کد مطلب: 31785

عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی | عیدی بازنشستگان کشوری

واریزی فوق العاده به حساب بازنشستگان از این تاریخ | عیدی بازنشستگان 5/700/000 تومان شد ؟

امروز قرار است دولت واریزی فوق العاده ای به حساب بازنشستگان داشته باشد. در ادامه جزئیات واریز عیدی بازنشستگان با مبلغی جدید را با هم می خوانیم.

واریزی فوق العاده به حساب بازنشستگان از این تاریخ | عیدی بازنشستگان 5/700/000 تومان شد ؟

زمان واریز و همچنین مبلغ عیدی بازنشستگان اعلام شد.یکی از اصلی‌ترین مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی، پرداخت عیدی کارگری است. میزان پرداخت عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی بارها مورد بررسی قرار گرفته است.

واریز عیدی بازنشستگان آینده‌ساز

عیدی تمامی بازنشستگان صندوق آینده ساز به حساب آن‌ها واریز شد.

یکم اسفندماه، عیدی تمامی بازنشستگان صندوق آینده ساز به حساب آنها واریز شد.

عیدی امسال بر اساس مصوبه هیات وزیران مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد که بابت همسر مبلغ ۷۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند نیز ۳۰۰ هزار تومان به آن اضافه و پرداخت شد.

پیش از آن نیز حقوق بهمن ماه این بازنشستگان به همراه افزایش ضریب ریالی محاسبه و پرداخت شده بود.

واریزی 4 میلیون تومان عیدی بازنشستگان از این تاریخ

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت عیدی بازنشستگان این صندوق همراه با حقوق بهمن‌ماه خبر داد.

سیدحجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: صندوق بازنشستگی فولاد با تأمین منابع مالی، عیدی بازنشستگان صندوق را همراه با حقوق بهمن‌ماه به حساب افراد واریز کرد.

وی افزود: بر این اساس، مبلغ عیدی مستمری‌بگیر یا وظیفه‌بگیر مجرد در سال‌جاری ۲۵ میلیون ریال، مزایای عائله‌مندی ۷ میلیون ریال و مزایای فرزند به ازای هر فرزند ۳ میلیون ریال است؛ به‌عنوان مثال، مبلغ عیدی بازنشسته دارای دو فرزند مبلغ ۳۸ میلیون ریال و بازنشسته دارای سه فرزند مبلغ ۴۱ میلیون ریال خواهد بود./ مهر

جعفر امیرآبادی زاده اظهارکرد: عیدی سال 1402 بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس تصویب نامه هئیت وزیران به حساب این عزیزان واریز شد.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار و خلاف سنوات گذشته، عیدی امسال بازنشستگان خویش فرما در سال جاری (مبلغ ثابت حق عیدی +حق عائله) پرداخت خواهد شد.

به گفته امیرآبادی زاده، براساس مصوبه هیات محترم وزیران، عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مبلغ 2میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که به آنان عائله‌مندی تعلق می گیرد مبلغ 700هزار تومان و همچنین بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم احکام صندوق به آنان حق اولاد پرداخت می شود به ازاء هر فرزند مبلغ 300هزار تومان برای آن‌ها محاسبه و پرداخت می شود./ تسنیم

عیدی بازنشستگان

تغییر مبلغ عیدی بازنشستگان /اعلام مبلغ جدید

بر اساس میزان تورم سال 1402 باید عیدی بازنشستگان به 5 میلیون و 700 تغییر کند.

طبق گفته علی دهقان کیا ، رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی ، برای بازنشستگان حقوق کمتر از ۹ میلیون تومان در سال آینده پرداخت نخواهد شد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران نگرانی اول جامعه کارگری و بازنشستگی را تعیین میران حقوق ها برای سال ۱۴۰۳ دانست.

عیدی بازنشستگان واریز شد + مبلغ

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق واریز شد.

جعفر امیرآبادی زاده اظهارکرد: عیدی سال ۱۴۰۲ بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس تصویب نامه هئیت وزیران به حساب این عزیزان واریز شد.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار و خلاف سنوات گذشته، عیدی امسال بازنشستگان خویش فرما در سال جاری (مبلغ ثابت حق عیدی +حق عائله) پرداخت خواهد شد.

به گفته امیرآبادی زاده، براساس مصوبه هیات محترم وزیران، عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مبلغ ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که به آنان عائله‌مندی تعلق می گیرد مبلغ ۷۰۰هزار تومان و همچنین بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم احکام صندوق به آنان حق اولاد پرداخت می شود به ازاء هر فرزند مبلغ ۳۰۰هزار تومان برای آن‌ها محاسبه و پرداخت می شود.

عیدی بازنشستگان چقدر است؟

بنا بر مصوبه روز ۱۵ بهمن هیئت وزیران، عیدی بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی و شهدا و جانبازان ازکارافتاده، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان مشخص شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه ۱۸ بهمن در حاشیه نشست هیأت دولت در خصوص میزان عیدی بازنشستگان اعلام کرد: عیدی بازنشستگان به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. با این حساب یک بازنشسته دارای دو فرزند مبلغ 3 میلیون و 800 هزارتومان عیدی دریافت خواهند کرد.

در حالی عیدی بازنشستگان برای عید امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده که در سال ۱۳۹۰ مقدار این عیدی ۳۵۰ هزار تومان بود و تا سال ۱۳۹۶ هم با تورم افزایش پیدا می‌کرد، ولی پس از آن، عیدی بازنشستگان از تورم عقب افتاد.

منبع: ایلنا
آنچه دیگران میخوانند
  • بازنشته بچاره ارسالی در

    دولت اگر امکان دارد عیدی ماه بازنشستگان را افزایش بدهد چون این (۳۲۰۰۰۰)هزار تومان به درد ماه بازنشستگان نمی خوردند این هم مال خودتان باشد ویا داخل خزانه دولت باشید لازم دولت می شود

  • اکبر ارسالی در

    مبلغ عیدی به بازنشستگان ن.م.چندکیلوگرم گوشت میتوان خریداقای
    رئیسی گرانی.توروم و....کلاسفره بازنشستگان جمع شدنه کوچک چرا
    همه چیزبااروپا.وکشورهای همسایه مقایسه میشه اماحقوق هرگزمقایسه نمیشه بودجهزغیرنفتی است پس پول نفت بالای۱۳۰دلار
    کجاست ای کاش حقوفهابراساس گرانی.توروم وووووپرداخت میشد
    متاسفانه تنهاقشری راحت اضافه حقوق دارندمعلمانه کارکردسالانه انها محاسبه وحقوق به انهاپرداخت میشد

  • محمدعلی حقپناهان ارسالی در

    ازاقای رییسی سوالی دارم من یک بازنشسته هستم هشتادسال دارم آیا بااین مبلغ حتی نمیتونم به شش تانوم عیدی بدم جه باشه شیرینی یامیوه یخورده بفکر ما پدر بزرگ ها باشید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی