کد مطلب: 31254

مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو | قیمت محصولات مدیران خودرو

آغاز حراج اقساطی مدیران خودرو ویژه روز پدر 50% زیر قیمت | با ماهی 4 میلیون ایکس 22، ایکس 33، آریزو 5،ایکس 55،آریزو 6 و تیگو 8 سوار شوید + شرایط

دور جدید فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه خودورهای ایکس 22، ایکس 33، آریزو 5،ایکس 55، آریزو 6 و تیگو 8 با شرایط عالی برای همه آغاز شد.

آغاز حراج اقساطی مدیران خودرو ویژه روز پدر 50% زیر قیمت | با ماهی 4 میلیون ایکس 22، ایکس 33، آریزو 5،ایکس 55،آریزو 6 و تیگو 8 سوار شوید + شرایط

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

طرح فروش محصولات مدیران خودرو دی 1402

شرایط طرح فروش اقساطی بلند مدت محصولات مدیران خودرو در دی 1402 شامل ایکس 22، ایکس 33، آریزو 5،ایکس 55،آریزو 6 و تیگو 8 اعلام شد.

مرحله جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو با تسهیلات بلندمدت ویژه دی ماه 1402 آغاز شد.

شرایط طرح فروش محصولات مدیران خودرو دی 1402:

مدیران خودرو

داخل چری تیگو 8 پرو ایران خودرو

با ورود به داخل کابین چری تیگو 8 پرو، با فضای کابینی کاملا پیشرفته و بروز مواجه خواهید شد که چیزی از خودروهای اروپایی و ماشین های لوکس آنان کم ندارد. طراحی داخل کابین چری تیگو 8 پرو به خوبی ثابت کرده است که چینی ها جهش فوق العاده ای در طراحی محصولات خود داشته اند و امروزه خود را به عنوان یکی از مدعیان تولید محصولات پیشرفته و جذاب معرفی می کنند.در مقابل راننده غربیلک فرمان جذاب با فرم D کات یا همان فرم ته صاف خودمان دیده می شود که بیشتراز همه در خودروهای اسپرت استفاده می شود و پشت آن هم می توانیم شاهد صفحه نمایشگری بزرگ تمام دیجیتال باشیم که اطلاعات حیاتی خودرو و میزان سرعت و دور موتور را در اختیار راننده قرار می دهد و به احتمال زیاد قابلیت شخصی سازی هم دارد.

در کنار آن و در بالای کنسول مرکزی هم شاهد صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی هستیم که در واقع به صفحه کیلومتر چسبیده و حالتی یکپارچه به خود گرفته است. کلیدهای فیزیکی در کنسول مرکزی تا حد امکان حذف شده و بیشتر از همه شاهد کلیدهای لمسی در کنسول مرکزی و بر روی کنسول ابزار هستیم تا حس و حال رانندگی با یک خودروی کاملا پیشرفته را به سرنشینان منتقل کند.

مدیران خودرو

طراحی چری تیگو 8 پرو ایران خودرو

گنده بک خشن و جذاب، مناسب ترین لقبی است که می توان به خودروی چری تیگو 8 پرو داد و با نگاهی به ظاهر آن می توان چشم های اخم کرده و دندان های به هم فشرده از شدت عصبانیت را در چهره آن مشاهده کرد.در قسمت جلو چراغ های اصلی قاب کوچکی دارند و با چراغ های مخصوص روز تزئین شده و جلوه زیبایی به خود گرفته اند، درحالی که مابین آنان یک جلوپنجره بزرگ و شکیل قرار گرفته و باز هم در گوشه های سپر، ورودی های بزرگ هوا دیده می شود تا حرف و حدیثی برای جذابیت ظاهر آن باقی نماند.در قسمت عقب نیز طراحان چری هنر خود را به نمایش گذاشته و شاهد یک طراحی جذاب و پیشرفته با چراغ های تمام LED و خروجی های کرومی اگزوز در گوشه های سپر عقب هستیم، هرچند خروجی های کرومی که آنان را برای اگزوز می دانیم، تزئینی هستند و خروجی اصلی اگزوز زیر بدنه و در سمت راست دیده می شوند.

مدیران خودرو

داخل چری آریزو 6 مدیران خودرو

شاید ظاهر ماشین‌های چینی‌ را بدلیل کمبود اصالت مورد سرزنش قرار دهید اما این نکته یک مزیت بزرگ هم بدنبال دارد و آن اینکه کمپانی‌های چینی خودشان را در قید و بند یک فرم خاص نمیبینند و در نتیجه با آزادی عمل بیشتری محصولاتشان را با مد روز هماهنگ میکنند. مثلاً زمانی که دیزاین داخلی خودروهای هیوندای مد بود، آریزو 5 را بر مبنای آن طراحی کردند و حالا در محصولات جدید چری شاهد الگوبرداری از تولیدات آئودی هستیم. این زبان جدید طراحی، خیلی مدرن و زیبا از کار درآمده و نمایشگرها و پنل‌های لمسی موجود، حس مواجهه با یک خودرو کاملاً امروزی را به انسان منتقل میکنند. از لحاظ کیفیت هم اوضاع رو به راه است و می‌شود با کمی ارفاق، شرایط کابین آریزو ۶ را با کره‌ای‌ها مقایسه نمود. البته در این بین مشکلاتی هم وجود دارند.

مدیران خودرو

مثلاً استفاده از تنظیمات لمسی پرشمار، دقت بیشتری (نسبت به انواع ساده مکانیکی) از شما طلب میکنند و این مورد ممکن است گاه به کاهش تسلط راننده در هنگام رانندگی منتهی شود. همچنین کمبودهایی مثل تهویه مطبوع تک کاناله و آینه‌وسط فاقد سیستم الکتروکرومیک نیز برای این سطح قیمتی مقداری ناامیدکننده به نظر میرسند. با این حال داخل کابین آریزو ۶ با فضایی شیک و تقریبا راحت روبرو هستیم که آنقدر جذابیت دارد که مشکلات اندکش دیگر به چشمانمان نمی‌آیند. در خصوص فضاسازی هم شرایط مناسب می‌باشد و ۴ سرنشین بزرگسال و یک کودک از نظر جای پا و سر مشکل خاصی داخل کابین احساس نخواهند کرد. همچنین صندوق عقب نسبتاً جادار ماشین خیالمان را از بابت سفرهای خانوادگی آسوده نموده‌ است.

مدیران خودرو

طراحی چری آریزو 6 مدیران خودرو

چری آریزو ۶ روی همان پلتفرم آریزو ۵ توسعه یافته اما به لطف حجم‌دهی‌های‌ جالب و کمی اغراق‌آمیز، ظاهری با ابهت‌تر را به نمایش گذاشته است. البته ابعاد کلی بدنه هم اندکی بزرگ‌تر شده اما نه آنقدر که به نظر می‌رسد. در قسمت دماغه چراغ‌های خشن، جلوپنجره بزرگ و سپر برجسته و عضلانی، حس مواجهه با یک سدان لوکس اسپرت را در ذهن تداعی می‌کنند و خطوط کاپوت و فرم یکپارچه جلوپنجره با ورودی هوای سپر، حالتی جذاب را پدید آورده‌اند. در نمای کناری اما سادگی حرف اول را میزند و نکات جالب توجه فقط در خط شانه و رینگ‌ها خلاصه می‌شوند. البته طراحی فریم شیشه‌ها، گلگیرها و درب‌ها نیز منطقی صورت گرفته است.

منبع: جی پلاس
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی