کد مطلب: 31306

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس شنبه ها

فوری/ خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و این استان ها فردا | مدارس این شهرها 23 دی 1402 تعطیل شد + اسامی

بدلیل ورود سرمای بسیار شدید به کشور و برف و یخبندان در بسیاری از استان ها استانداری مدارس زیر را تعطیل اعلام کرد. جزئیات تعطیلی مدارس را در ادامه با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فوری/ خبر فوری تعطیلی مدارس تهران و این استان ها فردا | مدارس این شهرها 23 دی 1402 تعطیل شد + اسامی

جزییات تعطیلی مدارس فردا ۲۳ دی اعلام شد. سرما و یخنبدان مدارس را برای فردا غیرحضوری کرد. امروز آسمان تهران ابری و بارانی بود و از بعدازظهر نیمه ابری شد. کمینه دمای امروز پایتخت ۶ درجه بالای صفر ثبت شد و بیشینه دما به ۱۱ درجه بالای صفر رسید.

تعطیلی مدارس ۲۳ دی ماه

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در ۲۳ دی ماه اعلام کرده است  مدارس ابتدایی دماوند، رودهن و فیروزکوه به خاطر سرما و لغزندگی خیابان ها غیرحضوری شد. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

پیش بینی هوا در روزهای آینده و تعطیلی مدارس

وزهای شنبه و یکشنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. دوشنبه در نواحی ذکر شده و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. روز سه شنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

امروز در مناطق مرکزی، شمال غرب، دامنه‌ةای جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق، شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌ةای جنوبی البرز و یکشنبه در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

تعطیلی مدارس ایلام فردا

بر اساس پیش بینی ها مناطق شمالی استان از امشب تا صبح فردا شنبه بارندگی خوبی را دریافت خواهند کرد. به این صورت احتمال تعطیلی مدارس ایلام بررای روز شنبه 23 دی بسیار بالاست ولی باید منتظر اعلام رسمی از سوی آموزش و پرورش باشیم که به محض منتشر شدن ، خبر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .

تعطیلی مدارس

میزان تخمین بارش در مناطق نیمه شمالی استان بین ۵ تا ۳۰ میلیمتر و نیمه جنوبی  ۱ تا ۱۰ میلیمتر پیش بینی می شود.

نکته مهم در صورتی که امشب و بامداد فردا شنبه کاهش دما در این سیستم خوب همراهی کند به احتمال زیاد گردنه های برفگیر استان سفیدپوش شوند (تونل آزادی_سه راهی ملکشاهی میشخاص_گردنه کبیرکوه ) لذا  توصیه میشود که اداره راهداری و رانندگان آمادگی این شرایط جوی را داشته باشند.

تعطیلی مدارس همدان / کولاک برف، گردنه‌های استان همدان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی بحران هواشناسی همدان:‌ وزش باد شدید همراه با بارش برف در گردنه‌ها و مسیرهای کوهستانی استان موجب کولاک برف خواهد شد درحالیکه با قوی شدن سامانه بارشی فعال در استان میزان بارندگی ها قابل توجه خواهد بود. از امروز پنجشنبه بعد از ظهر تا شنبه بارندگی در سطح استان خواهیم داشت.

و با توجه به به بارش برف و باران و کاهش دما احتمال تعطیلی مدارس بخصوص مقطع ابتدایی در سطح استان همدان برای روز شنبه انتظار می رود .

برای دریافت اخبار تعطیلی مدارس همدان برای روز شنبه 23 دی با ما همراه باشید و اطاعیه های ما را دنبال کنید .

از امروز پنجشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان همدان می‌شود و بارش برف و باران گسترده در همدان و اطراف پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا 23 دی

مدارس خلخال،سرعین وکوهرنگ شنبه 23 دی تعطیل شد .

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۰ دی، یک تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۳ نفر نجاتگر با به‌کارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

تا این لحظه به ۱۹۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

سرپرست اداره راهداری شهرستان خلخال: به دلیل بارش برف و لغزندگی محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال، تردد از محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

با توجه به هشدارهای هواشناسی در مورد بارندگی های پیش رو احتمال تعطیلی مدارس برای روز شنبه با توجه به بارش های روز جمعه بسیار بالاست و باید منتظر اخبار رسمی برای تعطیلی روز شنبه باشیم .

پیش‌بینی بارش و احتمال تعطیلی مدارس در اصفهان

با نزدیک شدن به پنجشنبه ۲۱ و جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲، متخصصان هواشناسی به تغییرات در شرایط هوایی اصفهان اشاره کرده‌اند. بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها، احتمال بارش در شهر اصفهان تا این لحظه به ۱۷ درصد رسیده است.

تاثیر بارش بر هوای اصفهان می‌تواند به دوشنبه ۲۴ دی تداوم داشته باشد. این بارش‌ها می‌توانند منجر به تمیزتر شدن هوا شده و به افزایش رطوبت هوا کمک کنند. اما در عین حال، با توجه به شدت وزش باد در برخی مناطق، احتمال تداوم بارش برف و باران در مدت زمان طولانی کمتر می‌شود.

یکی از نکات مهم این است که اگر باران بیشتر از حد مورد انتظار باشد، ممکن است به دلیل آبگرفتگی و آب‌رسانی ناکافی، مشکلاتی در مسیرهای جاده‌ای ایجاد شود. این مسائل به ویژه در مناطق با شیب و زمین‌های کم‌رفتگی به چشم می‌خورد.

در صورتی که بارش به حدی شدید باشد که باعث مشکلات جدی در ترافیک و امکانات شهری شود، احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه اصفهان وجود دارد. مسئولان محلی و آموزش و پرورش با نظارت دقیق بر شرایط جوی و وضعیت جاده‌ها، تصمیمات لازم را اعلام خواهند کرد.

به همین دلیل، توصیه می‌شود که افراد به اخبار هواشناسی مراجعه کرده و از ترتیبات لازم جهت مقابله با هرگونه تغییرات جوی در اصفهان استفاده نمایند.

از عصرگاه تا نیمه شب پنجشنبه ۲۱ دی و جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ احتمال بارش شهر اصفهان ۱۷ درصد است.

پنجشنبه ۲۱ تا یکشنبه ۲۴ دی سرعت وزش باد در برخی مناطق در برخی ساعات نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی