کد مطلب: 31403

تعطیلی مدارس | خبر فوری تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس کرج

فوری/جزئیات تعطیلی مدارس تهران و استانها بدلیل سرما و آلودگی هوا | برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس

آلودگی هوا به تهران و کلانشهرها بازگشت؛ از سوی دیگر هواشناسی هشدار ورود موج دوم سرمای بی سابقه را به برخی استان ها داد. با این حساب منابع موثق از احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار برای تعطیلی روز یکشنبه خبر داده اند. جزئیات تعطیلی مدارس فردا 1 بهمن را در ادامه با هم می خوانیم.

فوری/جزئیات تعطیلی مدارس تهران و استانها بدلیل سرما و آلودگی هوا | برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس

هواشناسی اعلام وضعیت قرمز برای برخی از استان ها بدلیل سرمای بی سابقه و بازگشت آلودگی هوا به تهران و کلانشهرها را داشته است و این امر سبب تعطیلی مدارس برخی از استان ها شده است. جزئیات دقیق تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 1 بهمن را با هم می خوانیم.

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران | تعطیلی مدارس و ادارات

با توجه به تشدید آلودگی هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران فردا صبح برگزار می‌شود.

 با توجه به تشدید آلودگی هوا و نامه دانشگاه علوم پزشکی، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران فردا یکشنبه اول بهمن‌ماه ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود.

نتایج و مصوبات کارگروه برای اطلاع شهروندان از مراجع رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعطیلی موقت مدارس تهران به دلیل وضعیت نارنجی هوای آلوده

احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار برای تعطیلی روز یکشنبه/ در اوایل هفته جاری، با توجه به شرایط آب و هوایی ناپایدار و نگران‌کننده در پایتخت ایران، تصمیم به تعطیلی موقت مدارس در تهران گرفته شده است. بر اساس آخرین گزارش‌ها از مراکز پایش هوای تهران، کیفیت هوای این شهر در اولین روز از هفته در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه‌های حساس) قرار دارد، در حالی که در هفت نقطه مختلف پایتخت به وضعیت قرمز (آلوده برای همه افراد) تغییر یافته است.

این تصمیم به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان و کاهش تماس آنها با هوای آلوده اتخاذ شده است. آلودگی هوا در شهر تهران به ویژه در فصل سرما به یکی از مسائل پایه تبدیل شده است و اقدامات فوری برای مقابله با این وضعیت ضروری به نظر می‌رسد.

وزارت بهداشت و آموزش پزشکی نیز از اهالی تهران خواسته است که در این شرایط، حداکثر اقدامات را در زمینه حفظ سلامت شخصی و کاهش تماس با هوای آلوده انجام دهند. همچنین، اعلامیه‌ها و راهنمایی‌های ادارات مربوطه برای اطلاع رسانی به شهروندان در این زمینه ارائه شده‌اند.

با امید به بهبود شرایط هوایی و بازگشت سریع دانش‌آموزان به مدارس پس از انجام اقدامات لازم.

جزییات تعطیلی مدارس تبریز یک شنبه 1 بهمن 1402

در خبر زیر توضیحاتی درباره تعطیلی مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی یکشنبه 1 بهمن 1402 به علت برودت هوا و بارش برف خواهیم پرداخت.

با توجه به برودت هوا و سرما و بارش برف در استان آذربایجان شرقی و تبریز ،پیش بینی میشود فردا یک شنبه 1 بهمن 1402 تعطیلی مدارس این استان صورت بگیرد. در خبر زیر جزییاتی درباره تعطیلی مدارس این استان را بخوانید. 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجان شرقی

باتوجه به تعطیلی مدارس تبریز در هفته گذشته و شرایط جوی احتمال دارد تعطیلی مدارس برای فردا یک شنبه 1 بهمن 1402 به علت آلودگی هوا یا بارش برف رخ دهد. تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس منتشر نشده است و مدارس دایر است. به محض رسیدن جدیدترین خبر های ، این خبر تکمیل می شود.

تعطیلی مدارس

هوای تبریز آلوده شد / جزئیات تعطیلی مدارس آذربایجان

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: هوای کلانشهر تبریز در ساعات اخیر به دلیل افزایش غلضت ذرات معلق در هوا آلوده است.

خبر فوری تعطیلی مدارس خوزستان فردا یکشنبه 1 بهمن ماه 1402

در این مطلب به جزئیات خبر فوری تعطیلی مدارس خوزستان فردا یکشنبه 1 بهمن ماه 1402 پرداخته شده است.

تعطیلی مدارس خوزستان فردا یکشنبه 1 بهمن ماه 1402 قطعی است؟ ایا فردا مدارس خوزستان تعطیل است؟ ایا فردا مدارس خوزستان تعطیل است؟ اخبار فوری خوزستان تعطیلی مدارس اعلام شد؟ مدارس یکشنبه تعطیل است؟ تعطیلی مدارس یکشنبه خوزستان اعلام شد؟ مدارس خوزستان یکشنبه تعطیل است؟ تعطیلی مدارس یکشنبه تایید شد؟ تعطیلی مدارس یکشنبه 1 بهمن 1402 قطعی است؟ ایا مدارس خوزستان یکشنبه تعطیل است؟ آیا فردا 1 بهمن ماه تعطیل است؟ آیا فردا مدارس خوزستان تعطیل است؟

بسیاری از دانش آموزان به دلیل آلودگی هوا به دنبال پاسخ سوال «آیا فردا مدارس خوزستان تعطیل است؟» هستند.

در چند روز گذشته شاخص آلودگی هوا در برخی نقاط خوزستان در وضعیت خطرناک قرار گرفت. با توجه به این شرایط تعطیلی مدارس خوزستان فردا یکشنبه 1 بهمن ماه 1402 قطعی می شود؟

تا لحظه تنظیم این مطلب مدارس خوزستان فردا یکشنبه 1 بهمن دایر است. اما به دلیل افزایش آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد.

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۹ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری، حفاری و نیوساید به ترتیب ۱۵۱، ۱۵۲، ۱۵۲، بهبهان ۱۵۷ و شرکت نفت مسجدسلیمان ۱۷۰ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم یا قرمز قرار دارند. بر اساس این گزارش رامهرمز ۱۰۲، ماهشهر ۱۲۶، هندیجان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.

تداوم آلودگی هوای تهران طی روز جاری و تعطیلی مدارس تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۵ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط آلوده برای گروه‌های حساس است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۵ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط آلوده برای گروه‌های حساس است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۱۰۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۲۰۰ روز هوای قابل قبول، ۸۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۵۵ روز هوای قابل قبول، ۱۱۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۲۷ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

آنچه دیگران میخوانند
  • متوسطه اول ارسالی در

    ترو خدا همه مدارس تهران رو تعطیل کنید هوا خیلی آلوده اس شما ها نشستین ما داریم زجر میکشیم

  • ناشناس ارسالی در

    تو رو خدا تعطیل کنین هوا به شدت الودس

  • ناشناس ارسالی در

    تعطیل کنید

  • ناشناس ارسالی در

    تعطیل کنین بچه ها گناه دارن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی