کد مطلب: 31780

مدیران خودرو | مدیران خودرو اقساطی| مدیران خودرو قیمت| مدیران خودرو فروش

مدیران خودرو آتش زد به مالش؛ آغاز فروش اقساطی هیولای جدید مدیران خودرو | با 897 میلیون کراس جدید مدیران خودرو را بخرید + تصاویر و مشخصات

دور جدید فروش نقد و اقساطی خودروی جدید و شاهکار مدیران خودرو با قیمت قطعی و بدون قرعه کشی ویژه نیمه شعبان از امروز آغاز شد.

مدیران خودرو آتش زد به مالش؛ آغاز فروش اقساطی هیولای جدید مدیران خودرو | با 897 میلیون کراس جدید مدیران خودرو را بخرید + تصاویر و مشخصات

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

طرح فروش فوری ایکس 33 مدیران خودرو اسفند 1402 با قیمت قطعی

طرح فروش فوری ایکس 33 اسفند 1402 از ساعت 15 امروز آغاز می شود.

فروش فوق العاده خودرو X33 کراس اتوماتیک شرکت مدیران خودرو از ساعت 15 امروز با قیمت قطعی و مدل 1403 آغاز خواهد شد.

فروش این خودرو با قیمت 897.000.000 تومان به صورت نقد و اقساط در نمایندگی های مجاز این شرکت (حضوری) صورت خواهد گرفت.

در فروش اقساطی، نرخ بهره 23 درصد تعیین شده است.

مدیران خودرو

بررسی مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو

ام وی ام X22 برای ایرانی‌ها نامی آشنا است. این خودرو نسخه کراس اوور از هاچبک ام وی ام ۳۱۵ محسوب می‌شود و چند سال اخیر فروش قابل قبولی در بازار ایران داشته است. اولین فیس لیفت رسمی این خودرو با نام ام وی ام X22 پرو به بازار کشور آمد و طراحی متفاوت آن مورد توجه کارشناسان و علاقمندان قرار گرفت.

حالا دومین فیس‌لیفت رسمی X22 قرار است با نام ام وی ام X33 کراس به دست مشتریان ایرانی برسد. تحول چشمگیر طراحی داخلی و تغییرات دلچسب طراحی ظاهری، از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های این مدل نسبت به ایکس ۲۲ پرو به حساب می‌آید.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس پرداخته‌ایم تا هر نوع اطلاعاتی که از محصول جدید و کوچک مدیران خودرو نیاز دارید، به آگاهی شما برسد.

مزایا و معایب

+ ظاهر مدرن‌تر از گذشته

+ طراحی داخلی چشم‌نواز

+ امکانات مناسب

+ مصرف سوخت پایین

– استایل قدیمی بدنه

– قیمت بالا

مدیران خودرو

امکانات رفاهی X33 کراس اتوماتیک مدیران خودرو

در زمینه امکانات رفاهی، ام وی ام ایکس 33 کراس CVT آپشن های نسبتا مناسبی را نسبت به قیمت خود ارائه می دهد. شیشه بالابرهای برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی و گرمکن، سانروف، صندلی های جلو دستی با  گرمکن، پنل تهویه مطبوع دیجیتالی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور، چراغ جلوهای LED با تنظیم ارتفاع از داخل کابین، شارژر وایرلس موبایل، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش 10.25 اینچی و اندروید Mirror Link، نورپردازی کابین، قابلیت روشن کردن پیشرانه از راه دور، ترمز پارک برقی و اتوهلد لیست امکانات X33 کراس اتوماتیک را تشکیل می دهند.

طراحی ظاهری X33 کراس اتوماتیک مدیران خودرو

چری برای طراحی کراس اور جدید خود از همان زبان طراحی خانواده اومودا استفاده کرده و بنابراین X33 کراس شباهت هایی به فونیکس FX یا همان چری اومودا 5 دارد. در نمای جلو چراغ های اصلی در سپر قرار گرفته و دیلایت ها با طراحی نوینی در جلوپنجره فریم لس این خودرو حل شده اند.

نمای عقب X33 کراس نیز بی شباهت به FX نبوده و چری از چراغ های به هم پیوسته در این خودرو استفاده کرده که نوشته MVM نیز در وسط آن ها دیده می شود.

با این وجود نمای جانبی این خودرو شامل درب ها و ستون ها کاملا با X22 یکسان بوده و تنها تغییر قابل مشاهده در این نما، رینگ های جدید X33 کراس هستند.

مدیران خودرو

کابین و فضای داخلی X33 کراس اتوماتیک مدیران خودرو

طراحی داخلی X33 کراس تفاوت فاحشی با سایر محصولات چری در ایران داشته و به خاطر سال تولید جدیدتر، طرحی کامل نوین و متفاوت دارد. در نگاه اول تریم داخلی کرم رنگ این خودرو جلب توجه می کند که ترکیب آن با بخش های مشکی رنگ در قسمت های بالایی باعث شده اند تا فرم اسپرت کابین از بین نرود. در نمای مقابل راننده یک فرمان D کات قرار گرفته و پشت سر آن صفحه کیلومتری دیجیتالی به چشم می خورد. در قسمت میانی داشبورد یک مانیتور برای دسترسی به سیستم مولتی مدیا خودرو قرار گرفته و پایین تر از آن کلید هایی پیانویی و یک فضای دو طبقه برای قرار دادن وسایل و گوشی موبایل قرار دارد. کنسول میانی نیز میزبان یک موس برای کنترل سیستم صوتی و همچنین کلید ترمز دستی برقی است.

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو

نام خودرو

ام وی ام X33 کراس

کشور سازنده

پرچم کشور

چین

سال (طراحی)

مدیران خودرو

2023

موتور

3 سیلندر 12 سوپاپه

حجم موتور

998 سی سی

تنفس موتور

توربوشارژ

انتقال نیرو

دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت

112 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

مدیران خودرو

150 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه

جعبه دنده

9 سرعته CVT

شتاب 0 تا 100

-

حداکثر سرعت

172 کیلومتر در ساعت

وزن

1239 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

4200 طول - 1760 عرض - 1570 ارتفاع

فاصله بین دو محور

2555 میلیمتر

مدیران خودرو

رقبای ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو در بازار

انتظار داریم تا مدیران خودرو قیمت ام وی ام X33 کراس را مقداری بیشتر از ام وی ام X22 پرو اعلام کند. بنابراین این خودرو با نرخی بیش از یک میلیارد تومان به بازار عرضه خواهد شد. البته تغییرات قیمت این خودرو طی ماه‌ها و سال‌های آتی به تغییرات روند ارز بستگی دارد. جدی‌ترین رقیب ام وی ام X33 کراس در بازار ایران، جک S3 کرمان موتور خواهد بود که به طور همزمان با ام وی ام X33 کراس و ام وی ام X22 پرو رقابت می‌کند. همچنین می‌توان از کراس اوور BAC X3 Pro خودروسازان بم به عنوان دیگر رقیب این خودرو نیز نام برد. در صورتی که مدیران خودرو بتواند شرایط فروش اقساطی و بلندمدت خود را برای ام وی ام X33 کراس نیز ارائه دهد، این خودرو قادر خواهد بود همانند نسل‌های پیشین خود به آمار فروش مناسبی دست پیدا کند.

مدیران خودرو

امکانات ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو

کیسه هوا

کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی - مجموعاً 4 کیسه هوا

سیستم صوتی

سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10.25 اینچی و 4 بلندگو

ترمز و پایداری

ترمزهای دیسکی جلو و عقب، مجهز به ABS - EBD - ESP - HHC - HDC

مدیران خودرو

دیگر امکانات

ترمز پارک برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، شارژ وایرلس موبایل، سانروف، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، گرمکن صندلی های جلو، کیلومتر شمار دیجیتالی 7 اینچی، تهویه مطبوع خودکار، آینه های جانبی تاشو برقی، فرمان برقی، نورپردازی داخلی، رینگ 17 اینچی

منبع: جی پلاس
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی