کد مطلب: 31626

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه مهر ایران | وام قرض الحسنه رسالت

ثبت نام وام قرض الحسنه 50 میلیونی برای یارانه بگیران | با سود ناچیز و شرایط ویژه از دولت وام بگیرید + شرایط همه بانک ها​

شرایط جدید واریز 4 وام قرض الحسنه به همه سرپرستان خانوارها با مبالغ شگفت انگیز و اقساط بلند مدت اعلام شد.

ثبت نام وام قرض الحسنه 50 میلیونی برای یارانه بگیران | با سود ناچیز و شرایط ویژه از دولت وام بگیرید + شرایط همه بانک ها​

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

از بانک شهر وام قرض الحسنه 500 میلیون ریالی بدون ضامن بگیرید

بانک شهر وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی را با سود 18 درصد به متقاضیان ارائه می‌دهد. سقف این تسهیلات برای حقوق بگیران بانک شهر تا 100 میلیون تومان قابل تغییر است.

به گزارش بانک اول افرادی که در بانک شهر سپرده کوتاه مدت، جاری یا قرض‌الحسنه دارند، می‌توانند برای وام 50 میلیونی بدون ضامن این بانک درخواست دهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی است.

افرادی که مایل به دریافت این وام هستند نباید بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. در صورتی که متقاضیان شرایط مذکور را داشته و وام را دریافت کنند، طی مدت 36 ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند.

با توجه به مقدار وام، نرخ سود و زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود.

بانک شهر سال 1388 با دریافت مجوز از بانک مرکزی و همچنین با تایید و هماهنگی شورای عالی پول و اعتبار کشور افتتاح شد. بعد از گذشت دو سال از آغاز به کار، سهامداران برای تامین نقدینگی لازم سرمایه این مجموعه را تا 400 میلیارد تومان افزایش دادند.

شهرداری‌های تهران، شیراز، اصفهان، قزوین، مشهد، قم، کرج، اهواز، تبریز و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و همچنین شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران از سهامداران اصلی و محوری این بانک به حساب می‌آیند.

وام قرض الحسنه

چگونه از بانک کشاورزی وام قرض الحسنه بگیریم؟

با «طرح احسان بانک کشاورزی» امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر یا چهار درصد و تا سقف سه میلیارد ریال فراهم شده و امتیاز این سپرده گذاری، قابل واگذاری است.

با افتتاح حساب «سپرده احسان» در شعب این بانک، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری و بدون نیاز به مسدود کردن وجه در حساب، از تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد یا با کارمزد چهار درصد تا سقف سه میلیارد ریال و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، به منظور جلب رضایت مشتریان، کمک به حل مشکلات معیشتی و نیز همراهی با افراد نیکوکاری که قصد کمک به دیگران را دارند، در «طرح احسان» امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به دیگر افراد وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت بانک کشاورزی به نشانی www.bki.ir مراجعه کنید.

وام قرض الحسنه طرح افق بانک رفاه کارگران

تسهیلات قرض الحسنه ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی (کسب و کارهای خرد و شرکت های حقوقی دانش بنیان) می توانند از تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد 4% در قالب طرح افق بهره مند شوند.  

چه کسانی می توانند از این طرح وام قرض الحسنه بهره‌مند شوند؟

اشخاص حقیقی

شرکت های حقوقی دارای کسب و کارهای خرد (پرسنل کمتر از 10 نفر)

شرکت های حقوقی دانش بنیان (با ارائه معرفی نامه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)

وام قرض الحسنه طرح افق بانک رفاه

ویژگیهای وام طرح افق بانک رفاه :

امکان استفاده از تسهیلات با باز پرداخت 6 تا 60 ماهه

امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک با سقف جمعی حداکثر 3.000.000.000 ریال

امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده به کارکنان شرکت های حقوقی دارای کسب و کار های خرد و دانش بنیان

اعطای تسهیلات تا سقف 3.000.000.000 ریال به اشخاص حقیقی

اعطای تسهیلات تا سقف 7.500.000.000 ریال به اشخاص حقوقی

وام قرض الحسنه طرح مهربانی بانک ملی

بانک ملی ایران با طرح مهربانی دریافت وام قرض‌الحسنه فوری و کم بهره را امکان پذیر کرده ‌است. مشتریان این بانک که خواهان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون هستند می‌توانند با میانگین و گردش حساب بین 1 تا 12 ماه، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. البته نکته قابل توجه برای متقاضیان وام مهربانی بانک ملی این است که شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

از مزیت‌های اصلی وام مهربانی بانک ملی، کارمزد ۲ تا ۴ درصدی آن است که تنها با یک ضامن معتبر پرداخت می‌شود؛ در این طرح سپرده متقاضی مسدود نمی‌شود و می‌توان با توجه به میانگین کارکرد حساب مشتری، وام مهربانی را با مدت بازپرداخت 6 تا 60 ماه اعطا کرد. برای تضمین این تسهیلات نیاز به چک و فیش کسر از حقوق نیست و تنها رتبه اعتباری وام گیرنده و ضامن ملاک است؛ البته متقاضی این وام می‌تواند امتیاز مازاد حساب خود را به اعضای خانواده خود انتقال دهد.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند
  • جهانبخش فلاحی ارسالی در

    اینکه بانکهاوام میدن درسته ولی سپرده بایدبزاری چک میخوان .خلاصه ایرادزیادمیگیرن که منصرف میشی....

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی