کد مطلب: 31670

وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

با ثبت نام در سامانه زیر 20 میلیون وام فوری بگیرید | شرایط وام فوری با کارمزد 4 درصد و اقساط 60 ماهه + لینک ثبت نام

اگر متقاضی دریافت وام فوری با سود بسیار کم و شرایط ویژه هستید خبر زیر را از دست ندهید.

با ثبت نام در سامانه زیر 20 میلیون وام فوری بگیرید | شرایط وام فوری با کارمزد 4 درصد و اقساط 60 ماهه + لینک ثبت نام

وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.به گفته امید قالیباف دولت اعلام به آمادگی پرداخت وام فوری کرده است. این وام فوری در مبالغ مختلف عرضه میشوند .

در این سامانه ۲۰ میلیون تومان وام فوری بگیرید + لینک ثبت نام

مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح عید تا عید در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده استفاده کنند.

طرح عید تا عید در راستای افزایش تقاضا در بازار به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان از امروز آغاز شد.

مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح فروش مذکور در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند.

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: اگر مبلغ و تعداد واریزی به حساب‌ها از اعلامی شورای پول و اعتبار بانک مرکزی بیشتر باشد حساب تجاری است، به عنوان مثال از این رو اگر کسی بیش از ۱۰۰ واریزی به حساب داشته باشد این حساب شخصی نیست.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا می‌توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است مراجعه کنند.

بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

وام فوری۲۰۰ میلیون تومانی امتیازی مهر ایران

در طرح  تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۳ الی ۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت حداکثر ۵ ساله دریافت کنید.

بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران

تسهیلات امتیازی مهر ایران

۴ درصد

این تسهیلات قرض‌الحسنه است و ۴٪ کارمزد دارد

۲۰۰ میلیون تومان

ضامن رسمی

دارد

قرض الحسنه

۳ ماه

برای این تسهیلات باید بین ۳-۱۲ ماه دارای میانگین حساب باشید

ندارد

۶۰ ماه

۳,۳۳۳,۳۳۳ تومان

۲۰۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد

وام فوری

دریافت وام یک روزه با سفته، سریع‌ترین راه ممکن در تأمین نیازهای مالی به صورت فوری است. از سال ۱۴۰۱، بانک مرکزی همه بانک‌های فعال در سطح کشور را ملزم به استفاده از انواع وثیقه‌های بانکی به‌عنوان ضمانت جهت دریافت وام نموده است.

این اسناد شامل سفته، سیم‌کارت، اسناد ملکی، فیش حقوقی و… می‌شوند. در حال حاضر، این امکان توسط برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری در شهرهای مختلف ارائه می‌شود..

از کدام بانک‌ها می‌توان وام فوری با کارت یارانه یکروزه با سفته دریافت کرد؟

وام فوری یک روزه با سفته در بانک‌های آینده، رسالت، مهر ایران، بانک شهر و بانک تجارت یک فرصت ارزشمند برای تأمین نیازهای مالی است. در زیر، شرایط و جزئیات دریافت وام در هر یک از این بانک‌ها شرح داده شده است:

وام فوری با کارت یارانه یک روزه بانک رسالت با سفته

مبلغ وام: ۱۰۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت: ۳۶ ماه

به جای ۳۵ سال، پنج ساله حقوق بازنشستگی بگیرید (طرح ویژه بانک مهر)

سود وام: ۲ الی ۴ درصد.

وام با کارت یارانه یک روزه بانک آینده با سفته

مبلغ وام: ۲۰ میلیون تومان

وام فوری طرح آفتاب بانک سینا و ضرایب طرح

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در قالب وام فوری، وام نقدی و ... قرار می‌گیرند، شامل ضریب تسهیلات می‌شود. به‌زبان ساده متقاضی وام طرح آفتاب بانک سینا، طبق جدولی که با عنوان ضرایب طرح آفتاب در سایت بانک سینا آمده، درصدی از اصل پولی که پیش بانک سپرده‌گذاری کرده را دریافت می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به متقاضی پرداخت می‌شود که حداقل یک ماه و نهایتا ۱۲ ماه مبلغی را سپرده‌گذاری می‌کند و بین ۱۳.۱ تا تقریبا ۹۵ درصد از اصل پول را به‌عنوان تسهیلات دریافت می‌کند.

وام طرح آفتاب بانک سینا به‌عنوان مثال به متقاضی که قصد دریافت سقف تسهیلات (۳۰۰ میلیون تومان) را فقط یک ماه بعد از سپرده‌گذاری دارد، به‌شرطی پرداخت می‌شود، که مبلغ میانگین سپرده یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان باشد. تازه اگر متقاضی موقع دریافت وام به‌جای گزینه بازپرداخت شش‌ماهه روی گزینه بازپرداخت یکساله دست بگذارد، آنوقت مبلغ میانگین سپرده باید به دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون برسد.

وام طرح آفتاب بانک سینا با همه این حرف‌ها زمانی منطقی‌تر جلوه پیدا می‌کند که اولا متقاضی به‌جای سپرده‌گذاری یک ماهه، سراغ سپرده‌گذاری ۱۲ ماه برود و در کمترین زمان ممکن یعنی دو سال برای بازپرداخت اقساط دست به کار شود.

وام طرح آفتاب بانک سینا در این حالت به‌شکلی است که اگر متقاضی خواستار دریافت سقف تسهیلات باشد و مشکلی با بازپرداخت دوساله نداشته باشد، به ۳۱۶ میلون تومان به‌عنوان مبلغ میانگین سپرده‌گذاری احتیاج دارد. فراموش نکنید که اگر متقاضی به‌جای بازپرداخت دوساله، سراغ بازپرداخت سه‌ساله یا چهارساله برود، مبلغ میانگین سپرده به‌ترتیب به حدود ۴۴۰ و ۵۵۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

اقساط وام فوری طرح آفتاب بانک سینا

وام طرح آفتاب بانک سینا مثل همه تسهیلاتی که در شبکه بانکی از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، سودی ندارد. رقابت جدیدی که بانک‌ها بابت تقلیل رقم کارمزد هم به‌وجود آوردند باعث شده وام طرح آفتاب بانک سینا بدون کارمزد هم باشد.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا طبق مدت بازپرداختی که خود متقاضی آن را انتخاب می‌کند، بالا و پایین می‌شود و بحث مبلغی که خود متقاضی خواستار دریافت آن است، نکته مهم بعدی به‌حساب می‌آید.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا به‌عنوان مثال برای متقاضی که کمترین مدت بازپرداخت (شش‌ماهه) را انتخاب می‌کند و خواستار سقف تسهیلات (۳۰۰ میلیون) است، به‌ماهی ۶۰ میلیون تومان می‌رسد. قدعدتا متقاضی که در این حالت به‌جای بازپرداخت شش‌ماهه، بازپرداخت یکساله را انتخاب می‌کند، باید ماهی ۲۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان (در مجموع ۳۰۰ میلیون) به بانک سینا برگرداند.

اقساط وام طرح آفتاب بانک سینا در حالتی که متقاضی سقف تسهیلات را بعد از ۱۲ ماه سپرده‌گذاری تقاضا و موقع دریافت وام گزینه بازپرداخت ۲۴ ماهه را انتخاب می‌کند، به ماهی ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۶۴ تومان تبدیل می‌شود.

منبع: مهر
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی