کد مطلب: 31341

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

فوری/ اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس و ادارات استان ها فردا 25 دی | مدارس این شهرها و استانها فردا تعطیل شدند + اسامی شهرها

آموزش و پرورش بدلیل شدت برودت هوا مدارس این استان ها را تعطیل اعلام کرد.

فوری/ اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس و ادارات استان ها فردا 25 دی | مدارس این شهرها و استانها فردا تعطیل شدند + اسامی شهرها

هواشناسی اعلام وضعیت قرمز برای برخی از استان ها بدلیل سرمای بی سابقه را داشته است و این امر سبب تعطیلی برخی از استان ها شده است. جزئیات دقیق تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی را با هم می خوانیم.

اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات | برف ادارات این استان را هم تعطیل کرد

با توجه به شدت بارش برف و سردی هوا، فردا همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل هستند و بانک‌ها نیز با ۲ ساعت تأخیر باز می‌شوند.

با توجه به شدت بارش برف و سردی هوا، فردا همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل هستند و بانک‌ها نیز با ۲ ساعت تأخیر باز می‌شوند.

استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۲۵ دی، همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و آغاز به کار بانک‌ها نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه 25 دی، همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و آغاز به کار بانک‌ها نیز با 2 ساعت تأخیر خواهد بود.

 هم‌چنین آغاز به‌کار همه ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های نیر، نمین، سرعین و مشکین‌شهر با 2 ساعت تأخیر و از ساعت 9 صبح خواهد بود.

این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی خواهد بود.

تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی اردبیل دوشنبه

براساس اعلام آموزش و پرورش، تمام مقاطع تحصیلی اردبیل فردا غیرحضوری است.

 به‌دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهد ‌بود.

بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی سرد و قوی، امروز یکشنبه (۲۴ دی) جو استان همچنان ناپایدار بوده و بارش برف، رخداد مه، وزش باد (تند تا گاهی نسبتاً شدید) توام با کولاک برف، یخبندان و افت محسوس دما در غالب مناطق استان مخاطره‌آمیز خواهد بود.

بر اساس این گزارش عمده فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان‌های گرمی و انگوت خواهد بود و اختلال در عبور و مرور شهری و بین شهری ادامه خواهد داشت.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با تاکید بر اینکه این سامانه‌ بارشی تا قبل از ظهر روز دوشنبه (۲۵ دی) در استان فعال خواهد بود،به شهروندان و دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد به هشدارهای هواشناسی سطح قرمز شماره ۱ و سطح نارنجی شماره ۷۰ اداره کل هواشناسی استان اردبیل توجه کنند.

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه منتشر شد.

امروز با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس بسیاری از شهرستان‌ها تعطیل شد. بارش برف فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه نیز مدارس را به تعطیلی کشاند. امروز مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان تعطیل بود. همچنین بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد.

بر اساس اطلاعیه رسمی آموزش و پروش درباره تعطیلی مدارس فردا ، به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی روز دوشنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی 1402

خبر تعطیلی مدارس همچنان از خبرهای مهم برای دانش آموزان بوده که بدانند آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر در برخی از شهرها بارش برف و یخبندان و در بخش شهرهای دیگر آلودگی شدید هوا موجب شده که مشکلاتی برای دانش آموزان به وجود بیاید.

در تهران و مازندران و استان گلستان و گرگان و ساری و رشت و شهرهای گیلان و آذربایجان غربی و شرقی و شهرهای تبریز و ارومیه و رشت کردستان و کرمانشاه و لرستان شاهد بارش برف بوده‌ایم که حالا با کاهش دمای هوا به یخبندان تبدیل شده است و در روزهای گذشته برخی از شهرهای کشور به خصوص مناطق روستایی مدارس تعطیل بود و امروز نیز مدارس تعطیل بوده است.

آیا مدارس تهران فردا دوشنبه 25 دی 1402 تعطیل است؟

به نظر می‌رسد که فردا مدارس شهرهایی از جمله دماوند و پردیسان و فیروزکوه در استان تهران به علت یخبندان و سرمای هوا تعطیل باشد همچنین مدارس بخش‌های شمالی کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی و تبریز ارومیه به اردبیل و گرگان و رشت دوست داری به احتمال زیاد فردا مدارس در مناطق روستایی تعطیل شود.

تعطیلی مدارس تهران

وضعیت تعطیلی مدارس مازندران و گلستان و گیلان

لازم به ذکر است که مدارس مازندران و ساری به علت بارش برف و سرمای هوا و یخبندان مناطق روستایی مدارس تعطیل خواهد شد و اما شهرهای ساری و سایر شهرهای استان مازندران تا ساعاتی دیگر تکلیفشان روشن می‌شود در روزهای گذشته بارش برف و بوق یخبندان و سرما باعث تعطیلی برخی از مدارس شهرهای استان مازندران شد.

احتمال تعطیلی مدارس قزوین به علت بارش برف

مدارس قزوین فردا دوشنبه 24 دی ماه 1402 در آستانه تعطیلی خواهد بود و بارش برف و یخبندان شرایط را برای عبور و مرور دانش اموزان سخت کرده است.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی برای امروز و فردا گذر متناوب امواج حاصل از سامانه بارشی را در سطح منطقه خواهیم داشت.

وی افزود: با گذر این امواج افزایش ابر، گاهی وزش باد، در برخی مناطق بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر برف واحتمال کولاک را پیش بینی می‌کنیم.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در این مدت وزش باد در بخش های غربی استان قزوین نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی می‌شود، بیان کرد: برای فردا یکشنبه بارش‌ها در ارتفاعات شمالی می‌تواند از میزان بیشتری برخوردار باشد.

تعطیلی مدارس و پیش بینی هوا در روزهای آینده

صادق ضیاییان در مصاحبه با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۴ دی) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه (۲۵ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه‌شنبه (۲۶ دی) در شرق و چهارشنبه (۲۷ دی) در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس / ورزقان زیر برف رفت

در شهر ورزقان ارتفاع برف بیش از نیم متر و مناطق مرتفع شهرستان ورزقان برف تا یک متر گزارش شده و در قسمت‌های نسبتا مرتفع برف تا ۱.۵ گزارش شده.

اکثر راه‌های روستایی شهرستان ورزقان بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده.

ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه به کشور با بارش های شدیدی در قسمت های شمال غربی کشور مانند آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل شد که موجب سختی عبور و مرور ،کاهش دما و یخزدگی در معابر شد که تصمیم ستاد بحران مبنی بر تعطیلی مدارس در مرکز استان ها و باقی شهرستان های این مناطق گردید .

تعطیطی مدارس به جهت راحتی و رفاه دانش آموزان و والدین و رسیدگی بهتر شهرداری برای بازگشایی مسیرها و کمک به خلوت تر شدن خیابان ها در این سرمای هوا می شود .

هرچند که تعطیلی مدارس مبنی بر این نیست که آموزش دانش آموزان به تعویق بیفتد و موجب عقب ماندن آنها در درس و تکالیف شود ببه همین جهت بستر شاد در چنین روزهای تعطیلی مدارس به کمک معلمان و دانش آموزان می آید و مدارس فقط غیر حضوری می شوند و تحصییل در محیط شاد ادامه دارد .

برای روز دوشنبه با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی احتمالا همچنان مدارس غیرحضوری در مناطق مختلف تبریز خواهد بود اما بهتر است تا اعلام رسمی آموزش پرورش و مناطقی که توسط این سازمان تعطیل اعلام می شوند منتظر بمانیم و همچنین مقاطعی که تعطیل خواهند شد برای روز دوشنبه و لغو امتحانات داخلی هنوز اعلام رسمی نشده است .

منبع: تسنیم
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی