کد مطلب: 31311

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

فوری/ تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها بدلیل سرما و آلودگی هوا | دانش آموزان گوش به زنگ باشند

بدلیل سرمای شدید هوا و لغزندگی معابر مدارس چند شهرستان و استان تعطیل شد. جزئیات تعطیلی مدارس را در ادامه با هم می خوانیم.

فوری/ تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها بدلیل سرما و آلودگی هوا | دانش آموزان گوش به زنگ باشند

جزییات تعطیلی مدارس اعلام شد. به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی شهرهای کردستان و ارومیه غیرحضوری شد. همچنین فعالیت مدارس ۶ شهر استان خوزستان در روز شنبه به علت آلودگی هوا غیرحضوری اعلام شد.

فوری؛ مدارس این شهر تهران شنبه تعطیل شد

مدارس ابتدایی شهرستان پردیس در نوبت عصر امروز شنبه ۲۳ دی ماه غیرحضوری شد.

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی نوبت عصر امروز در پردیس به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

کودکستان‌ها هم در این منطقه تعطیل است.

با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع شهرستان بانه در دو شیفت و صبح و بعدازظهر، امروز شنبه (23 دی ماه) تعطیل و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

همچنین با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار، امروز فعالیت تمامی مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

بارش برف، برودت هوا و گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع روستاهای بخش کلاترزان سنندج را هم امروز شنبه غیرحضوری کرد.

همچنین فعالیت ادارات و دستگاه‌ها نیز با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز شنبه ۲۳ دی‌ماه در شیفت صبح و عصر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی ۶ شهر خوزستان در روز شنبه

با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، روز شنبه (۲۳ دی‌ماه) فعالیت مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، اندیمشک، دزفول و شوشتر در نوبت صبح و عصر غیر حضوری است

در مقطع متوسطه نیز مدارس فقط به منظور برگزاری آزمون، حضوری خواهند بود. 

تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس امروز 23 دی

به‌دلیل وزش باد و برودت هوا در اردبیل، نمین و خلخال فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش‌دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت صبح به صورت مجازی انجام خواهد شد.

 دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان اعلام کرد که مدارس شش شهرستان این استان در نوبت صبح و عصر تمامی مقاطع تحصیلی غیر حضوری شد.

تعطیلی مدارس شش شهرستان خوزستان

داود میرشکار شامگاه جمعه اعلام کرد: با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان امروز شنبه ۲۳ دی ماه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های اهواز، باوی، کارون، اندیمشک، دزفول و شوشتر نوبت صبح و عصر غیرحضوری و در مقطع متوسطه فقط به منظور برگزاری آزمون حضوری خواهند بود.

طی سه ماه اخیر هوای اهواز و برخی شهرهای استان در وضعیت ناسالم قرار داشته است. هرچند آخرین بارندگی‌ها موجب شد برای یک روز هوای اهواز و برخی شهرها از آلاینده‌ها پاک شود اما با گذشت چند روز پس از باران، آلودگی هوا بار دیگر برخی شهرهای استان را درگیر کرده است.

پس از مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان مبنی بر توقف آتش‌سوزی مزارع نیشکر با توجه به اعلام وضعیت شرایط سکون و پایداری هوا در هفته گذشته، اداره کل حفاظت محیط زیست علیه برخی شرکت های کشت و صنعت نیشکر به خاطر آتش‌سوزی شبانه مزارع نیشکر و ایجاد آلودگی هوا شکایت کرد.

مسئولان محیط زیست استان سوزاندن مزارع نیشکر و شلتوک و فعالیت برخی صنایع را از جمله عوامل اصلی آلودگی هوا عنوان کرده‌اند.

براساس این گزارش وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر موجب شده تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که موجب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنان شده است.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان در شرایطی که هوا "ناسالم" است، باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و سایر افراد نیز باید این گونه فعالیت‌ها را کاهش دهند./ ایرنا

تعطیلی مدارس کردستان بدلیل بارش برف و برودت هوا 

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس شهرستان دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز شنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، گرفتگی معابر و با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار، امروز شنبه مورخ ۲۳ دی‌ماه جاری‌ فعالیت تمامی مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

همچنین مدارس تمامی مقاطع شهرستان بانه در دو شیفت و صبح و بعد از ظهر امروز شنبه هم به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل و به صورت حضوری انجام می‌شود.

جدای از تعطیلی مدارس، فعالیت ادارات و دستگاه‌ها نیز با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

همچنین بارش برف، برودت هوا و گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع روستاهای بخش کلاترزان سنندج را هم امروز شنبه غیرحضوری کرد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی