کد مطلب: 31770

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری تعطیلی مدارس سه شنبه 1 اسفند 1402 | مدارس تهران و این شهرها فردا تعطیل شد؟

با توجه به برودت هوا و بارش برف شدید در بسیاری از استان ها منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس برای اولین روز ماه اسفند خبر دادند.

خبر فوری تعطیلی مدارس سه شنبه 1 اسفند 1402 | مدارس تهران و این شهرها فردا تعطیل شد؟

هواشناسی هشدار سطح قرمز برای بارش های سیل آسا و ورود سامانه سرمایی جدید برای برخی از استان ها داده است و همچنین برخی از شهرها با تداوم الودگی به مرز هشدار نارنجی رسیده اند. به همین منظور برخی از سایت های خبری و منابع معتبر از احتمال تعطیلی مدارس فردا سه شنبه را داده اند. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس فردا را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران در روز سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

با توجه به شرایط جوی تهران، احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج در روز سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ کاهش یافته است. در حال حاضر مدارس تهران فردا ۱ اسفند تعطیل نیست، اگر وضعیت تعطیلی مدارس تهران مشخص شد تا ساعات پایان روز به اطلاع شما می رسد. انتظار تگرگ و بارش باران و برف در تهران وجود دارد.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ۱ اسفند صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۲ درجه و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس لرستان و قم و سمنان و قزوین سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی فردا سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ برای مدارس قم و لرستان، سمنان، قزوین و مازندران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی میشود و به اطلاع شما میرسد.

تعطیلی مدارس اصفهان سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

با توجه جو آرام در اصفهان احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ کاهش یافته اس. اما با این حال خبر جدید و رسمی تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس اصفهان از سوی استانداری ها تا ساعاتی دیگر به سمع و نظر شما خواهد رسید.

تعطیلی مدارس

اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ در اردبیل و ارومیه و تبریز

تداوم بارش برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه در روز سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ دور از انتظار نخواهد بود. اما در حال حاضر تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این استان و شهرها تعطیل نیست. در صورت اطلاعیه راجب تعطیلی فردا مدارس اخبار مربوطه از رسانه حرف تازه اطلاع رسانی خواهد شد

تعطیلی مدارس مشهد فردا سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

تا این لحظه از روز مدارس مشهد و خراسان رضوی در روز سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست و تمامی مدارس این استان ها و شهرها دایر می باشد.

تعطیلی‌‌ مدارس خوزستان فردا

مدارس خوزستان فردا سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل نیست. اما تا ساعات آینده که والدین و دانش آموزان پیگیر وضعیت تعطیلی خوزستان و اهواز و چاربهار و سیستان و بلوچستان و زاهدان هستند اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

با توجه به بارش برف در شهرهای مختلف کشور باعث تعطیلی برخی از مدارس شده است و شهرهایی که فردا مدارس شان تعطیل است تا ساعتی دیگر اعلام خواهد شد.

بارش برف در سراسر کشورمان در چند روز گذشته باعث بسته شدن راه ها و جاده ها در بسیاری از شهر های کشورمان شده است که استان گیلان ، همدان ، مرکزی ، قزوین ، اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی بیشترین بارش را داشته اند که که جاده های بسیاری از روستاها و شهرها مسدود گردیده اند و ستاد بحران و امداد رسانان در حال تلاش برای بهبود وضعیت هستند.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه 1 اسفند 1401

با توجه از بین رفتن آلودگی هوا با بارش سه شنبه تعطیلی مدارس دیگر وجود نخواهد داشت مگر اینکه در روزهای آتی باز هم بابرودت هوا و همچنین عبور و مرور خودروها و فعال بودن کارخانه ها مجدد همان آش و همان کاسه در تهران و البرز به وجود آید.

تهران و البرز و برخی از کلان شهرهای کشور از جمله مشهد به اصفهان و اراک بیشترین آلودگی هوا را نسبت به سایر استانهای دیگر دارند و مشکلات زیادی برای آموزش و پرورش ایجاد شده است.

مردم این شهرها در چند هفته اخیر بلاتکلیف بوده چرا که در اواخر روز به انها خبر داده میشد که مدارس تعییل شده است و همین نگرانی های زیادی را خانواده ها به وجود می اورد.

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

با توجه به گزارش هواشناسی در مورد افزایش دما در استان کرمانشاه، به نظر نمی‌رسد فردا مدارس این استان تعطیل باشد.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: امواج کوتاه و کم‌رطوبتی که در حال حاضر در جو استان مستقر شده، همچنان تا ظهر روز چهارشنبه جو منطقه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

 شهناز حق‌پرست، در خصوص وضعیت جوی استان طی روز‌های آتی، گفت: امواج کوتاه و کم‌رطوبتی که در حال حاضر در جو استان مستقر شده، همچنان تا ظهر روز چهارشنبه جو منطقه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و علاوه بر افزایش ابر در بعضی ساعات بارش‌های را غالبا به شکل پراکنده به‌خصوص برای نیمه غربی و نواحی شمالی استان به‌همراه خواهد داشت.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز فردا دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲

وی ادامه داد: بارش ممکن است که در مناطق سردسیر به شکل رگبار برف هم دیده شود طی این مدت شرایط برای تشکیل مه به‌ویژه در اوایل روز در مناطق سرد و معتدل همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ظهر روز چهارشنبه تا اوایل روز پنجشنبه بارشی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، اما در روز جمعه و شنبه هفته آینده مجددا موج ناپایدار دیگری به جو استان وارد می‌شود که تحت تأثیر آن شاهد بارش‌های پراکنده‌ای به‌ویژه برای نیمه غربی خواهیم بود.

وی افزود: از نظر وضعیت دمایی تا فردا تغییر چشمگیری در متوسط دمای هوا نخواهیم داشت، اما از روز چهارشنبه تا پایان هفته به آرامی شاهد روند روبه افزایش دما خواهیم بود.

منبع: شبونه
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی