کد مطلب: 31692

بهمن موتور | بخشنامه بهمن موتور | ثبت نام بهمن موتور | بهمن موتور چیست

آغاز فروش ویژه بهمن موتور با سود 208 میلیونی خریداران و بدون محدودیت | حراج فوق العاده فیدلیتی با شرایط ویژه از همین الان + عکس و مشخصات

ثبت نام جدید فروش اقساطی بهمن موتور با دو خودروی شاسی بلند پرطرفدار آغاز شد.

آغاز فروش ویژه بهمن موتور با سود 208 میلیونی خریداران و بدون محدودیت | حراج فوق العاده فیدلیتی با شرایط ویژه از همین الان + عکس و مشخصات

محصولات شرکت بهمن موتور متقاضیان زیادی در ایران دارد. دور جدید ثبت نام بهمن موتور بزودی آغاز خواهد شد. خودروهای بهمن موتور قیمت های مختلفی دارد.طرح جایگزینی خودرو فرسوده با پنج محصول بهمن موتور با شرایط عالی بزودی آغاز خواهد شد.

فروش فوری ۲ خودروی جذاب بهمن موتور زیر قیمت بازار

فروش ۲ محصول فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره از امروز ۲۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح در سایت اینترنتی بهمن موتور آغاز شد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره با افزایش قیمت ۲۰۸ میلیون تومانی به مبلغ ۱.۳۳۱ میلیارد و فیدلیتی پرایم ۷ نفره با افزایش قیمت ۱۸۷ میلیون تومانی به قیمت ۱.۳۳۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

فروش این ۲ محصول تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ماه ادامه دارد.

این که چطور قیمت ۲ محصول مورد نظر تا این حد افزایش یافته مشخص نیست و هنوز واکنشی از سوی وزارت صمت نیز صورت نگرفته است

 پیش فروش فوق‌العاده فیدلیتی پرایم بهمن موتور ویژه طرح‌های جوانی جمعیت

متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ جهت ثبت نام از طریق bahman.iranecar.com اقدام کنند.

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی پرایم در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.

بر همین اساس متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنند و فرآیند ثبت‌نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

جزئیات قیمت و زمان تحویل:

بهمن موتور

داخل فیدلیتی بهمن موتور

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

داخل کابین فیدلیتی بهمن موتور

کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

بهمن موتور

طراحی فیدلیتی بهمن موتور

چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.

نکته دیگر اینکه طراحان فیدلتی موفق شده‌اند با استفاده از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف، وقار و ابهت را با جاذبه‌های جوان‌پسندانه ترکیب نمایند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی "که بیشتر جوانان را هدف قرار داده" با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.شاید تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دست‌یابی به اصالت در ظاهر باشد که البته طبق مشاهدات عینی، این مورد هم برای نسل امروزی به اندازه ما قدیمی‌ها مهم به نظر نمی‌رسد!

بهمن موتور

مشخصات فیدلیتی بهمن موتور

زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به کد E4T15C با توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته در سال 2019 یک موتور قوی‌تر 1.6 لیتری هم برای جتور X70 معرفی شده بود که انتظار می‌رفت گروه بهمن از آن نسخه برای نمونه عرضه شده در کشور استفاده کند اما با این حال موتور 1.5 لیتری انتخابی هم یک مزیت دارد و آن اینکه با پیشرانه مورد استفاده در چری آریزو و تیگو یکسان است. این نکته به معنی دسترسی راحت‌تر به قطعات یدکی و تعمیرکار ماهر "حتی خارج از نمایندگی بهمن" خواهد بود. نکته دوم اینکه این موتور تا حدودی امتحانش را در بازار داخل و با شرایط آب و هوایی و بنزین‌های وطنی پس داده و عملکرد نسبتاً قابل قبولی از نظر دوام داشته است.

بهمن موتور

هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانه‌های توربو علیرغم تمامی برتری‌هایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه می‌کنند، گزینه‌های پراستهلاک‌تر و حساس‌تری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب می‌شوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند. همچنین جعبه دنده دوکلاچه فیدلیتی هم برای شهر کوهپایه‌ای و پرترافیک همچون تهران می‌تواند مقدرای پر استهلاک باشد و بهتر است که در ترافیک‌های طولانی در سربالایی‌ها جعبه دنده در حالت دستی قرار گیرد.فیدلیتی از لحاظ مصرف سوخت هم شرایط قابل قبولی دارد. البته مصرف سوخت 7.5 لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی برای استانداردهای روز جهان عدد چندان شگفت‌انگیزی به حساب نمی‌آید اما در هر صورت به نسبت جثه و وزن نه چندان سبک ماشین، می‌توان گفت که راضی‌کننده است.از دیگر مشخصات فنی فیدلیتی می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره نمود که نوید یک سواری قابل قبول را به ما می‌دهند.

بهمن موتور

امکانات و تجهیزات فیدلیتی بهمن موتور

خودروهای چینی همواره به ارائه آپشن‌های بیشتر نسبت به رقبای هم قیمت معروف بوده‌اند و حالا که از محصولات کاملاً اقتصادی به تولید ماشین‌های لوکس روی آورده‌اند، لیست آپشن‌ها تکمیل‌تر از همیشه پیش رویمان قرار گرفته است. ماشین فیدلیتی گروه بهمن نیز از نظر لیست امکانات یکی از کامل‌ترین ماشین‌های رده قیمتی خودش محسوب می‌شود و با ارائه انواع و اقسام گزینه‌های رفاهی و ایمنی برای راننده و سایر سرنشینان جای گله و شکایتی باقی نگذاشته است. در جدول زیر می‌توانید لیست آپشن های این محصول را مشاهده نمایید.

بهمن موتور

امکانات فیدلیتی بهمن موتور

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی

سیستم صوتی

صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به همراه Bluetooth - قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (Mirror link) - 8 عدد بلندگو - خروجی USB - شارژ وایرلس تلفن همراه

ترمز و پایداری

ABS - BA – EBD – EBA - سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) - سیستم کنترل کشش (TCS) - سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC) – ترمز پارک برقی (EPB) به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold)

بهمن موتور

دیگر امکانات

سیستم فرمان برقی (EPS) - سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط (LDW) - سیستم تشخیص نقاط کور (BSD) - سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS) - صندلی راننده و سرنشین برقی به همراه گرم کن - پوشش صندلی ها چرمی – 7 نفره - برف پاک کن با سنسور باران (Rain Sensor) – فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا - سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless) - استارت دکمه ای - جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال (TFT) - تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل) - دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین دنده عقب - روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light) - سان روف پانوراما - سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) - سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-me-home - درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع

بهمن موتور

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی