کد مطلب: 31420

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

خبر فوری از تعطیلی مدارس کشور بدلیل سرما و آلودگی هوا فردا 1 بهمن | مدارس کدام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد شد ؟ + اسامی

به دلیل برودت هوا و تداوم آلودگی ها منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس برای فردا یکشنبه 1 بهمن خبر داده اند. جزئیات و اسامی شهرهای تعطیل شده را با هم می خوانیم.

خبر فوری از تعطیلی مدارس کشور بدلیل سرما و آلودگی هوا فردا 1 بهمن | مدارس کدام مقاطع تحصیلی تعطیل خواهد شد ؟ + اسامی

هواشناسی اعلام وضعیت قرمز برای برخی از استان ها بدلیل سرمای بی سابقه و بازگشت آلودگی هوا به تهران و کلانشهرها را داشته است و این امر سبب تعطیلی مدارس برخی از استان ها شده است. جزئیات دقیق تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 1 بهمن را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس اردبیل و مازندران فردا 1 بهمن

مدارس اردبیل و مازندران فردا یکشنبه به احتمال زیادی تعطیل خواهد شد اما باید تا ساعتی دیگر صبر کنید تا خبر قطعی اعلام شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی از شنبه تا دوشنبه و افزایش محسوس دما در نوار شمالی کشور و خروج سامانه بارشی از کشور طی امروز خبر داد.

نفوذ سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه و تعطیلی مدارس

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا: امروز (۳۰ دی) در شهرهای صنعتی تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه (۳ بهمن) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور گستره بارش کل نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران و کل سواحل دریای خزر در را در برمی‌گیرد.

با توج ه به هشدارهای هواشناسی و صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا در پی نبود و عدم وجود سامانه بارشی تا روز سه شنبه جوی پایدار بر کشور حاکم است و همین باعث افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی شده است .

صدور هشدار نارنجی از وخامت اوضاع خبر می دهد و برای روز یکشنبه احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد .

در صورت تشکیل جلسه کمیته اضطرار ، این اخبار اطلاع رسانی خواهد شد .

کیفیت هوای تهران در اولین روز از هفته در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار دارد و این در حالی است که وضعیت در هفت نقطه پایتخت قرمز (آلوده برای همه افراد) است.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس اصفهان فردا 1 بهمن 1402

تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با توجه به میزان آلودگی هوا در این استان مشخص خواهد شد.

اگر شاخص آلودگی هوا بالا باشد احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ وجود دارد.

در صورت افزایش شاخص آلودگی هوا اصفهان و قرار گرفتن در وضعیت ناسالم و آلوده برای تمام افراد، کارگروه اضطرار آلودگی هوا در ارتباط با تعطیلی مدارس اصفهان تصمیم گیری می کند.

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس استان اصفهان فردا یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ باز است و هیچگونه خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا یکشنبه صادر بشود؛ در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

گفتنی است شاخص هوای اصفهان امروز در صبح امروز در ایستگاه پایش خیابان احمدآباد و رهنان با ۱۲۸، میدان انقلاب و بولوار کاوه با ۱۲۳، خیابان پروین اعتصامی و دانشگاه صنعتی با ۱۱۱، زینبیه و سپاهان‌شهر با ۱۱۹، کردآباد با ۱۱۷، خیابان میرزا طاهر با ۱۴۷ و ولدان با ۱۱۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

تعطیلی مدارس / هوای تبریز آلوده شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: هوای کلانشهر تبریز در ساعات اخیر به دلیل افزایش غلضت ذرات معلق در هوا آلوده است.

با توجه به پایداری هوا و سکون هوای سرد در کلان شهر تبریز امروز با افزایش آلاینده ها مواجه بودیم و همین موضوع باعث افزایش آلودگی در این شهر شده است .

در پی افزایش روند آلودگی هوا و افزایش ذرات آلاینده امروز بعدازظهر جلسه کمیته اضطرار تبریز تشکیل خواهد شد .

با تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه انجام خواهد شد و در صورت تعطیلی ، اخبار تعطیلی مدارس از طریق سایت خبری ایران چطور خدمت شما همراهان گرامی اطلاع رسانی می شود .

بارش برف و باران در تهران از دوشنبه شب و تعطیلی مدارس

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمان ابری و بارش باران از دوشنبه شب (۲ بهمن) وکاهش محسوس دما از سه‌شنبه (۳ بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این مدت با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ بهمن) شب با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳ و ۴ بهمن) کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( اول بهمن) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۵  و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۷  و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با  کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی