کد مطلب: 31363

بهمن موتور | بخشنامه بهمن موتور | ثبت نام بهمن موتور | بهمن موتور چیست

فروش ویژه روز پدر فیدلیتی بهمن موتور اقساطی بدون بهره | بهمن موتور از هیولای جدید خود رونمایی کرد + تصاویر و شرایط فروش

طرح زمستانی فروش اقساطی بهمن موتور بدون قرعه کشی و محدودیت به مناسبت روز پدر با اقساط بلند مدت آغاز شد.

فروش ویژه روز پدر فیدلیتی بهمن موتور اقساطی بدون بهره | بهمن موتور از هیولای جدید خود رونمایی کرد + تصاویر و شرایط فروش

محصولات شرکت بهمن موتور متقاضیان زیادی در ایران دارد. دور جدید ثبت نام بهمن موتور بزودی آغاز خواهد شد. خودروهای بهمن موتور قیمت های مختلفی دارد.طرح جایگزینی خودرو فرسوده با پنج محصول بهمن موتور با شرایط عالی بزودی آغاز خواهد شد.

فروش اقساطی بهمن موتور آغاز شد

شرکت بهمن لیزینگ، وانت کارا تک کابین تیپ ۴ را به روش لیزینگ می‌فروشد.

بهمن موتور

این طرح فروش از دوشنبه ۲۵ دی آغاز و تا روز شنبه مورخ ۳۰ دی ۱۴۰۲یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ثبت نام صرفا از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.د شرح جزئیات هریک از این طرح‌ها در جداول زیر آمده است.

بهمن موتور

هر نفر مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه وانت و خودرو حداکثر سی روز پس از واریز وجه و تکمیل و تایید مدارک تحویل می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه http://bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند و در این طرح تنوع پرداخت‌ها مطابق آنچه در جداول زیر آمده، قابل انجام است:

بهمن موتور

لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 26 دی 1402

این مطلب به لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 26 دی 1402 اختصاص دارد. برای اطلاع از قیمت روز محصولات بهمن موتور با ما همراه باشید.

بهمن موتور

خودرو در ایران و در طول چند سال گذشته همواره یکی از مهمترین چالش‌های مردم و حاکمیت بوده است. با توجه به ممنوعیت واردات خودرو خارجی که تازه در اواخر سال 1401 رفع شد، افزایش تقاضا و کاهش عرضه، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی افزایش شدید یافت و به مرور خودرو به کالایی سرمایه‌ای بدل شد که بسیاری از خریداران آن نه مصرف‌کننده واقعی، بلکه سرمایه‌گذاران کوتاه یا بلندمدت بودند!

دولت ایران از سال گذشته با طرح‌های متعدد فروش، عرضه خودرو در بورس کالا و نهایتا عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه فروش خودرو کوشیده با افزایش دستوری عرضه و قیمت‌گذاری دستوری، این مشکلات را مدیریت کند. این مطلب، به لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 26 دی اختصاص دارد. با تکراتو از قیمت روز خودروهای بهمن موتور امروز 26 دی آگاه شوید.

شرکت بهمن موتور از جمله شرکت‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع خودورهای مونتاژی است. محصولات این شرکت در قالب برندهای اینرودز (شامل ون‌ها)،‌ دیگنیتی و فیدلیتی (شاسی‌بلندهای لاکچری)، ریسپکت (سدان پرچمدار بهمن موتور) و کارا (وانت باری) تولید و عرضه می‌شود. در ادامه به لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 26 دی 1402 قرار دارد:

اینرودز ‌سی 35 مدل 1402 830,000,000
دیگنیتی پرایم 1,970,000,000
دیگنیتی پرستیژ 2,300,000,000
ریسپکت پرایم 1,370,000,000
فیدلیتی پرایم 7 نفره 1,880,000,000
فیدلیتی پرایم 5 نفره 1,860,000,000
کاپرا 2 دو دیفرانسیل 1,070,000,000
کارا تک کابین 555,000,000
کارا دو کابین 580,000,000

رونمایی از آس برنده بهمن موتور

بهمن موتور مدتی پیش نسخه ارتقا یافته دیگنیتی را روانه بازار کرد. حالا نوبت فیدلیتی پرستیژ رسیده است.

دو محصول جدید بهمن موتور یعنی دیگنیتی و فیدلیتی از ابتدای عرضه تاکنون بسیار محبوب بوده‌اند. بهمن موتور مدتی پیش نسخه ارتقا یافته دیگنیتی پرایم را با نام دیگنیتی پرستیژ روانه بازار کرد. اکنون نیز نوبت به فیدلیتی پرستیژ رسیده است تا مسیر موفقیت آمیز فیدلیتی پرایم را ادامه دهد.

بهمن موتور

فیدلیتی پرستیژ به عنوان یکی از محصولات جدید گروه بهمن، در غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 حضور داشت. با توجه به محبوبیت فیدلیتی پرایم، مشتریان استقبال مناسبی از این خودرو را ترتیب داده بودند. همان‌طور که می‌دانید، فیدلیتی پرایم محصولی از زیرشاخه چری است که با نام جتور X70s شناخته می‌شود. نسخه جدید این خودرو یعنی فیدلیتی پرستیژ، مدل جدید جتور X70 است که پسوند پلاس به آن افزوده شده است. این خودرو نسخه مشابهی از تیگو 7 به شمار می‌آید و همزمان با تغییرات تیگو 7، تغییر می‌کند.

بهمن موتور

امکانات و تجهیزات فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، فیدلیتی پرستیژ می‌تواند رضایت خریداران را جلب کند. رادار نگهدارنده بین خط، رادار نقطه کور، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها، سقف پانوراما به همراه سانروف، صفحه نمایش 10.25 اینچی سیستم سرگرمی، کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی، دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی به همراه سنسور پا، کروزکنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، سنسورهای پارک جلو و عقب ، سیستم نورپردازی داخلی، سامانه ثبت وقایع رانندگی، شارژر بی‌سیم، سیستم ورود و استارت بدون کلید به همراه سنسور نور و باران تجهیزات این خودرو را تشکیل می‌دهند. قیمت فیدلیتی پرستیژ همچنان نامشخص است.

بهمن موتور

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور، اشتراک با تیگو

بزرگترین تغییر فیدلیتی پرستیژ در مقایسه با فیدلیتی پرایم ظاهر آن نیست، بلکه مشخصات فنی جدیدی است که در قلب این خودرو قرار گرفته است. نسخه پرستیژ به موتور 1.6 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مشترک با خودروهای چری مجهز است. این پیشرانه حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به نسخه 1.5 لیتری اعداد بالاتری هستند.

این پیشرانه در طیف گسترده‌ای از خودروهای چری که با برند فونیکس در بازار ما حضور دارند، استفاده شده است. تیگو 7 پرومکس، تیگو 8 پرو، فونیکس FX‌ و آریزو 6 جی ‌تی به این پیشرانه مجهز هستند. گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز با کراس‌اوورها و سدان‌های چری مشترک است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه از نوع تر (Wet) وظیفه انتقال قدرت را در تیپ جدید فیدلیتی برعهده دارد.

بهمن موتور

طراحی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

فیس‌لیفت صورت گرفته روی جتور X70 پلاس به حدی کامل بوده که در اکثر زوایا احساس می‌کنیم با یک خودرو کاملاً جدید روبرو شده‌ایم. مثلاً در بخش دماغه یک جلوپنجره 8 ضلعی بزرگ‌ جایگزین مدل ساده قبلی شده و ترکیب آن با چراغ‌های خشن‌تر، سپر متفاوت و LED های عمودی ظاهری تهاجی‌ و با ابهت‌ به ماشین بخشیده‌اند.

بهمن موتور

البته با توجه به بالا بودن هزینه بازطراحی بخش کناری، نیم‌رخ را تغییر چندانی نداده‌اند و تنها به استفاده از قطعات کرومی، رنگ‌آمیزی ضربه‌گیرهای کناری و استفاده از رینگ‌ها و آینه‌های جدید بسنده کرده‌‌اند؛ اما در قسمت انتهایی مجدداً شاهد دگرگونی اساسی هستیم و چراغ‌های جدید بهم پیوسته در ترکیب با چیدمان متفاوت سپر و استفاده از اگزوزهای چهارتایی (که برخلاف نسخه پرایم واقعی هستند) ظاهر ماشین را به کراس‌اوورهای اسپرت نزدیک نموده‌اند. پلاک هم از سپر به درب صندوق انتقال یافته تا فضای خالی این بخش که روی نسخه پرایم مقداری آزاردهنده بود به نوعی پر شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی