کد مطلب: 31581

مدیران خودرو | مدیران خودرو اقساطی| مدیران خودرو قیمت| مدیران خودرو فروش

ثبت نام از دم قسط مدیران خودرو و کرمان موتور آغاز شد | با ماهی 6 میلیون صاحب خودرو لوکس شوید + تحویل فوری

دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور و مدیران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد.

ثبت نام از دم قسط مدیران خودرو و کرمان موتور آغاز شد | با ماهی 6 میلیون صاحب خودرو لوکس شوید + تحویل فوری

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

شرایط فروش نقدی و اقساطی ۱۰ خودرو چینی و شامل ام وی ام و فونیکس در محدوده قیمتی ۷۰۸ میلیون تا ۲.۷ میلیارد تومان اعلام شد.

مدیران خودرو

شرایط فروش نقدی و اقساطی (پنج ساله) ۹ خودرو چینی ام وی ام و فونیکس متعلق به شرکت مدیران خودرو در محدوده ۷۰۸ میلیون تا ۲.۷ میلیارد تومانی برای دی ماه اعلام شد. میزان پیش پرداخت محصولات از ۴۰ تا ۷۵ درصد تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین فروش فوری خودرو جک J4 با قیمت قطعی ۷۶۵.۸ میلیون تومانی و تحویل ۱۵ روزه از صبح دیروز در نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور آغاز شد.

مدیران خودرو

داخل فونیکس FX مدیران خودرو

استفاده از نمایشگر عریض در میانه داشبورد، به امضای جدید طراحان خودرو تبدیل شده است. طراحان چری نیز از همین فرمول برای اومودا 5 استفاده کرده‌اند و شاهد یک نمایشگر عریض در کابین خودرو هستیم که به صورت سرتاسری بخش اعظم داشبورد را در بر می‌گیرد. طراحی سایر قسمت‌های کابین خودرو بسیار ساده است و می‌توان گفت که هیچ دکمه فیزیکی در کابین این خودرو وجود ندارد. تمامی تنظیمات از طریق صفحه نمایش لمسی یا دکمه‌های لمسی صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر طراحان چری توانسته‌اند تا کابینی را خلق کنند که به طور همزمان ساده و لوکس به نظر برسد.

کرمان موتور

کنسول میانی چری اومودا 5 بسیار بزرگ طراحی شده است و به سبک خودروهای اسپرت، صندلی‌های جلو را از یکدیگر مجزا می‌کند. طراحی اهرم دنده و سایر کنترلرها نیز در ظریف‌ترین حالت ممکن انجام شده است و حسی شبیه به خودروهای مجلل آلمانی را برای بیننده تداعی می‌کند. فرمان فونیکس FX نیز طراحی دی کات دارد و اندکی به سمت درون متمایل است. همچنین هر دو سمت فرمان انواع دکمه‌های کنترلی را می‌بینیم که برای فعال‌سازی آپشن‌ها به کار می‌روند.

طراحی فونیکس FX مدیران خودرو

چری در نمایشگاه گوانگژو 2021 اعلام کرد که برای طراحی اومودا 5 از نظرات کاربران در سی کشور بهره برده است. نتیجه کار طراحان چری و خلق اومودا 5 براساس این نظرات یک کراس‌اوور کامپکت جالب و ترکیبی است. در ظاهر خارجی فونیکس FX می‌توان ترکیبی از طراحی شرقی و غربی را به وضوح مشاهده کرد و جلوپنجره خودرو نیز همانند اتومبیل‌های اسپرت آمریکایی با فرم عریض طراحی شده است. اگر به چری اومودا 5 نگاه کنید، ترکیبی از زبان طراحی خودروهای مختلف را در آن خواهید دید. به طور مثال فرم کلی بدنه به کراس‌اوورهای اسپرت کره‌ای و ژاپنی شباهت دارد. تریم دو رنگ آن شما را به یاد کراس‌اوورهای اروپایی همچون محصولات سیتروئن می‌اندازد. فرم طراحی قسمت عقب بی شباهت به کراس‌اوورهای اسپرت آلمانی نیست.

کرمان موتور

در نهایت قسمت جلو چری اومودا 5 نیز شبیه به محصولات جدید جنرال موتورز طراحی شده است. بنابراین می‌توان گفت که طراحی خارجی فونیکس FX، یک طراحی بین المللی است. چری اومودا 5 از نظر ابعاد و اندازه به کراس‌اوور خانوادگی چری یعنی تیگو 5 شباهت دارد.

مشخصات فونیکس FX مدیران خودرو

فونیکس FX در دو تیپ اکسلنت و پرمیوم وارد بازار ایران شده است که هر تیپ مشخصات فنی و امکانات رفاهی متفاوتی نسبت به تیپ دیگر دارد. در تیپ اکسلنت فونیکس FX شاهد استفاده از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و نام آشنای چری هستیم که به همراه گیربکس اتوماتیک CVT‌ با نه دنده مصنوعی عرضه می‌شود. در واقع مشخصات این تیپ با فونیکس تیگو 7 پرو مشابه است و بنابراین پیشرانه یاد شده از سیستم تزریق غیرمستقیم سوخت یا MPi بهره می‌برد. تیپ اکسلنت در تعداد بسیار محدودی روانه بازار شد. علاوه بر اشتراک قوای فنی با تیگو 7 پرو، سیستم تعلیق عقب تیپ اکسلنت فونیکس FX از نوع یکپارچه است. اعداد اعلام شده برای راندمان فونیکس FX اکسلنت 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور هستند.

مدیران خودرو

تیپ گران‌تر و مجهزتر فونیکس FX پرمیوم نام دارد. مشخصات فنی این تیپ با تیگو 8 پرو مشترک است، بنابراین پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت را در تیپ پرمیوم شاهد هستیم که با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه جفت شده است. سیستم تعلیق محور عقب در فونیکس FX پرمیوم نیز از نوع چند اتصالی یا مولتی لینک است. حداکثر توان و گشتاور تیپ پرمیوم به 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر بالغ می‌شود. همچنین به دلیل وجود گیربکس دو کلاچه، شتاب‌گیری بهتری را در این تیپ شاهد هستیم و می‌توان به ثبت رکورد شتاب 0 تا 100 در کمتر از 10 ثانیه با فونیکس FX پرمیوم امیدوار بود.

مدیران خودرو

امکانات و تجهیزات فونیکس FX مدیران خودرو

همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم، فونیکس FX در قالب دو تیپ اکسلنت و پرمیوم وارد بازار ایران شده است. اکثر نسخه‌های تولیدی از تیپ مجهزتر و گران‌تر پرمیوم هستند، از این رو برای بررسی امکانات تیپ پرمیوم را مورد بررسی قرار خواهیم داد. امکانات ایمنی فونیکس FX پرمیوم عبارتند از: سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، رادار نقطه کور، رادار تغییر خط، قابلیت استارت از راه دور، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، شش کیسه هوا و اتوهلد.

مدیران خودرو

تجهیزات رفاهی فونیکس FX‌ پرمیوم نیز پرتعداد هستند. این خودرو به نور پردازی داخلی 64 رنگ، فرمان برقی به همراه دکمه‌های کنترلی، سیستم پخش سونی با 8 بلندگو به همراه نمایشگر 12.3 اینچی، دوربین عقب، جانبی و 360 درجه، صفحه کیلومتر دیجیتال، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی‌های برقی به همراه تهویه، تریم چرمی، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن و سانروف به همراه سقف پانوراما مجهز است.

مدیران خودرو

منبع: اندیشه معاصر

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی