کد مطلب: 31681

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد فردا 23 بهمن 1403 شما | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد فردا 23 بهمن 1403 شما | فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : د د د

نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می رسی. در روزی به رویت گشوده میشود و به سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

فال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از تندرستی بر خوردار میشوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو میشود.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی.

فال ابجد

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : آ د ب

طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی میرسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روز به روز کارت بهتر میشود.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج ب ا

تعبیر: طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن، پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد، نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بر حذر باش. حدود دو سال است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی، گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.

فال ابجد متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د ب د

تعبیر: طالع خوبی داری و به خواسته ات می رسی. روزی حلال به دست تو می رسد قدرش را بدان، سعی کن به کسی خیانت نکنی چون صدمه بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری ، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. ان شالله.

فال ابجد متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ج ا

تعبیر: نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فال ابجد متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر: به آنچه که نیت کرده ای می رسی اما باید صبر داشته باشی .کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی می کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی کنی، در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود. اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری، چند روزی دست نگهدار.

فال ابجد متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ا د ج 

تعبیر: طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو، تا عاقبت کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس، عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد. با تو رو راست نیست، البته نمی تواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

فال ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ا د د

تعبیر: طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی