کد مطلب: 31750

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه مهر ایران | وام قرض الحسنه رسالت

یارانه بگیران متقاضی وام قرض الحسنه سریع و فوری بخوانند | واریز وام 300 میلیونی با بازپرداخت ۵ ساله و سود 4 درصد از همین الان

دور جدید واریز وام قرض الحسنه ویژه نوروز دولت با شرایط فوق العاده آغاز شد.

یارانه بگیران متقاضی وام قرض الحسنه سریع و فوری بخوانند | واریز وام 300 میلیونی با بازپرداخت ۵ ساله و سود 4 درصد از همین الان

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد

دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله سریع و فوری را در زیر بخوانید.

این روزا که اکثر بانک ها از وام بانکی ۲۳٪ صحبت میکنند، بانک ملی و چندبانک قرض الحسنه در قبال سپرده گذاری شما وام بانکی با کارمزد ۴٪ پرداخت می کنند. برای اطلاع از شرایط وام ۳۰۰ میلیونی با اقساط بلند مدت این ویدیو را ببینید.

مطابق آخرین مصوبه شورای عالی اشتغال مقرر شد تا بانک مرکزی با پیگیری از شورای پول و اعتبار نسبت به افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه فردی خود اشتغالی اقدام نماید.

با ابلاغ تازه‌ترین مصوبه شورای عالی اشتغال توسط صولت مرتضوی (وزیر کار)، بانک مرکزی مکلف شد با پیگیری از شورای پول و اعتبار نسبت به افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه فردی خود اشتغالی اقدام نماید.

وزارت کشور مکلف است نسبت به ارائه گزارش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل پرونده و پرداخت این تسهیلات نسبت به راهبری کارگروه‌های استانی به‌منظور جذب حداکثری در سه ماه پایانی سال اقدام نماید.

همچنین وزارت اقتصاد مکلف است نسبت به تعیین سقف هزینه سرانه ایجاد اشتغال در برنامه های ارائه شده دستگاه های اجرایی و تعیین نرخ سود بر مبنای هزینه سرانه، ظرف مدت ۱۰روز پس از ابلاغ مصوبه شورای عالی اشتغال اقدام نماید.

وام قرض‌الحسنه 300 تا 750 میلیون تومانی بانک دی

پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 750 میلیون تومان برای مشتریان حقوقی، در شعب بانک دی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، در طرح باران، تمامی مشتریان حقیقی و‌‌‌ حقوقی می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز، از امتیاز دریافت وام قرض‌الحسنه باران بهره مند شوند. مدت سپرده گذاری برای دریافت وام در این طرح، به درخواست مشتری، حداقل 1 ماه و حداکثر 12 ماه است و مدت بازپرداخت اقساط بین 6 تا 60 ماه متناسب با نیاز مشتری، متغیر است.

وام قرض الحسنه

حداقل مبلغ میانگین برای محاسبه امتیاز دریافت این وام، 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کارمزد وام نیز 4 درصد محاسبه می‌شود. مشتریان حقیقی نیز می توانند امتیاز دریافت وام خود را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزندان، خواهر، برادر و همسر منتقل کنند. امکان اتصال حساب‌های این طرح به دستگاه‌های POS و IPG کسب و کارها وجود داشته و شرکت ها و سازمان‌ها می‌توانند با ارائه معرفی نامه به پرسنل خود، آنها را از مزایای این طرح برخوردار کنند.

مشتریان عزیز می‌توانند برای محاسبه وام مورد نظر خود با استفاده از ماشین حساب طرح باران، از طریق این لینک، مبلغ تسهیلات درخواستی خود را بر اساس مدت زمان بازپرداخت و مدت زمان سپرده‌گذاری محاسبه کنند.

اقساط وام قرض الحسنه یک میلیونی یارانه کی تمام می‌شود؟

طبق اطلاعیه شماره 30 سازمان هدفمندسازی یارانه ها ، یارانه کمک معیشتی مرحله 156( بهمن ماه 1402) به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم واریز شد.

در این اطلاعیه آمده است: در صورتی که سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی دوم وام کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

گفتنی است، سال 1399و همزمان با اوج کرونا در کشور دولت حسن روحانی در دو مرحله دو وام یک میلیون تومانی کرونا برای مردم واریز کرد و قرار شد اقساط 35 هزار تومانی وام کرونا طی 30 قسط ماهانه از یارانه نقدی و معیشتی کسر شود.

حال پرسش اساسی مردم این است که پس از حدود دو سال از کسر اقساط وام کرونا ، بالاخره چه زمانی کسر اقساط وام کرونا از محل یارانه ها به اتمام می رسد؟

یکی از مخاطبان در این خصوص نوشت: اقساط 35 هزار تومانی وام «دوم» کرونا که آذر 1399 پرداخت شد، قرار بود در 30 ماه تسویه شود. اولین قسط دی ماه 1399 برداشت شده است و آخرین قسط می بایست اردیبهشت ماه 1402 برداشت می شد که برداشت قسط 35 هزار تومانی وام دوم کرونا تا بهمن ماه 1402 ادامه داشته است و همچنان اقساط وام کرونا از مبلغ یارانه کسر می شود و به نظر می رسد در سازمان هدفمندسازی یارانه ها اشتباهی در برداشت از یارانه صورت گرفته است و تا الان 9 ماه بیشتر از زمان تسویه وام برداشت کرده است.

در این خصوص گفتگوی با سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها را بخوانید:

سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در پاسخ به این سوال که چه زمانی کسر اقساط وام کرونا به اتمام می رسد، گفت: بستگی دارد. این مسئله برای هر فرد متفاوت است.

وی تاکید کرد: دوره ای برای برخی یارانه معیشتی هم پرداخت شد. دوره ای نیز یارانه برخی از مردم قطع و دوباره برقرار شد و در این مدت اقساط وام کرونا از آنها کسر نشد و بنابراین اقساط وام کرونا طولانی تر شد. برای برخی هم اقساط وام کرونا تسویه شده است. لذا باتوجه به شرایط افراد، برای هر فرد متفاوت است.

حسینی در ادامه تاکید کرد: وقتی اقساط وام کرونا از یارانه فردی کسر می شود به منزله این است که کماکان اقساط باقی مانده است و قطعا وقتی اقساط از فردی کسر نمی شود به منزله این است که وام تمام شده است.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان اینکه از یارانه برخی مردم دو وام کرونا کسر شده است، گفت: محاسبات اقساط وام کرونا و کسر آن از یارانه به طور دقیق و به صورت سیستمی تعریف و انجام می شود و طبق زمانبندی معین اقساط به پایان می رسد.

حسینی در پاسخ به این سوال که یارانه بگیران چگونه می توانند از وضعیت اقساط وام کرونا مطلع شوند، گفت: همه افراد می توانند با مراجعه به پنجره ملی دولت، مشخصات و وضعیت پرداخت یارانه خود را در قسمت سامانه رفاهی مشاهده کنند و براین اساس می توانند به طور دقیق از جزئیات وام کرونا و اقساط کسر شده و باقی مانده،  مطلع شوند.

آنچه دیگران میخوانند
  • مستمربگیرم ارسالی در

    این وام یارانه باید به حساب همه بازنشستگان واریز شود تاسقف ۱۰۰ میلیون بانک باعث چالش ودلسردی ونامیدی میباشد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی