کد مطلب: 31463

مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

حراجی ویژه مدیران خودرو فقط با 274 میلیون و اقساط 12 ماهه | با ماهی 8 میلیون و بدون قزعه کشی شاسی بلند سوار شوید + شرایط

ثبت نام دور جدید فروش فوری مدیران خودرو ویژه روز پدر با قیمتی جدید و شرایطی استثنایی بدون محدودیت آغاز شد.

حراجی ویژه مدیران خودرو فقط با 274 میلیون و اقساط 12 ماهه | با ماهی 8 میلیون و بدون قزعه کشی شاسی بلند سوار شوید + شرایط

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

مشتریانی که اقساط خود را به صورت ماهانه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه ۲۷۴ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۶ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

خریدارانی که اقساط خود را به صورت چک‌های دو ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۵ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۷ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

متقاضیانی که اقساط خود را به صورت چک‌های سه ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۶ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۸ میلیون و در روش ۳۶ ماهه ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

شرایط فروش بدون ضامن نیز به شرح جداول زیر اعلام شده و برای فروش لیزینگی بدون ضامن ثبت نام فقط از طریق نمایندگی و از درگاه ارتباطی نمایندگان شرکت بهمن لیزینگ BPMS) ) قابل انجام است.

بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی ام وی ام X۳۳ Cross MT و X۳۳ Cross CVT است. البته در صورت تمایل می‌توانید این خودروها را به صورت نقد و با قیمت نمایندگی مدیران خودرو نیز خریداری کنید. متقاضیان ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو  ۱۴۰۲ باید ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقد واریز کنند. مابقی مبلغ باید در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود ۲۳درصد پرداخت شود. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصولات به ترتیب حوالی ۸۰۰ و ۸۹۷ میلیون تومان است.

مدیران خودرو تابستان امسال، کراس‌اور X۳۳ کراس را رسما رونمایی و معرفی کرد. ابتدا ویدیو مپینگ این خودرو پخش شد و سپس مدران خودرو X۳۳ کراس را معرفی کرد. X۳۳ کراس در بازار چین با نام اومودا C۳ شناخته می‌شود؛ اما مدیران خودرو آن را با برند MVM عرضه می‌کند. ظاهر این کراس‌اور متفاوت‌تر و مدرن‌تر از X۲۲ پرو است.

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.پیش فروش شاهین بدون قرعه کشی

در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

مدیران خودرو

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی ام وی ام می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان ثبت نام فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و… به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

ثبت نام مدیران خودرو (پیش فروش، فروش فوق العاده و قیمت)

خودروهای داخلی مثل سمند، تیبا، دنا و کوییک در طرح‌های پیش فروش گروه خودروسازی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا عرضه می‌شوند. در کنار خودروهای داخلی، شرکت مدیران خودرو نیز ماشین‌های چینی ام وی ام و چری را به صورت نقدی و اقساط و با موعد تحویل ۳۰ روزه پیش فروش می‌کند.

مدیران خودرو

شرایط پیش فروش MVM مدیران خودرو

قیمت خودروهای طرح پیش فروش مدیران خودرو قطعی است.

همه خودروها در زمان پرداخت اقساط، بیمه بدنه دارند.

نرخ سود تسهیلات پیش فروش مدیران خودرو ۲۱ درصد است.

فقط رنگ‌هایی که در سیستم فروش مشخص شده، قابل انتخاب است.

همه محصولات مدیران خودرو شامل سرویس رایگان اولیه هستند.

هزینه بیمه شخص ثالث یک ساله بر عهده مدیران خودرو خواهد بود.

هزینه بیمه بدنه سال اول به صورت نقدی و سال‌های بعد به صورت چک دریافت می‌شود.

ثبت نام از طریق وبسایت فروش مدیران خودرو به نشانی https://ebuy.mvmco.ir/ انجام می‌شود.

مدیران خودرو

مدت بازپرداخت اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه است و یک الی پنج سال طول می‌کشد.

امکان پرداخت ۳۰، ۴۰ و یا ۵۰ درصد از مبلغ کل خودرو در زمان ثبت‌نام

امکان استفاده از تسهیلات ۵۰، ۶۰ و یا ۷۰ درصدی فروش قسطی

لغو حواله پس از ۷۲ ساعت در صورت عدم واریز وجه

مدارک مورد نیاز

شناسنامه

کارت ملی

کد پستی

آدرس دقیق محل سکونت

مدارک احراز محل سکونت

نکته: یکی از این مدارک الزامی است

اجاره‌نامه همراه با قبض آب یا برق یا گاز

گواهی اشتغال به تحصیل فرزند مالک خودرو

معرفی‌نامه از محل کار همراه با دفترچه بیمه

سند ملکی مسکونی همراه با قبض آب یا برق یا گاز

سند ملکی یا اجاره‌نامه به نام همسر مالک خودرو همراه با قبض آب یا برق یا گاز

شرایط پیش پرداخت مدیران خودرو

برای هر خودرو متفاوت است

به قیمت روز خودرو بستگی دارد

مدیران خودرو

داخل ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو

خوشبختانه حجم تغییرات در کابین ام وی ام X33 کراس نسبت به ظاهر خارجی آن بیشتر هستند و حس برخورد با یک خودرو جدید را به بیننده القا می‌کنند. تریم کابین ام وی ام X33 کراس از رنگ‌های سفید، آبی و نقره‌ای تشکیل شده است که در ترکیب با یکدیگر ظاهر زیبایی را شکل داده‌اند و حس برخورد با یک خودرو لوکس را ایجاد می‌کنند. استفاده از کلاسترهای دوگانه به هم چسبیده در طراحی خودروهای امروزی بسیار متداول است و این مورد را می‌توان در کابین ام وی ام X33 کراس مشاهده کرد. اکثر تنظیمات سیستم به وسیله نمایشگر لمسی انجام می‌شوند و تنها تعدادی دکمه به سبک کلیدهای پیانو زیر نمایشگر قرار گرفته است. این سبک طراحی در خودروهای دیگر این برند همچون تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو نیز مشاهده شده است.

مدیران خودرو

صندلی‌های خودرو به روکش چرمی آبی تیره مجهز هستند که این رنگ روی قسمت بالایی روکش فرمان نیز مشاهده می‌شود. کنسول میانی خودرو نیز ارتفاع بلندی دارد که در قسمت جلویی آن درگاه شارژ USB و جایگاه شارژ بی‌سیم قرار گرفته‌اند. با این حال فاصله بین دو محور ام وی ام X33 کراس تفاوتی با ام وی ام X22 پرو ندارد و همین مساله باعث می‌شود تا فضای کابین و قسمت بار این خودرو دستخوش تغییر نشده باشد. بنابراین همچنان با یک کراس‌اوور جمع‌وجور مواجه هستیم که بیش از گذشته به یک خودرو شهری تبدیل شده است.

طراحی ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو

در بررسی اجمالی ام وی ام X33 کراس اشاره شد که این خودرو در واقع عضوی از خانواده محصولات اومودا است. چری زیرشاخه اومودا را برای تولید خودروهایی جوان پسند و مدرن راه‌اندازی کرده است. نخستین عضو این خانواده در ایران، چری اومودا 5 یا اومودا C5 است که در کشورمان با نام فونیکس FX شناخته می‌شود. بنابراین ام وی ام X33 کراس یا اومودا C3، دومین عضو این خانواده خواهد بود. مشخص است که هر دو خودرو از یک خانواده هستند و اصول طراحی مشابهی دارند.

مدیران خودرو

در نمای جلو شاهد چراغ‌های باریکی هستیم که به سمت پایین متمایل شده‌اند. این چراغ‌ها در جلوپنجره خودرو که ابعاد بزرگی دارد، ادغام می‌شوند. چراغ‌های روشنایی اصلی در دو طرف سپرها تعبیه شده‌اند و برای مشاهده آن‌ها باید کمی دقت به خرج دهید. روی قسمت بالایی جلوپنجره نیز آرم ام وی ام خودنمایی می‌کند. مشابه بسیاری از کراس‌اوورهای کوچک یا هاچ‌بک کراس‌ها، دورتادور خودرو با پلاستیک مشکی پوشانده شده است تا از وارد شدن ضربه و تخریب رنگ بدنه جلوگیری به عمل آید. در نمای جانبی شاهد بازآفرینی کامل ام وی ام X22 پرو هستیم، چرا که ام وی ام X33 کراس در واقع نسخه جدیدی از ام وی ام X22‌ پرو به حساب می‌آید.

مدیران خودرو

شباهت‌ بین ام وی ام X33 کراس و ام وی ام X22 پرو در نمای عقب به اوج خود می‌رسند. الگوی چراغ‌های ام وی ام X22 را در این بخش می‌توان مشاهده کرد که البته با اندکی تغییرات همراه بوده است. برخلاف قسمت جلو در بخش عقب خبری از لوگو نیست و عبارت MVM روی درب صندوق درج شده است. در مجموع می‌توان گفت که طراحی ام وی ام X33 کراس ترکیبی از ظاهر ام وی ام X22 پرو و فونیکس FX به حساب می‌آید. این شباهت‌ها بی‌دلیل نیستند. در واقع ام وی ام X33 کراس یا همان چری اومودا C3، نسخه تغییر یافته ام وی ام X22 پرو (چری تیگو 2) است که با برند اومودا به بازار عرضه می‌شود. بنابراین طراحان چری به افزودن برخی جزئیات ظاهری بسنده کرده‌اند. در نتیجه می‌توان گفت که ام وی ام X33 کراس بیش از آن که شبیه نسل‌های پیشین ایکس 33 باشد، نسخه پلاس از ام وی ام X22 پرو به حساب می‌آید.

مدیران خودرو

مشخصات ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو

بزرگترین تغییر ام وی ام X33 کراس در مقایسه با سه نسل قبلی آن، زیر کاپوت این خودرو رخ داده است. دیگر خبری از موتور دو لیتری تنفس طبیعی نیست و به جای آن موتور یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر زیر کاپوت خودرو قرار دارد. این پیشرانه با ام وی ام X22 پرو مشترک است و حداکثر راندمان آن به 112 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور می‌رسد. قدرت تولیدی این پیشرانه در ام وی ام X33 کراس حدود 10 اسب بخار افزایش داشته است. گیربکس اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی که در اکثر محصولات ام وی ام و فونیکس مشاهده می‌شود، در ام وی ام X33 کراس نیز به کار گرفته شده است. البته احتمال عرضه این خودرو با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس پنج سرعته دستی نیز وجود دارد. این ترکیب از مشخصات فنی در ام وی ام 315 و نسل نخست ام وی ام X22 مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیران خودرو

امکانات ام وی ام X33 کراس مدیران خودرو

کیسه هوا

کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی - مجموعاً 4 کیسه هوا

سیستم صوتی

سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10.25 اینچی و 4 بلندگو

ترمز و پایداری

ترمزهای دیسکی جلو و عقب، مجهز به ABS - EBD - ESP - HHC - HDC

مدیران خودرو

دیگر امکانات

ترمز پارک برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، شارژ وایرلس موبایل، سانروف، روکش چرمی صندلی ها و فرمان، گرمکن صندلی های جلو، کیلومتر شمار دیجیتالی 7 اینچی، تهویه مطبوع خودکار، آینه های جانبی تاشو برقی، فرمان برقی، نورپردازی داخلی، رینگ 17 اینچی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی