کد مطلب: 31445

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

فوری/ جزئیات تعطیلی مدارس تهران و استان ها بدلیل سرما و آلودگی هوا | مدارس کدام استان ها فردا 3 بهمن غیر حضوری شد ؟

امروز هواشناسی هشدار سطح نارنجی برای تهران و 10 استان دیگر داده است. تداوم آلودگی ها و سرمای شدید باعث شده است که منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس تهران و شهرستان ها برای روز سه شنبه 3 بهمن خبر دهند.

فوری/ جزئیات تعطیلی مدارس تهران و استان ها بدلیل سرما و آلودگی هوا | مدارس کدام استان ها فردا 3 بهمن غیر حضوری شد ؟

با توجه به افزایش سرما و آلودگی هوا در سطح استان تهران و سایر استان های کشور احتمال تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه 3 بهمن 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش‌ها طی امروز در نوار غربی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خبر داد و تاکید کرد که فردا بارش‌ها در این مناطق تشدید می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲ بهمن با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، بارش برف و بارن، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف آغاز خواهد شد.

طبق اعلام هواشناسی، فردا سه شنبه بارش در این مناطق تشدید می‌شود.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی گزارش داد: پنجشنبه سامانه بارشی در شمال شرق سبب بارش پراکنده و سپس از کشور خارج می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: در روز جمعه با ورود موج بارشی دیگر به کشور مجددا در نیمه غربی، نواحی مرکزی و به تدریج در شمال شرق و شرق کشور بارش خواهیم داشت.

پیش بینی‌های هواشناسی همچنین حاکی از آن است که دوشنبه تا چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۵ درجه خواهد بود.

هشدار نارنجی هواشناسی در تهران/ تعطیلی مدارس تهران فردا

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت سه سامانه گسترده بارشی، کاهش دما و وزش شدید باد، از آماده باش کامل مدیریت بحران در این استان خبر داد.

تا این لحظه هیچگونه خبری مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار و تعطیلی برای مدارس منتشر نشده است .

تعطیلی مدارس

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمان ابری و بارش باران از دوشنبه شب وکاهش محسوس دما از سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا:

براین اساس مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری در روز دوشنبه دوم  بهمن ماه صادر نمی‌شود و طرح‌ زوج‌ و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا نیز در  روز (دوشنبه ۲ بهمن‌ماه) اجرا می‌شود.

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۲۳ در وضعیت نارنجی قرار دارد.

استاندار تهران: درحال حاضر تأمین و توزیع برق تهران بزرگ بدون هیچ مشکلی و به‌صورت پایدار و بر اساس الگوهای ارتقا یافته و به‌صورت مطمئن صورت می‌گیرد.

در تهران بخش صنعتی کم‌ترین مصرف را دارد و بیشترین مصرف در بخش اداری، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و بعد بخش خانگی است.

تغییر ساعت کار اداری عامل مؤثری در مدیریت مصرف است و مدیریت بر مصرف از طریق پیش‌بینی‌ها و طرح‌ریزی‌های جدید باید صورت گیرد.

هشدار سقوط بهمن درمناطق مستعد تهران و تعطیلی مدارس

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران: با توجه به هشدار سقوط بهمن درمناطق مستعد، توصیه اکید و مداوم مدیریت بحران عدم فعالیت کوهنوردی توسط کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای است.

تعطیلی مدارس / زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۲

نتایج امتحانات نهایی دی ماه تقریبا دو هفته پس از پایان برگزاری امتحانات اعلام می شود و در این فاصله ثبت نام نمرات در سناد توسط آموزگاران صورت می گیرد. که در صورت ثبت نمرات در سامانه اعلام نتایج، می توان کارنامه نمرات را غیر حضوری و اینترنتی هم دریافت کرد. در سال جاری نتایج امتحان نهایی نوبت دوم 2 هفته پس از اتمام امتحانات نهایی در سامانه مای مدیو بارگذاری شد. دانش آموزانی که در امتحانات نوبت دی شرکت نموده اند می توانند با مراجعه به سامانه مای مدیو نمرات خود را مشاهده نمایند.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه 3 بهمن ماه 1402

تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه 3 بهمن ماه 1402 قطعی شد؟ ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است؟ جزئیات تکمیلی را در این مطلب مطالعه کنید.

خبر فوری تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه 3 بهمن 1402 اعلام شد؟ فردا مدارس اصفهان تعطیل است؟ اخبار تعطیلی مدارس اصفهان مشخص شد؟ احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه چقدر است؟ آیا فردا مدارس اصفهان تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه 3 بهمن 1402 مشخص شد؟

تعطیلی مدارس اصفهان فردا 

با توجه به افزایش شدت آلودگی هوای اصفهان و احتمال تشدید آن جدیدترین اخبار تعطیلی مدارس اصفهان چیست؟ ایا مدارس اصفهان فردا تعطیل است؟

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۱۲۷ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۲۲، دانشگاه صنعتی با ۱۳۶، رهنان با ۱۲۹، زینبیه با ۱۴۶، خیابان فرشادی با ۱۲۳، خیابان فیض با ۱۱۳، بولوار کاوه با ۱۳۰ و خیابان میرزا طاهر با ۱۴۵ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه 3 بهمن 1402

با توجه به احتمال افزایش میزان شاخص آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه 3 بهمن 1402 افزایش پیدا می کند.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس سه شنبه اعلام نشده است. 

در حال بروز رسانی...........

آنچه دیگران میخوانند
  • فاطمه ارسالی در

    فردا را تعطیل کنید هوا فوق العاده آلوده است تعطیل کنید واقعا هوا آلوده است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی