کد مطلب: 31177

وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

سورپرایز رئیسی برای متقاضیان وام قرض الحسنه بدون ضامن | پرداخت وام 20 ، 50 و 100 میلیونی بانک تجارت به همه مردم

شرایط جدید دریافت وام قرض الحسنه 20 تا 100 میلیون تومانی برای همه مردم با سود بسیار ناچیز اعلام شد.

سورپرایز رئیسی برای متقاضیان وام قرض الحسنه بدون ضامن | پرداخت وام 20 ، 50 و 100 میلیونی بانک تجارت به همه مردم

وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

متقاضیان وام قرض الحسنه بدون ضامن خبر خوش رسید

بانک تجارت به منظور تامین نقدینگی مشتریان خود طرح تسهیلاتی تحت عنوان طرح «کالا نو» تدارک دیده است. این وام در سه سقف 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه می‌شود و سود آن طبق مصوبه بانک مرکزی برآورد می‌شود.

 حداکثر سقف طرح تسهیلاتی کالا نو 100 میلیون بوده و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید از قبل در یکی از شعبات این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند. اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشند و چک دیجیتال و سفته الکترونیکی هم ارائه بدهند. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات به 24 ماه می‌رسد.

افراد با تسهیلات کالانو امکان خرید محصولات بادوام از شرکت‌های پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک را دارند. لازم به ذکر است متقاضیان باید برای دریافت این وام از طریق درگاه باجت اقدام کنند تا مبلغ تسهیلات برای آن‌ها واریز شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود و زمان پرداخت اصل پول، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان است. کل سود تسهیلات به 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان می‌رسد. جمع رقم آن و سودش، 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

بانک تجارت از جمله بانک‌های دولتی-تخصصی کشور است که سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس، بین المللی ایران و ژاپن، تجارتی ایران و هلتد، ایران و خاورمیانه، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه 3 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح شد.

وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 20 میلیونی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تهران از مشخص شدن سهم سازمان تأمین اجتماعی در بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

علی دهقان‌کیا  با اشاره به فرآیند پرداخت وام قرض‌الحسنه 20 میلیون تومانی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در ابتدای سال جاری عنوان شد که امسال سازمان تامین اجتماعی بنا دارد به 500 هزار نفر از بازنشستگان این وام را پرداخت کند که سهم بازنشستگان تهران 50 هزار وام قرض‌الحسنه بوده که تاکنون 27 هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام 20 میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند، گفت: حدود 200 هزار نفر از بازنشستگان وام خود را دریافت کرده‌اند همچنین بازپرداخت وام‌ها 3 ساله و با کارمزد 4 درصد است.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که در سال آینده وام پرداختی بازنشستگان افزایش می‌یابد یا خیر گفت: این موضوع در حال حاضر در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی مطرح است و امیدواریم این وام در سال آینده افزایش پیدا کند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران تصریح کرد: قرارداد جدید بازنشستگان درخصوص بیمه تکمیلی نیز به امضا رسیده است و قرارداد جدید از اول آذرماه سال 1402 تا اول آذرماه سال 1403 خواهد بود.

دهقان‌کیا در خصوص حق بیمه تکمیلی بازنشستگان افزود: در این ارتباط نیز برای هر بازنشسته در طول ماه 305 هزار تومان به عنوان حق بیمه پیش‌بینی شده که از این میزان 152 هزار و 500 تومان توسط بیمه شده و بازنشسته و 152 هزار و 500 تومان نیز توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

وام قرض الحسنه برای مادران به ازای هر فرزند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از ارائه وام فرزند آوری برای مادران دانشجو خبر داد و گفت: به ازای هر فرزند ۷ میلیون تومان وام ارائه می‌شود.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تبریک روز مادر به تمام مادران به‌خصوص مادران دانشجو، گفت: امیدوارم که دانشجویان با الگوگیری از حضرت فاطمه‌الزهرا (س) ادامه‌دهنده راه ائمه اطهار باشند و ما هم در این مسیر در تلاش هستیم تا امکانات رفاهی را برای دانشجویان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه چهار نوع وام قرض الحسنه، ضروری، ودیعه مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را داریم که به دانشجویان تعلق می‌گیرد، اظهارکرد: وام ضروری در موارد محدودی مانند ازدواج، فرزندآوری یا دانشجوی نخبه یا کارآفرین بودن به دانشجویان تعلق می‌گیرد؛ همچنین سعی‌مان بر این است که در طرح قانون جوانی جمعیت نیز به آنچه قانون تعیین کرده عمل کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: ما برای امکانات رفاهی و کمک به دانشجویان وام ازدواج را در نظر گرفتیم و مبلغ برای زوج‌هایی که ثبت‌نام کردند، واریز شده است. در این میان برای مادران دانشجو هم وام فرزندآوری را فراهم کردیم که به ازای هر فرزندی که متولد می‌شود، مبلغ ۷ میلیون تومان را در اختیار مادران دانشجو قرار می‌دهیم و برای پرداخت و ثبت‌نام این وام‌ها هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی