کد مطلب: 31820

عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی | عیدی بازنشستگان ۱۴۰۳

عیدی بزرگ سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان | 3/800/000 تومان عیدی بازنشستگان واریز شد ؟ + فیش عیدی بازنشستگان

جزئیات جدید از واریز فوق العاده به عیدی بازنشستگان و تغییرات بزرگ در فبش حقوقی بازنشستگان منتشر شد که در ادامه با هم می خوانیم.

عیدی بزرگ سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان | 3/800/000 تومان عیدی بازنشستگان واریز شد ؟ + فیش عیدی بازنشستگان

فیش عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شده است. فیش عیدی بازنشستگان کارگری هم منتشر شد.

ناپدید شدن فیش‌های عیدی بازنشستگان کارگری از سامانه

بازنشستگان کارگری در تماس با خبرنگار ایلنا اعلام کردند فیش‌های عیدی در سامانه‌ی مربوطه نیست و ناپدید شده است.

آن‌ها اضافه کردند: نه تنها نمی‌توانیم فیش‌های عیدی را رویت کردیم بلکه فیش حقوق بهمن‌ماه بازنشستگان نیز در سامانه دیگر موجود نیست.

چهارشنبه هفته گذشته، فیش‌های عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد اما از اواخر روز پنج شنبه و جمعه، این فیش‌ها قابل دستیابی نبود.

بازنشستگان کارگری در انتظار واریز عیدی قبل از دهم اسفندماه هستند؛ پیش از این وعده داده بودند بعد از واریز حقوق بهمن، عیدی‌ها پرداخت می‌شود.

فیش عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد

حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، در تماس با خبرنگار ایلنا، از بارگذاری فیش عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه خبر داد.

وی گفت: فعلاً فیش‌ها بارگذاری شده و همانطور که قابل مشاهده است، سازمان همان مبالغ مصوب دولت را برای عیدی بازنشستگان خود در نظر گرفته است، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایه عیدی، ۷۰۰ هزار تومان حق همسر و ۳۰۰ هزار تومان حق اولاد؛ مبلغ عیدی برای من با تعلق حق همسر و داشتن یک فرزند تحت تکفل، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که واقعاً ناکافی‌ست.( به طور مثال اگر یک بازنشسته محترم دو فرزند داشته باشد مبلغ عیدی ایشان 3 میلیون 800 هزارتومان خواهد بود.)

عیدی بازنشستگان

داوود منظور" رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی کارکنان دولت تامین بودجه شده و در حال پرداخت است.

ایزدان در مورد زمان پرداخت عیدی گفت: فعلاً فیش‌ها بارگذاری شده اما مشخص نیست دقیقاً چه روزی پرداخت کنند؛ امیدواریم همانطور که وعده داده‌اند، قبل از دهم اسفند واریز عیدی‌ها انجام شود.

او در پایان تاکید کرد: انتظار داشتیم مدیرعامل تامین اجتماعی بیش از این‌ها برای بازنشستگان عیدی پایان سال در نظر بگیرد.

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش عیدی خود را مشاهده و چاپ کنند.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری و نیروهای مسلح در 1403 / رقم عیدی تغییر کرد

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری و نیروهای مسلح در 1403 اعلام شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ۱۶ بهمن جاری در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی، از عزم دولت سیزدهم برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان سخن گفت و این وعده را داد که تا پایان این دولت، این موضوع حل شده و به زودی حداقل حقوق ماهیانه آنها به ۱۰ میلیون تومان نزدیک می‌شود.

وی این نکته را هم گوشزد کرد که حداقل حقوق ماهانه ۶ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مساله افزایش حقوق آنان هرچه سریعتر حل شود که یکی از راهکارها پرداخت بدهی دولت به این سازمان بوده و در این راستا دولت ارزشمندترین بنگاههای خود را به تامین اجتماعی واگذار کرده است.

واقعیت این است که حدود ۵ تا ۶ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر از خدمات ۱۸ صندوق بیمه‌ای در کشور برخوردارند و بهبود شرایط زندگی و معیشت آنان نیاز به نگاه جدی دولت در حوزه سیاست گذاری های کلان و نیز متناسب سازی دریافتی آنان با شاغلان دارد و عزم دولت برای بهبود سطح درآمدی بازنشستگان نشان می دهد که میزان مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد.

در تبصره (۱۵) که به حقوق و مزایا کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی و بازنشستگان اختصاص دارد، میزان افزایش حقوق‌ها و سایر بخش‌ها برای سال آینده مشخص شد.

۲-۱- حداقل مبلغ مندرج در حکم کارگزینی و قرارداد منعقد ماهانه حقوق‌بگیران به میزان ۱۰۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.

۲-۲- مستمری والدین شهدا به میزان ۱.۵ برابر مبلغ مندرج در جزء (۲-۱) تعیین می‌شود.

در تبصره (۱۵) که به حقوق و مزایا کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی و بازنشستگان اختصاص دارد، میزان افزایش حقوق‌ها و سایر بخش‌ها برای سال آینده مشخص شد.

در ردیف (۱) بند (الف) تبصره (۱۵) که به تصویب رسید، ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق بگیر و حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران، مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرائی به میزان ۲۰ درصد افزایش یافت.

حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی متناسب با سنوات خدمت به میزان ۹۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.

منبع: ایلنا
آنچه دیگران میخوانند
  • نادر ارسالی در

    عیدی برای من که خانواده ۳ نفر هستیم ۳۰۰ هزار تومان کم واریزشد دلیلش را میشه بگین
    بجای ۳۵۰۰
    ۳۲۰۰ واریز شد چرا؟؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی