کد مطلب: 31617

مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو آتش زد به مالش؛ ثبت نام فروش اقساطی خودرو آغاز شد | با 354 میلیون ام وی ام X22 بخرید

ثبت نام اقساطی مدیران خودرو با شرایط ویژه برای عموم مردم آغاز شد.

مدیران خودرو آتش زد به مالش؛ ثبت نام فروش اقساطی خودرو آغاز شد | با 354 میلیون ام وی ام X22 بخرید

طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه دهه فجر

شرایط طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه دهه فجر اعلام شد.

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو با اقساط بلندمدت ویژه دهه مبارک فجر از امروز دوشنبه 16 بهمن ماه 1402 آغاز خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه دهه فجر؛

مدیران خودرو

بررسی تیگو 8 پرو e پلاس مدیران خودرو

تیگو 8 یکی از محصولات جدید شرکت چری به حساب می‌آید. نسل نخست این خودرو در سال 2018 معرفی شد و جایگاه تیگو 7 به عنوان پرچمدار محصولات چری را تصاحب کرد. این نسل به بازار ایران نرسید اما نسل دوم آن که در سال 2020 معرفی شد، بلافاصله به ایران آمد. این خودرو در واقع یک فیس‌لیفت اساسی رو نسل اول محسوب می‌شود که با نام تیگو 8 پرو به بازار عرضه شد.

از زمان معرفی تیگو 8 پرو در سال 2020، تاکنون نسخه‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تیگو 8 پرو استاندارد و تیگو 8 پرومکس با سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل اشاره کرد. حدود یک سال و نیم پیش و در زمستان 1400، این شرکت در چین از چری تیگو 8 پرو e+ با پیشرانه پلاگین هیبریدی رونمایی کرد. این خودرو در تابستان 1401 در ایران معرفی شد و طی سال 1402 به بازار ما عرضه می‌شود. فونیکس تیگو 8 پرو e+ به عنوان عضو پلاگین هیبریدی و پاک این خانواده، از نظر قدرت در شرایط مناسبی قرار دارد و حتی می‌تواند با تیگو 8 پرومکس نیز رقابت کند. با این حال مصرف اندک انرژی مزیت بزرگی است که به این خودرو برای تثبیت در بازار ایران کمک خواهد کرد. البته نباید انتظار قیمت اندک را از فونیکس تیگو 8 پرو e+داشته باشیم، چرا که هزینه‌های تولید یک خودرو پلاگین هیبریدی بیشتر از خودروهای درون سوز است و البته قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مدیران خودرو

داخل تیگو 8 پرو e پلاس مدیران خودرو

نمای داخلی فونیکس تیگو 8 پرو e+ نیز برخلاف نمای خارجی آن، تغییرات بیشتری را نسبت به نسخه‌های درون‌سوز تجربه کرده است. کلاسترهای دوگانه عریض همچنان بخش اصلی داشبورد این خودرو را تشکیل داده‌اند. دکمه‌های چندانی در کابین خودرو مشاهده نمی‌شود و اکثر تنظیمات از طریق لمس انجام خواهد شد. پنل لمسی سیستم تهویه که در تیگو 8 پرو شاهد آن بودیم، در نسخه هیبریدی حذف شده است و احتمالا تنظیمات سیستم تهویه از طریق نمایشگر و دکمه‌های اندک انجام خواهد شد. همچنین سبک قرارگیری دکمه‌های کنترلی در قسمت میانی کابین تغییر کرده است و به جای دکمه‌های پیانویی، دکمه‌های تخت نقره‌ای رنگ را شاهد هستیم. البته نسخه‌ای که در ایران عرضه می‌شود، از تریم دو رنگ قهوه‌ای و مشکی بهره خواهد برد. همچنین پنل تهویه هشت اینچی نیز سرجای خودش قرار دارد.

مدیران خودرو

تریم کابین نسخه پرو از رنگ‌های مشکی و مارون تشکیل شده بود اما در کابین فونیکس تیگو 8 پرو e+، از ترکیب رنگ‌های آبی، مشکی و سفید استفاده شده است. این ترکیب باعث می‌شود تا حس مجلل بودن به بیننده دست دهد. البته روکش صندلی‌ها و رودری‌ها از پلاستیک و چرم مصنوعی سفید شکل گرفته‌اند که ممکن است آلودگی‌ها را به خود جلب کند. تغییر مشخصات فنی خودرو در فونیکس تیگو 8 پرو e+، سبب شده است تا سبک طراحی اهرم تعویض دنده نیز تغییر کند. بسیاری از دکمه‌های کنسول وسط حذف شده‌اند و به جای آن‌ها یک اهرم دنده کوچکتر با دکمه‌های کمتر قرار گرفته است. همچنین جای دکمه استارت خودرو محل جدیدی دارد و از روی کنسول به قسمت کناری فرمان منتقل شده است. همچنین می‌توان گفت که فرمان خودرو طرح متفاوتی دارد و برخلاف ظاهر صاف نسخه پرو، اندکی به سمت داخل متمایل شده است.

مدیران خودرو

طراحی تیگو 8 پرو e پلاس مدیران خودرو

از نظر طراحی خارجی، فونیکس تیگو 8 پرو e+ هیچ تفاوت خاصی نسبت به دیگر اعضای خانواده تیگو 8 ندارد و به جز برچسب‌های بدنه و چند تغییر کوچک، مشخصه منحصر به فردی را در ظاهر آن نمی‌بینیم. همانند بسیاری دیگر از خودروهای هیبریدی، طرح رینگ‌های فونیکس تیگو 8 پرو e+ با دو عضو دیگر خانواده متفاوت است و همچنین لوگو e+ روی درب عقب این خودرو درج شده است تا تفاوت را به سایرین نشان دهد.

در نمای جلو فونیکس تیگو 8 پرو e+، همان جلوپنجره مرسوم تیگو 8 پرو به همراه کروم کاری‌های متعدد را می‌بینیم. این جلوپنجره به الگوی کهکشانی شهرت دارد و بدون تغییر در نسخه پلاگین هیبرید بازسازی شده است. با این حال در دو طرف سپر و محل قرارگیری چراغ‌های مه شکن، تغییراتی پدید آمده است. طراحان چری اندکی رنگ آبی نیز به این قسمت اضافه کرده‌اند تا هیبریدی بودن خودرو را به بیننده متذکر شوند. در نمای جانبی، تفاوت اصلی ظاهری میان فونیکس تیگو 8 پرو e+ و دو عضو دیگر خانواده‌اش قابل مشاهده است.

مدیران خودرو

 این تفاوت رینگ‌های پنچ پر خودرو هستند که به صورت اختصاصی برای این تیپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخلاف انتظارات، حجم تفاوت‌ها در قسمت عقب فونیکس تیگو 8 پرو e+ نسبت به تیگو 8 پرو معمولی بیشتر است. چراغ‌های عقب در این بخش از گرافیک جدیدی بهره می‌برند و توسط یک نوار قرمز به یکدیگر متصل شده‌اند. نوشته e+ روی درب عقب خودرو نیز به شما هیبریدی بودن این خودرو را یادآوری می‌کند. خروجی‌های دوگانه اگزوز نیز در قسمت پایین سپر سرجای خودشان قرار دارند که وجود آن‌ها در یک خودرو پلاگین هیبریدی عجیب به نظر می‌رسد.

مدیران خودرو

تجهیزات و امکانات رفاهی تیگو ۸ پرو e پلاس مدیران خودرو

نمای داخلی و امکانات تیگو ۸ پرو e پلاس نسبت به نمونه پرو مکس تغییر خاصی نکرده است. تنها در بخش تریم، رنگ چرم خودرو از نارنجی به تمام مشکی تغییر پیدا کرده است.

در بحث امکانات رفاهی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس دست پر ظاهر شده و امکانات کاملی با توجه به رده قیمتی خود دارد:

سانروف پانورامیک

شارژر بی‌سیم تلفن همراه

سیستم ورود بدون کلید

چراغ‌های اتوماتیک و تمام ال‌ای‌دی جلو و عقب

صندلی‌های برقی ردیف جلو همراه با حافظه برای صندلی راننده

گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو

مدیران خودرو

گرمکن فرمان و صندلی‌های ردیف دوم

اهرم تعویض دنده الکترونیکی

صفحه کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی یکپارچه با نمایشگر مرکزی

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه‌کاناله به همراه یونیزاسیون، فیلتر N95 و دریچه تهویه برای سرنشینان ردیف سوم

نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی همراه با ۶ اسپیکر حرفه‌ای سونی و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب

آینه‌های جانبی تاشو برقی

شیشه‌های سولار با قابلیت کاهش صدای ورودی به کابین

مدیران خودرو

قابلیت تنظیم حالت رانندگی

ریموت هوشمند با قابلیت استارت از راه دور

رکاب برقی

فرمان برقی

پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع

نورپردازی داخلی

کروز کنترل

صندوق برقی عقب به همراه سنسور

مدیران خودرو

سنسور باران.

منبع: جی پلاس
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی