کد مطلب: 31285

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه مهر ایران | وام قرض الحسنه رسالت

آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه برای یارانه بگیران تا سقف 300 میلیون | با شرایط ویژه از دولت وام بگیرید + شرایط همه بانک ها​

شرایط جدید دریافت وام قرض الحسنه برای مردم اعلام شد.

آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه برای یارانه بگیران تا سقف 300 میلیون | با شرایط ویژه از دولت وام بگیرید + شرایط همه بانک ها​

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

در شرایط فعلی کشور که به دلیل تورم بالا، مردم برای حل مشکلات مالی خود با کمبود نقدینگی شدید رو به رو هستند، دریافت وام فوری و کم بهره از بانک‌، دغدغه‌ بسیاری از مردم جامعه است؛ اما آیا دریافت وام فوری و قرض الحسنه از بانک ها ممکن است؟

 جواب مثبت است . اکنون وام‌های قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان در بانک‌هایی چون بانک ملی، بانک سپه ٬بانک کشاورزی، گردشگری ٬ بانک رفاه کارگران ٬ بانک صادرات و بانک قرض‌الحسنه مهرایران قابل دریافت است.

وام قرض الحسنه طرح مهربانی بانک ملی

بانک ملی ایران با طرح مهربانی دریافت وام قرض‌الحسنه فوری و کم بهره را امکان پذیر کرده ‌است. مشتریان این بانک که خواهان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 300 میلیون هستند می‌توانند با میانگین و گردش حساب بین 1 تا 12 ماه، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. البته نکته قابل توجه برای متقاضیان وام مهربانی بانک ملی این است که شخص وام گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

از مزیت‌های اصلی وام مهربانی بانک ملی، کارمزد ۲ تا ۴ درصدی آن است که تنها با یک ضامن معتبر پرداخت می‌شود؛ در این طرح سپرده متقاضی مسدود نمی‌شود و می‌توان با توجه به میانگین کارکرد حساب مشتری، وام مهربانی را با مدت بازپرداخت 6 تا 60 ماه اعطا کرد. برای تضمین این تسهیلات نیاز به چک و فیش کسر از حقوق نیست و تنها رتبه اعتباری وام گیرنده و ضامن ملاک است؛ البته متقاضی این وام می‌تواند امتیاز مازاد حساب خود را به اعضای خانواده خود انتقال دهد.

وام قرض الحسنه طرح احسان بانک کشاورزی

طرح احسان بانک کشاورزی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با سود ۰ تا ۴ درصد ارائه می‌دهد . در این طرح سپرده متقاضی مسدود نمی‌شود و می‌توان با توجه به میانگین کارکرد حساب در دوره‌های 1، 3،6 و 12 ماهه درخواست وام داد. زمان بازپرداخت این وام قرض الحسنه 12 تا 36 ماهه است. از ویژگی این طرح می‌توان به امکان واگذاری امتیاز به افراد خانواده، اشخاص حقوقی و پرسنل آنها اشاره کرد.

تفاوت طرح مهربانی بانک ملی و طرح احسان بانک کشاورزی این است که در شرایط مشابه، میزان وام مهربانی دو برابر وام احسان بانک کشاورزی است چرا که در طرح مهربانی اگر مدت زمان کارکرد حساب مشتری۶ ماه باشد میزان وام با بازپرداخت ۱۲ ماهه ۱۵۰ میلیون تومان است اما دربانک کشاورزی این رقم تا ۹۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد قابل دریافت است.

البته دریافت وام قرضه‌الحسنه در بانک ملی و کشاورزی هر دو به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن موبایلی بام در بانک ملی و اپلیکیشن باران در بانک کشاورزی قابل دریافت است.

وام قرض الحسنه طرح پارسا بانک گردشگری

در طرح پارسا بانک گردشگری متقاضیان می‌توانند با ایجاد میانگین حساب ۴تا۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲و ۴ درصد دریافت کنند. برای این وام نیاز به ضامن رسمی است و مشتری نباید به بانک بدهکار و یا در لیست سیاه بانک مرکزی باشد. همچنین حداکثر دوره بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه است. در این طرح نیز شرایط دریافت وام قرض الحسنه مشابه با بانک‌های دیگر است با این تفاوت که در بانک گردشگری نیاز به ضامن رسمی است.

وام قرض الحسنه

طرح امتیازی بانک قرض‌الحسنه مهرایران

تسهیلات امتیازی  وام قرض الحسنه بانک مهر ایران با ایجاد میانگین حساب ۳تا۱۲ ماهه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان قابل دریافت است. این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴ درصد کارمزد دارد. شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه در طرح امتیازی مهر ایرانیان نیز مشابه بانک ملی است اما هر چه دوره بازپرداخت طولانی‌تر شود میزان وام دریافتی در طرح مهربانی بیشتر از طرح امتیازی بانک مهرایران می‌شود. همچنین در بانک ملی می‌توان حتی یک ماهه نیز درخواست وام خود را ثبت کرد.

روش ثبت درخواست وام قرض الحسنه مهربانی بانک ملی

اکنون امکان ثبت درخواست وام مهربانی بانک ملی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام فراهم شده و متقاضیانی که مشتری بانک ملی نیستند نیز می‌توانند با افتتاح حساب غیر حضوری در این اپلیکیشن و کلیک بر روی گزینه حساب قرض‌الحسنه مهربانی ملی، نسبت به دریافت این تسهیلات کم‌بهره اقدام کنند. فرایند دریافت وام مهربانی از اپلیکیشن بام به این صورت است که ابتدا متقاضی باید وارد سامانه بام شود و گزینه افتتاح حساب را انتخاب کند؛ سپس گزینه نوع حساب قرض‌الحسنه طرح مهربانی را انتخاب کرده و سپس گزینه ادامه را بزند. در مرحله آخر اگر گزینه حساب شما با موفقیت افتتاح شد برای کاربر ظاهر شود نشان از پایان فرایند در سامانه بام برای افتتاح حساب و درخواست ثبت وام است.

وام قرض الحسنه طرح افق بانک رفاه کارگران

تسهیلات قرض الحسنه ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی (کسب و کارهای خرد و شرکت های حقوقی دانش بنیان) می توانند از تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد 4% در قالب طرح افق بهره مند شوند.  

چه کسانی می توانند از این طرح وام قرض الحسنه بهره‌مند شوند؟

اشخاص حقیقی

شرکت های حقوقی دارای کسب و کارهای خرد (پرسنل کمتر از 10 نفر)

شرکت های حقوقی دانش بنیان (با ارائه معرفی نامه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)

وام قرض الحسنه طرح افق بانک رفاه

ویژگیهای وام طرح افق بانک رفاه :

امکان استفاده از تسهیلات با باز پرداخت 6 تا 60 ماهه

امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک با سقف جمعی حداکثر 3.000.000.000 ریال

امکان انتقال امتیاز میانگین حساب استفاده نشده به کارکنان شرکت های حقوقی دارای کسب و کار های خرد و دانش بنیان

اعطای تسهیلات تا سقف 3.000.000.000 ریال به اشخاص حقیقی

اعطای تسهیلات تا سقف 7.500.000.000 ریال به اشخاص حقوقی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی