کد مطلب: 31236

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تبریز | تعطیلی مدارس اردبیل

فوری/ خبر فوری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ | مدارس و ادارات این استان ها تعطیل شد

با توجه به ورود سامانه بارشی سیل آسا و یخبندان و بوران و همچنین آلودگی هوا در تهران و برخی از استان ها منابع خبری جزئیات جدیدی از احتمال اعلام تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 18 دی 1402 داد.

فوری/ خبر فوری از تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ | مدارس و ادارات این استان ها تعطیل شد

خبرهای جدیدی از تعطیلی مدارس ۱۸ دی ماه در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا منتشر شده است که در ادامه با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس اراک فردا 18 دی 1402

مرکزی بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، فعالیت مدارس ابتدایی اراک فردا غیرحضوری شد.

در اطلاعیه این کارگروه آمده است: در روز دوشنبه، ۱۸ دی ماه، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اراک تعطیل خواهند بود و کلاس‌های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود.

امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود و فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و... هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌شود و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک ممنوع است و ادارات کل ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس در میادین پرتردد شهر اراک مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کنند.

هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک ممنوع است و ادارات کل ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

تمامی مراکز درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت شهر اراک در آماده‌باش کامل قرار گیرند.

در این اطلاعیه ضمن درخواست جهت کاهش تردد در فضای باز، استفاده از ماسک و مصرف مایعات، میوه و سبزیجات به‌منظور کاهش اثرات سوء آلودگی هوا توصیه شده است.

تعطیلی مدارس دوشنبه 18 دی 1402

تا این لحظه اطلاعیه ای برای تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه (۱۸ دی ۱۴۰۲) صادر نشده و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۸ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود.

آلودگی هوا باعث شد تا مدارس برخی شهرها در هفته های قبل تعطیل شود و کلاس های درس از طریق برنامه شاد و بصورت آنلاین برگزار شود. والدین و دانش اموزان پیگیر تعطیلی مدارس هستند و همانطور که گفتیم اخبار تعطیلی مدارس به یکی از مهمترین خبرهای حائز اهمیت برای دانش آموزان و خانواده هایشان تبدیل شده است. با اینکه دی ماه فصل امتحانات است و بچه‌ها هم اکنون در حال برگزاری امتحانات هستند اما تردد در سطح شهر با وضعیت آلودگی هوا برای بچه ها و بزرگترها مناسب نیست و اثرات جبران ناپذیری خواهد شد.

خوشبختانه براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور تا روز های آینده سامانه بارشی وارد کشور می شود که امیدوار هستیم این بارندگی ها از آلودگی ها بکاهد.

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا دوشنبه 18 دی

با توجه به تداوم آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ وجود دارد. تا لحظاتی دیگر خبرهای تعطیلی مدارس تهران و کرج و البرز به اطلاع شما می رسد

وضعیت آب و هوای این روزهای تهران به دلیل کاهش میزان ذرات آلاینده در هوا، در آستانه پاکی است. شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم درباره شاخص کیفیت هوا گزارش داده است که در حال حاضر روی عدد ۶۸ قرار گرفته که نشان از بهبود وضعیت هوا دارد.

ولی به احتمال تا آخر شب آلودگی هوا افزایش پیدا کند که در غیر این صورت آموزش و پرورش در این باره بایستی یک تصمیم دیگر بگیرد. بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای منطقه‌های ۲۲گانه تهران در حال حاضر با شاخص ۷۵ در شرایط زرد و هوای قابل پذیرش جای دارد.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

احتمال تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۱۸ دی پیش بینی میشود اما فعلا خبر جدید و رسمی از سوی آموزش و پرورش و ستاد اضطرار آلودگی هوای این استان منتشر نشده است.

تعطیلی مدارس تهران

احتمال تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و غربی برای بخبندان

با توجه به بارش برف در شهرهای آذربایجان غربی و شرقی و به وجود آمدن بخبندان به احتمال زیاد مدارس مناطق روستانی و کوهستانی این استان ها فردا دوشنبه 18 دی 1402 تعطیل خواهد شد و تا ساعتی دیگر خبر قطعی اعلام خواهد شد لطفا در همین صفحه بمانید.

احتمال تعطیلی مدارس تبریز فردا دوشنبه ۱۸ دی ماه

مدارس و دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی و تبریز به خاطر بارندگی برف و سرمای بسیار امروز تعطیل شد و احتمالاً فردا هم تعطیلی وجود داشته باشد.

با دقت به بارش برف در تبریز احتمالاً امشب یخبندان شود و برای رفت و آمد دانش آموزها مشکلاتی را ایجاد کند به خاطر همین احتمالاً فردا هم برای مدارس و حتی دانشگاه‌های تبریز تعطیلی وجود دارد.

وضعیت تعطیلی مدارس مشهد فردا دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

باتوجه به اینکه فعالیت اموزشی در هقته گذشته غیر حضوری شد احتمال دارد که این تعطیلی تمدید شود و مدارس مشهد در روز دوشنبه هجدهم دی ۱۴۰۲ نیز غیر حضوری شود.

آلودگی شدید هوا اهواز و احتمال تعطیلی مدارس

اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز شنبه بیان کرد: تا اوایل روز چهارشنبه پدیده غالب در استان به ویژه در جاده های مواصلاتی، مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان به ویژه روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود.

وی افزود: طی امروز شنبه احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد و برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری، وزش باد در مناطق جنوبی و جنوب شرقی قابل انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: تا روز سه شنبه احتمال یخ‌زدگی سطح زمین در برخی از مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان وجود دارد و تا اوایل روز دوشنبه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

احتمال تعطیلی مدارس کردستان و سنندج

فرزاد حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان، در ۲ روز گذشته با بارش پراکنده برف و کولاک در برخی از مناطق استان مواجه بودیم، لذا عوامل راهداری با تجهیزات و امکانات به پاکسازی محورهای شریانی و غیرشریانی پرداختند.

وی با اشاره به انجام عملیات برف‌روبی در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان، گفت: در این بازه زمانی ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۰۹ نفر از نیروهای راهداری در محورهای شریانی استان مشغول بودند و هزار و ۹۸۸ کیلومتر برف‌روبی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان میزان شن و نمک مصرفی در این محورها را ۳۸۴ تن اعلام کرد و افزود: همچنین در محورهای غیرشریانی استان نیز ۱۳ نفر از عوامل راهداری با بهره‌گیری از هفت دستگاه ماشین‌آلات و ۲۵ تن شن و نمک ۳۵۰ کیلومتر برف‌روبی انجام دادند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی