کد مطلب: 31355

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

اطلاعیه رسمی/ تکمیلی؛ تعطیلی مدارس این استانها فردا 25 دی | کدام مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند

با توجه به سرمای بسیار شدید و بی سابقه و همچنین بارش برف یک متری در برخی از استان ها تعطیلی مدارس را در این چند روز داشته ایم. امروز هم منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه 26 دی 1402 داده اند که در ادامه جزئیات تعطیلی را با هم می خوانیم.

اطلاعیه رسمی/ تکمیلی؛ تعطیلی مدارس این استانها فردا 25 دی | کدام مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند

هواشناسی اعلام وضعیت قرمز برای برخی از استان ها بدلیل سرمای بی سابقه را داشته است و این امر سبب تعطیلی مدارس برخی از استان ها شده است. جزئیات دقیق تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی را با هم می خوانیم.

مدارس شیف صبح آستارا تعطیل شد

فرماندار آستارا از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس شیفت صبح آستارا به دلیل برودت هوا و یخبندان خبر داد.

محمد رضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، به دنبال بارش برف در شهرستان آستارا، یخبندان در روز سه شنبه قطعی است.

فرماندار آستارا ادامه داد: بر این اساس و با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کلیه مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان آستارا در شیفت صبح روز سه شنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان اردبیل ۳روز متوالی در پی بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

حسن اسکندرزاده، اظهار کرد: به دلیل برودت هوا در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، ارشق، انگوت، سرعین، نمین، نیر و هیر، فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر طی ۳ روز متوالی تعطیل شد.

وی ادامه داد: آموزش‌ها به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد./مهر

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 

یخبندان سراسری منطقه را فرا می‌گیرد.

با عبور سامانه بارشی از آسمان غرب کشور پیش‌بینی می‌شود از عصر فردا تا اواسط هفته آینده جوی پایدار حاکم شود.

از فردا شب شاهد کاهش دمای 3 تا 10 درجه‌ای در منطقه خواهیم بود؛ از اینرو پیش‌بینی می‌شود شب و صبح‌های خیلی سردی داشته باشیم.

مهمترین پدیده در روزهای آینده افزایش موقتی ابر، کاهش شدید و یخبندان صبحگاهی خواهند بود.

با توجه به شرایط جوی نامناسب و بارش فراوان برف در مناطق استان‌های اردبیل و تبریز، مقامات آموزش و پرورش اعلام کرده‌اند که تمام مدارس در این مناطق در روز دوشنبه تعطیل خواهند بود. این تصمیم در جهت حفظ ایمنی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس اتخاذ شده است.

پیش‌بینی می‌شود که بارش برف و یخبندان در این مناطق برای روز سه‌شنبه نیز ادامه داشته باشد. بنابراین، احتمال تعطیلی مدارس در این استان‌ها برای روز سه‌شنبه نیز وجود دارد. اطلاعات دقیق‌تر و تصمیمات نهایی درباره تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه تا ساعت 20 امروز (دوشنبه) اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که احتمال تعطیلی مدارس در استان‌های دیگر نیز وجود دارد، و اطلاعات بیشتر در خصوص این استان‌ها نیز به محض دریافت اعلام خواهد شد. به منظور بهبود اطلاع‌رسانی، توصیه می‌شود که والدین و دانش‌آموزان اخبار مربوط به تعطیلی مدارس را از منابع رسمی مانند سایت‌ها و اطلاعات ادارات آموزش و پرورش منطقه دنبال کنند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه محقق اردبیلی

به علت بارش سنگین برف و برودت هوا و کولاک در راه‌های مواصلاتی استان و بسته بودن راه‌های روستاها امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در شهرستان‌‌های اردبیل، نمین و مشگین‌شهر روزهای سه‌شنبه, چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶، ۲۷ و ۲۸ دیماه ۱۴۰۲ لغو و زمان جدید این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

تعطیلی مدارس تهران

احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برای اردبیل در روز سه شنبه به دلیل کاهش شدید دما 

با توجه به تعطیلی های روز دوشنبه و بارش سنگین برف با خروج سامانه بارشی شاهد کاهش شدید هوا خواهیم بود که موجب یخزدگی معابر و برای صرفه جویی در مصرف گاز و سختی عبور و مرور ، اخبار تعطیلی مدارس روز سه شنبه تا ساعت 18 اعلام خواهد شد .

تعطیلی مدارس تبریز فردا 26 دی 1402

برای سومین روز پیاپی شاهد تعطیلی مدارس در استان آذربایجان شرقی در مناطق مختلف به علت برودت هوا و یخبندان هستیم .

با توجه به بارش های سنگین در آذربایجان شرقی و کاهش دما احتمال تعطیلی برای روزهای آینده نیز وجود دارد و بسیار بالاست و باید برای اعلام خبر تعطیلی در شهرستان ها و مناطق مختلف منتظر اعلام خبر رسمی تا ساعت 20 روز دوشنبه باشیم و به محض دریافت این اخبار را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .

تعطیلی مدارس استان قم فردا ۲۶ دی

روز گذشته با توجه به برودت دما و وارونگی هوا برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، کلیه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی استان قم بصورت غیرحضوری برگزار شد اما هنوز درباره تعطیلی مدارس این شهرها در روز سه شنبه ۲۶ دی ماه تصمیم گیری نشده است.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا یکشنبه ۲۴ دی وجود دارد اما فعلا خبر جدید و رسمی تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش و مسئولان این استان منتشر نشده است.

اخبار تعطیلی مدارس ۲۶ دی ۱۴۰۲ گیلان و مازندران

با توجه فعالیت سامانه بارشی مخصوصا برف سنگین و یخبندان در استان های شمالی تعطیلی مدارس گیلان و مازندران در روز سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهرها دایر است

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

با ورود سامانه بارشی به شرق کشور احتمال تعطیلی مدارس مشهد برای فردا ۲۶ دی ماه وجود دارد. فعلا تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهر فردا (سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲) تعطیل نیست.

با ما باشید تا از اخبار تعطیلی مدارس و ادارات در اسرع وقت دریافت کنید .

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی