کد مطلب: 31699

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد فردا 25 بهمن 1403 شما | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد فردا 25 بهمن 1403 شما | فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فـال ابجد متولدین فروردین

اگر امروز کسی داستان طولانی ای را برای شما تعریف کرده ، احتمالا ً به آنچه شنیده اید اعتقاد دارید اما این الزاما به معنی گول خوردن نیست.بلکه شما می خواهید حرف کسی را اجمالا درست فرض کنید. موافق بودن با ایده ی دیگران می تواند جرقه ای را در زندگی خودتان ایجاد کند.اما تحلیل زیاد ، این روند را قبل از اینکه در مرحله ی اولیه است متوقف می کند.

فـال ابجد متولدین اردیبهشت

خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن استاد هستید ، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فورا راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می ارزد.

فـال ابجد متولدین خرداد

امروز دوستانتان ، شما را به خاطر کاری که هرگز قبلا آن را انجام نداده اید تشویق خواهند کرد.خوشبختانه ، این که شما می خواهید آنها را همراهی کنید روز بسیار خوشی را برای شما بوجود می آورد.اما از بد شانسی ، شما شیفته ی کاری می شوید که دارید انجام می دهید که باعث می شود مسوولیتهای خود را فراموش کنید.اکنون یک وقت خوب لازم است تا شما برگردید و کارهای ناتمام خود را تکمیل کنید.

فـال ابجد متولدین تیر

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع ، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید ، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می گیرید ، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال ، اکنون بین این دو طرف قرار دارید ، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فـال ابجد متولدین مرداد

امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید ، به خصوص اگر کسی بخواهد خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی فکر کنید حتما می فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می توانید بیشتر به این منظور برسید.

فال ابجد

فـال ابجد متولدین شهریور

شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتا چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود ، اگرچیز قشنگی هم بخرید ، راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.

فال ابجد متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : آ د آ

نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد.

فال ابجد متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : د د ب

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

فال ابجد متولدین دی

حروف ابجد فال شما : د د ب

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو، نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن. مراقب باش تا گناه نکنی و برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

فال ابجد متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود. به دیگران اعتماد کن اما رازت را به هر کس مگو. به زودی خبر خوشی به تو میرسد.

فال ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

آنچه دیگران میخوانند
  • فریده اعرابی فرد.........‌........09125974034 ارسالی در

    این دولت کارایی خوبی ندارد..چرا من یک زن بیوه با پنج سر نان خور با ۱۰۰۰۰هزارتومان زندکی میکنم. ولی خانمی در همسایه گی من شوهرنکرده کارمند است خانه دارد پول برایش میادازانور ابتک نفره شامل همه چیز شده آقای رئیسی این انصاف است با داشتن سرطان وعمل زانو وسن 77چگونه بچرخانم زندگی را

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی