کد مطلب: 31324

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

تکمیلی/ خبر فوری تعطیلی مدارس این استان ها فردا 24 دی | مدارس این استان ها و شهرها یکشنبه تعطیل شدند

هواشناسی برای بارش برف بسیار زیاد و سرمای شدید در تهران و تعدادی از استان ها داده است. منابع خبری از احتمال اعلام تعطیلی مدارس برای فردا داده اند. جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات را در ادامه خبر با هم می خوانیم.

تکمیلی/ خبر فوری تعطیلی مدارس این استان ها فردا 24 دی | مدارس این استان ها و شهرها یکشنبه تعطیل شدند

با توجه به افزایش سرما و آلودگی هوا در سطح استان تهران و سایر استان های کشور احتمال تعطیلی مدارس برای فردا یکشنبه 24 دی 1402 وجود دارد. جزئیات تعطیلی مدارس را با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس ابتدایی استان همدان فردا

همدان مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان فردا -یکشنبه ۲۴ دی- در نوبت صبح تعطیل است.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: به اطلاع هم‌استانی‌های عزیز می‌رساند به علت برودت هوا و وزش باد شدید، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در روز یکشنبه ۲۴ دی در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز در روز یکشنبه ۲۴ دی تعطیل است.

مقتضی است؛ مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا یک شنبه 24 دی ماه 1402

با توجه به برودت هوا تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر تعطیلی مدارس استان البرز به علت برودت هوا برای فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ منتشر نشده است. به محض رسیدن اطلاعیه جدید مبنی بر تعطیلی مدارس استان البرز این خبر به روز رسانی خواهد شد .

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی در روز یکشنبه

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی بارش برف در شهرستان‌های استان اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی خاروانا، ورزقان، اسکو، صوفیان در بخش رودقات، اسکو دهستان گنبرف و سهند، هوراند و هریس، در تمام مقاطع تحصیلی و خداآفرین بخش منجوان در مقطع ابتدایی غیر حضوری است.

تعطیلی مدارس چالدران،قطور و صفاییه فردا 24 دی

ارومیه- روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا یکشنبه در شیفت صبح مدارس چالدران، قطور و صفاییه غیرحضوری است.

بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان چالدران، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین این اطلاعیه می‌افزاید، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های قطور و صفائیه شهرستان خوی، فردا یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در شیفت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس استان قم فردا

ستاد مدیریت بحران استان قم: با توجه به برودت دما و وارونگی هوا برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، کلیه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ بصورت غیرحضوری برگزار می‌گردد.

تعطیلی مدارس ۸ شهر اردبیل مجازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف مدارس هشت شهر استان اردبیل فردا تعطیل شد.

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان با همراهی خانواده‌ها از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد تا دانش‌آموزان از فرآیند تحصیلی باز نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط جوی سرد بارشی امروز نیز در نوبت صبح و عصر مدارس شهرهای مختلف استان تعطیل شده بود تا دانش‌آموزان فرآیند آموزشی خود را در بستر شبکه شاد انجام دهند.

صفری افزود: خانواده‌ها در این شرایط باید به روند تدریجی تحصیل فرزندانشان از طریق شبکه شاد توجه کرده و زمینه آموزش فراگیر را با کیفیت و مطلوبیت خاص فراهم کنند.

به گزارش تسنیم، اما بارش سنگین برف نه تنها مدارس شهرهای مختلف استان اردبیل را به تعطیلی کشاند، بلکه بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به دلیل بارش برف و برودت هوا امتحانات تمام رشته‌های تحصیلی در روز یکشنبه 24 دی ماه لغو و زمان جدید این امتحانات اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در اردبیل، تمام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را در روز یکشنبه 24 دی لغو کرده و امتحانات به چهارشنبه چهارم بهمن ماه موکول شد.

 تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل بارش برف

با توجه به پیش‌بینی‌ها درباره فعالیت موج بارشی در استان‌های شمال غربی کشور، انتظار می‌رود که برف سنگین نیز در استان اصفهان تأثیر گذار باشد. از آنجایی که بارش برف به تدریج در بسیاری از مناطق به ارتفاع می‌رسد و با توجه به شرایط جاده‌ها و ایمنی عمومی، احتمال تعطیلی مدارس در این استان به شدت افزایش یافته است.

والدین و دانش‌آموزان اصفهانی برای اطلاعات دقیقتر و رسمی‌تر می‌توانند به سایت رسمی ایران چطور مراجعه کنند. همچنین، اطلاعات بیشتری از منابع محلی و اطلاعات ادارات آموزش و پرورش استان دریافت کنند. با در نظر گرفتن شرایط هواشناسی و تصمیمات مراجع مسئول، تصمیم نهایی درباره تعطیلی مدارس به منظور حفظ ایمنی و سلامتی دانش‌آموزان اعلام خواهد شد.

تعطیلی مدارس و ادارات اصفهان فردا یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲

برای بسیاری از کارمندان بخش دولتی و خصوصی این سوال مطرح شده است که آیا ادارات اصفهان فردا یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا سردی هوا تعطیل است یا خیر؟

تا این لحظه تنظیم خبر همه ادارات شهرهای استان اصفهان فردا یکشنبه بیست و چهارم دی‌ماه باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی اداره ها مخابره نشده است.

​با این حال اگر تا ساعات آینده اخبار رسمی و موثق از سوی مقامات رسمی درباره تعطیلی احتمالی ادارات اصفهان برای روز یک شنبه صادر شود؛ در این خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

تعطیلی مدارس تهران

 تعطیلی مدارس در استان‌های شمال غربی به دلیل برف سنگین

با گسترش فعالیت موج بارشی در استان‌های شمال غربی کشور، انتظار می‌رود که روزهای فردا و پس‌فردا شاهد بارش گسترده برف در برخی مناطق باشیم. بر اساس پیش‌بینی‌ها، استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات گیلان، ارتفاعات مازندران، غرب کردستان و برخی ارتفاعات البرز جنوبی به بارش برف خواهند پرداخت.

به ویژه در استان‌های اردبیل و شرق و شمال آذربایجان شرقی، می‌توان انتظار داشت که شدت برف به حد قابل توجهی افزایش یابد. همچنین، مناطق مرزی غربی و جنوب غربی استان آذربایجان غربی نیز از این بارش تأثیر خواهند گرفت. ارتفاع برف در برخی از این مناطق به حدود یک متر نیز ممکن است برسد.

در این شرایط ناگهانی و با توجه به تأثیرات برف بر تردد و ایمنی، احتمال تعطیلی مدارس در این استان‌ها به شدت افزایش یابد. والدین و دانش‌آموزان برای دریافت اطلاعات دقیق و رسمی می‌توانند از منابع محلی و مسئولان آموزشی اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

تعطیلی مدارس ۲۴ دی ۱۴۰۲ ارومیه و گیلان و مازندران

با توجه به استمرار سامانه بارشی مخصوصا برف سنگین و یخبندان تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی از جمله چالدران و اردبیل و تبریز و زنجان و قزوین و اهر و ابهر و ارومیه و گیلان و مازندران در روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ پیش بینی میشود تا ساعاتی دیگر به اطلاع شما می رسانیم زیرا در جلسه اضطرار آلودگی تصمیم گیری خواهد شد. اما تا این لحظه تنظیم خبر مدارس این شهرها دایر است

همچنین رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: طبق بررسی ها، بارش برف و باران در نقاط مختلف استان تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد. وی افزود: با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی طی هفته جاری و بارش برف و باران، در ۲۴ ساعت گذشته نیز اغلب نقاط آذربایجان‌غربی شاهد بارندگی بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارندگی از شهرستان‌های تکاب و پیرانشهر با پنج میلی متر باران و بیشترین میزان بارش برف از تکاب با ۲ سانتی متر گزارش شده است، همچنین با توجه به شدت بارش‌ها احتمال کولاک برف در جاده‌های استان، کاهش دید، آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

منبع: مهر
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی