط باورنکردنی آغاز شد.

آغاز فروش اقساطی آریزو5 و X55 پرو مدیران خودرو با نصف قیمت | سود 200 میلیون تومانی خریداران این خودرو در یک ساعت + شرایط و تصاویر

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

آغاز عیدانه مدیران خودرو برای مشتریان با شرایط ویژه

فروش فوق العاده دو محصول شرکت مدیران خودرو از عصر امروز دوشنبه 7 اسفندماه 1402 فعال خواهد شد.

ثبت نام فقط از طریق پنل نمایندگی ها امکان پذیر خواهد بود.

آریزو5 FL:

نقد و اقساط با مدل 1402

ظرفیت فروش: 500 دستگاه

قیمت: 1.091.200.000 تومان

X55 پرو:

نقد و اقساط با مدل 1402

ظرفیت فروش: 500 دستگاه

قیمت: 1.253.800.000 تومان

مشخصات X55 پرو مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو از معدود شرکت‌های به روز در زمینه مونتاژ انواع خودرو چینی در ایران است. این شرکت با وجود ارائه کراس اوور ایکس۳۳ در سه نسل متمایز، از توقف تولید این خودرو و جایگزینی کامل آن با کراس اوور به روزتر و زیباتر ایکس۵۵ خبر داد و این در حالی است که ایکس۵۵ به عنوان یک محصول نسبتا جدید در بازار کشور، به تازگی مورد فیس لیفت قرار گرفته و به صورت کلی جایگزین خانواده ایکس۳۳ شده است و با نام X55 Pro شناخته خواهد شد.

مدیران خودرو

سال ۱۴۰۰ برای مدیران خودرو سال Pro و یا شاید پر و پیمانی بود. محصولات مدیران خودرو با برند MVM ظاهر جدیدتری پیدا کردند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. از ابتدای سال جاری کراس‌اوورهای چری تیگو ۸ پلاس، تیگو ۷ پرو، ام وی ام X22 پرو و مدل جدید سدان چری آریزو ۵ توربو معرفی شده‌اند و مدیران خودرو خبر از جدیدترین محصولش با نام ام وی ام X55 پرو داده است. ماشین جدید که در سایر کشورها با نام چری تیگو ۴ پرو و چری تیگو 5X شناخته می‌شود، فیس‌لیفت X55 معمولی است.

داخل ام وی ام X55 پرو مدیران خودرو

با ورود به داخل کابین متوجه می‌شویم که به غیر از فرمان و چند بخش کوچک دیگر، سایر قسمت‌ها کاملاً متحول شده‌اند و هیچ شباهتی با نسخه قبلی ندارند. داشبورد باریک‌تر شده و با خطوط جذاب موازی، جلوه‌ای به مراتب زیباتر از گذشته به دست آورده است. نمایشگر تبلتی میانی و نشانگرهای دیجیتال پشت‌آمپر در ترکیب با پنل لمسی سیستم تهویه و اهرم جدید تعویض دنده الکترونیکی، حالتی مدرن به کابین بخشیده‌اند و چیدمان به اصطلاح مینیمالیستی کلیدها یادآور زبان طراحی جدید کمپانی چری است.

داخل ام وی ام X55 پرو مدیران خودرو

تزئینات قرمز‌رنگ بکار رفته نیز ضمن بهبود ظاهر اتاق، فضای داخل را با بیرون خودرو هماهنگ نموده‌اند و ترکیب تمامی اینها با آپشن‌های مناسب ماشین، حس خوبی به راننده و سایر سرنشینان ارزانی می‌دارد. با توجه به ابعاد بدنه نمیتوان انتظار فضای جادار و دلبازی از X55 پرو داشت و علیرغم فاصله محوری 2610 میلی‌متری، سرنشینان عقب با مقداری محدودیت در بخش جای پا مواجه هستند؛ با این حال سقف بلند ماشین باعث شده در این قسمت مشکل خاصی روئیت نگردد. صندوق عقب نیز محفظه متوسطی دارد اما می‌شود برای سفرها روی قابلیت حمل بار ماشین حساب باز کرد. از لحاظ کیفیت متریال هم در برخی قسمت‌ها شاهد پیشرفت نسبی هستیم و اوضاع کلی قابل قبول و تقریباً مشابه با سایر خودروهای چینی همرده به نظر می‌رسد.

مدیران خودرو

طراحی ام وی ام X55 پرو مدیران خودرو

در بخش طراحی بیرونی شاهد یک فیس‌لیفت هوشمندانه و موفقیت‌آمیز هستیم. در واقع مهندسان چری موفق شده‌اند با کمترین هزینه و صرفاً با تعویض و اصلاح چند قسمت به چهره‌ای زیباتر و هماهنگ‌تر از قبل دست یابند که با زبان طراحی جدید کمپانی نیز همخوانی کامل دارد. مثلاً جلوپنجره زیبای به اصطلاح کهکشانی جایگزین مدل قبلی شده و ترکیب آن با سپر جدید و دیلایت‌های متفاوت، جلوه‌ای جوان‌پسندانه به اتومبیل بخشیده‌ است.

طراحی ام وی ام X55 پرو مدیران خودرو

رینگ‌ها نیز جذابیت بیشتری نسبت به گذشته دارند و استفاده از کلیپرهای قرمز‌ در کنار نوارهایی به همین رنگ در پایین بدنه به خشونت و حال و هوای اسپرت ماشین افزوده‌اند. در انتها به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و اصلاح بخشی از دیفیوزر سپر اکتفا شده که هرچند به اندازه دماغه نتوانسته ظاهر ماشین را دگرگون سازد اما باز هم به نسبت قبل، اندکی پیشرفت را تجربه کرده است. به طور کلی میتوان X55 پرو را خودرویی خوش‌قیافه توصیف نمود که تنها ضعفش کوچک بودن جثه و در نتیحه ابهت ظاهری کمتر نسبت به رقبای هم‌قیمت است؛ موردی که شاید برای برخی اهمیت نداشته باشد اما در انتخاب بعضی دیگر تاثیرگذار خواهد بود.

مدیران خودرو

آپشن ها و امکانات

کروز کنترل

دارد

کروز کنترل هوشمند

ندارد

کنترل ایستایی در سربالایی

دارد

کنترل سرعت در سرازیری

دارد

کنترل کشش

دارد

کنترل پایداری

دارد

اتو پارک

ندارد

سنسور جلو

ندارد

سنسور عقب

دارد

رادار نقطه کور

ندارد

رادار تغییر لاین

ندارد

رادار تصادف جلو

ندارد

رادار تصادف عقب

ندارد

ترمز ضدقفل

دارد

ترمز کمکی

دارد

ترمز اضطراری

ندارد

ترمز پارک برقی

دارد

اتولایت

دارد

چراغ روز

دارد

دکمه‌های کنترلی فرمان

دارد

گرم‌کن فرمان

ندارد

نمایشگر اطلاعات و سرگرمی

دارد

ناوبری

دارد

نمایشگر هدآپ

ندارد

دوربین عقب

دارد

دوربین جانبی

دارد

دوربین ۳۶۰ درجه

دارد

کیسه هوا

دارد

ورود بدون کلید

دارد

استارت بدون کلید

دارد

تهویه اتوماتیک

ندارد

صندلی برقی راننده

دارد

صندلی برقی سرنشین جلو

ندارد

گرم‌کن صندلی جلو

ندارد

سردکن صندلی جلو

ندارد

آینه بغل برقی

دارد

گرم‌کن آینه بغل

دارد

پانوراما

ندارد

سانروف

دارد

تجربه رانندگی با X55 Pro مدیران خودرو

ایکس۵۵ پرو در نسخه پیشین به سیستم انتقال نیرو مشابه به مدل تیگو ۷، یعنی پیشرانه ۱۴۷ اسب بخاری و ۲۱۰ نیوتون‌.متری با گیربکس دو کلاچ هفت سرعت مجهز بود. برای نسخه امروزی این خودرو، شرکت مدیران خودرو از پیشرانه جدیدتر، به‌روز و البته تغییر یافته فونیکس تیگو ۷ پرو جدید استفاده کرده است که همان نسخه ۱.۵ لیتری توربو چهار سیلندر است با این تفاوت که حالا توان و گشتاور آن به ترتیب به اندازه ۹ اسب بخار و ۲۰ نیوتون.متر افزایش یافته است.

مدیران خودرو

در نتیجه لانچ خودرو از حالت سکون اندکی نرم‌تر و تنبل‌تر از نسل پیشین احساس می‌شود اما در عوض تعویض به دنده مجازی بعدی، به مراتب سریع‌تر صورت گرفته و خودرو سعی دارد تا در حالت اقتصادی و کم مصرف قرار بگیرد. این نکته باعث می‌شود برای یک رانندگی پرشتاب و تند و تیز، میل بیشتری برای استفاده از حالت رانندگی اسپرت (بجای اکو/Eco) داشته باشید و گیربکس را در وضعیت مجازی دستی قرار دهید. این موضوع ضمن افزایش دور موتور برای تعویض دنده‌ها، اختیار را مستقیما در دستان راننده قرار می‌دهد تا تنها به هنگام نیاز اقدام به تعویض دنده کند. جای تردید نیست که این شیوه سواری مصرف نهایی سوخت را از سطح مصرف سوخت استاندارد بیان شده برای خودرو به شکل محسوسی فراتر خواهد برد.

مدیران خودرو تلاش بسیار دارد تا X55 پرو را به عنوان یکی کراس‌اوور سایز کوچک اسپرت در دل مشتریان جای دهد، اما به عنوان راننده باید در نظر داشته باشید که سیستم تعلیق یکپارچه عقب و مکفرسون استرات محور جلو، الزاما برای سواری اسپرت طراحی نشده و کم‌فرمانی از ویژگی‌های بارز این خودرو در پیچ‌های تند و تیز است. در عوض، سواری آن در محیط شهری و حالت استاندارد استفاده از یک کراس‌اوور، بسیار متمدنانه و راحت احساس می‌شود و میزان حساسیت فرمان برقی آن با ویژگی‌های جاده به خوبی هماهنگ است.

مدیران خودرو

۳۷۰ لیتر فضای حمل بار در عقب الزاما جادار و بزرگ احساس نمی‌شود اما نباید از یاد ببرید که تقریبا تمامی رقبای هم کلاس و هم رده با X55 پرو، همگی در همین حدود از فضای بار بهره می‌گیرند که می‌تواند برای یک خانواده کوچک چهار نفره در سفرهای بین شهری منطقی و مناسب ایفای نقش کند. آنچه در فضای داخلی این خودرو اهمیت دارد، فضای سر و پای مناسب سرنشینان عقب و همچنین بهره‌وری از سبک طراحی کاملا یکسان نمای داشبرد از طراحی داشبرد فونیکس تیگو ۷ پرو است که شامل یک داشبرد مدرن و دو رنگ می‌شود که دوخت بخیه قرمز رنگ آن به رودری‌ها و صندلی‌های خودرو نیز راه یافته تا از این ایکس۵۵ پرو اقتصادی، یک خودرو نیمه لوکس و پیشرفته بسازد. نمای داخلی با یک نمایشگر مولتی مدیا ۱۰.۲۵ اینچی و نمایشگر ۷.۰ اینچی پشت فرمان در کنار تریم نقره‌ای مات و مشکی پیانویی براق، جلوه‌ای بسیار نوین و متمایز دارد. تجهیزاتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، نظارت بر فشار باد تایرها، تریم دو رنگ داخلی، نورپردازی انتزاعی کابین در هفت رنگ مختلف، سیستم روشنایی تمام LED، سانروف برقی و ورود و استارت بدون کلید از مهم‌ترین ویژگی‌های جانبی رفاهی و ایمنی این خودرو است.

مدیران خودرو

این خودرو در یک تا دو ماه آینده به صورت رسمی و با قیمتی کم‌تر از یک میلیارد تومان روانه بازار خواهد شد. اگرچه هنوز قیمت قطعی آن مشخص نیست، اما برای بازار کمتر از یک میلیارد تومان، ایکس۵۵ پرو رقیب سرسخت و باپشتوانه‌ای در بازار خواهد بود.

منبع: جی پلاس
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی