کد مطلب: 31294

الناز شاکردوست | الناز شاکردوست و هوتن شکیبا | الناز شاکردوست و همسرش

ببینید| الناز شاکردوست عاشق مرد معروف افغانستان شد ؟ | استوری باورنکردنی الناز شاکردوست رازش را فاش کرد + عکس

یکی از منابع خبری عکسی از استوری الناز شاکردوست برای یکی از معروف ترین افراد منتشر کرد که حسابی سر و صدا بپا کرده است. در ادامه این عکس را با هم میبینیم.

ببینید| الناز شاکردوست عاشق مرد معروف افغانستان شد ؟ | استوری باورنکردنی الناز شاکردوست رازش را فاش کرد + عکس

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی محبوب است.الناز شاکردوست مجرد است‌. الناز شاکردوست قصد ازدواج ندارد.در ادامه زندگی لاکچری الناز شاکردوست را مشاهده میکنید. 

الناز شاکردوست با منتشر کردن متنی درباره رهبر جبهه مقاومت افغانستان او را تحسین و نسبت به وی ابراز عشق کرد. الناز شاکردوست در چندین استوری عحیب ابراز علاقه خود را به احمد مسعود نشان داد الناز شاکردوست کلیپ هایی از شعرخوانی احمد مسعود را گذاشته است.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در چندین استوری عحیب ابراز علاقه خود را به احمد مسعود نشان داد الناز شاکردوست کلیپ هایی از شعرخوانی احمد مسعود را گذاشته و نوشته چقدر خوب شعر میخوانی قلبم ، مرد تویی ، میخوام برم پنجشیر خیلی دوره؟/ رکنا

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری که حرفه اصلی اش است مدت کوتاهی ها در صنعت مدلینگ فعالیت کرده خیلی از عکس هایی هم که در صفحه شخصی اش منتشر کرده تم هنری دارند و نشون میده که خانم بازیگر دستی هم در مدلینگ داشته و به قول معروف یه آدم تک بعدی نیست.

الناز شاکردوست

بازیگران در شغل خود ابعاد جالب و گسترده ای دارند. مثلا اینکه هر موقع دلشون بخواد میتونن برن و بشن بازیگر تئاتر، هر موقع نخواستن برن تلویزیون بازی کنن و اگر بازیگری دارای اعتبار زیاد و اسم و رسمی خاص باشن که خب تازه تو سینما و نمایش خانگی هم به شدت دست و بالشون بازه. یکی از این بازیگران خانوم الناز شاکردوست می باشد که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره و تا جایی که یادمون میاد از همون ابتدا هم با سینما کارش رو شروع و ادامه داد.

الناز شاکردوست این روزها با فیلم "آخرین تولد" بر روی پرده سینماهاست اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر نیست نیست یهو وقتی میا با یه کا خفن و قوی وارد میشه. الناز شاکردوست رو قبلتر در کاراکتر های ساده تری می دیدیم و حلا چند سالی میشه که به ط.ور کل روند این چهره تغییر کرده و  حالا در حالی که تو یک قالب کاری دیده میشه، انگاری تمام نقش های این مدلی رو برای الناز شاکردوست مینویسند. 

الناز شاکردوست

اما جدا از سینما، الناز بانو به تازگی در تئاتر نیز حضور داشته و در نمایش "آواز عاشقانه دختر دیوانه" ایفای نقش دارد. وی از نگاه بسیاری از کاربران تغییر وزن داشته و به شدت کم کیلو شده که در ادامه مشاهده می کنید تصویری از الناز شاکردوست رو بر روی صحنه.

تولد شیک و خاص الناز شاکردوست واسه برادرش!

این روزا خیلی از بازیگرا و افراد سلبریتی توی جامعه اینستاگرام دارن و میشه خیلی راحت از احوالات اون ها باخبر شد و این دسته از افراد هم در صورت تمایل یه قسمت هایی از زندگیشون رو با طرفدارانشون به اشتراک میذارن و دیگه شرایط مثل قدیم نیست که خبرهای مختص این افراد خیلی دیر به دست مردم برسه چون بالاخره سلبریتی ها بین مردم محبوب هستن و همه دوست دارن که ازشون اطلاعات دست اول و به روز داشته باشن. حالا یکی از به روز ترین خبرهایی که در رابطه با الناز شاکردوست وجود داره تولد برادر ایشون یعنی علی شاکردوست هست که خیلی ها رو غافلگیر کرده چون خونواده ی شاکردوست با وجود این که خیلی متمول هستن اهل شو و نمایش این دارایی ها نیستن ولی خب برای اولین بار ما شاهد یه تولد لاکچری از این خونواده اون هم وسطه بیابون هستیم که خیلی اون رو خاص نشون میده و برای همه تازگی داره چون احتمالا کمتر کسی تا به حال همچین تولدی گرفته باشه که خرجش خداتومنه.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از رتبه خفنای کنکور! اونم کنکور اون موقع که توش تقلب نبود!

شاید فکر کنید که الناز شاکردوست حتما از اون مدل دختر لوسایی بوده که بیشتر دنبال رفتارهای بیهوده هستند و توجهی به علم نداشته~ اما بهتره بدونید که «الناز شاکردوست» یکی دیگر از چهره‌هایی است که در کنکور رتبه عالی آورده است. این بازیگر کشورمان دیپلم‌اش را با معدل ۱۹.۲۳ در رشته ریاضی فیزیک گرفت و با رتبه ۱۱ در کنکور هنر و در رشته تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

شروع بازیگری الناز شاکردوست اینجوری بوده!

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند. بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد

الناز شاکردوست

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و «گوهر خیراندیش» جلوی دوربین رفت

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی