کد مطلب: 31167

وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

وام قرض الحسنه بدون ضامن ۳۰۰ میلیونی در یک دقیقه! | بدون چک و سفته وام قرض الحسنه با سود صفر درصد بگیرید + فیلم جزئیات

جزئیات شگفت انگیز از وام قرض الحسنه بدون ضامن 30 تا 300 میلیونی با شرایطی بسیار آسان منتشر شد که در ادامه با هم می خوانیم.

وام قرض الحسنه بدون ضامن ۳۰۰ میلیونی در یک دقیقه! | بدون چک و سفته وام قرض الحسنه با سود صفر درصد بگیرید + فیلم جزئیات

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

بانک مهر ایران سه نوع وام قرض الحسنه دارد. ۳۰۰ میلیون، ۱۵۰ میلیون و ۳۰ میلیون که در این ویدیو شرایط دریافت آنها را بررسی خوهیم کرد. وارد موبایل بانک مهر ایران شوید، قسمت خدمات درخواست وام سه وام عمومی فوری ، امتیازی و کالاکارت را خواهید دید. اگر رتبه اعتباری a و b باشید تا سقف ۳۰ میلیون بدون ضامن وام فوری دریافت می کنید.بعدی وام امتیازی تا سقف ۳۰۰ میلیون است که معدل حساب، مدارک شغلی و درآمدی لازم است. بازه حداقل سه ماه یا بیشتر رو انتخاب کنید چند وام به شما معرفی خواهد شد با تعداد و میزان اقساط که میتوانید آنها را انتخاب کنید اگر بازه زمانی معدل حساب رو تغییر بدید ، این وام ها هم تغییر میکند. و سومی هم وام کالاکارت با سقف ۱۵۰ میلیون هست برای خرید اقساطی از فروشگاه های طرف قرارداد بانک.

مبلغ جدید وام قرض الحسنه فرزندآوری به ازای هر فرزند اعلام شد

رییس صندوق رفاه دانشجویان از ارائه وام فرزند آوری برای مادران دانشجو خبر داد و گفت: به ازای هر فرزند ۷ میلیون تومان وام ارائه می شود.

به گزارش بانک اول مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تبریک روز مادر به تمام مادران بخصوص مادران دانشجو، گفت: امیدوارم که دانشجویان با الگوگیری از حضرت فاطمه‌الزهرا (س) ادامه‌دهنده راه ائمه اطهار باشند و ما هم در این مسیر در تلاش هستیم تا امکانات رفاهی را برای دانشجویان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه چهار نوع وام تحصیلی، ‌ ضروری، ودیعه مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را داریم که به دانشجویان تعلق می‌گیرد، اظهار داشت: وام ضروری در موارد محدودی مانند ازدواج، فرزندآوری یا دانشجوی نخبه یا کارآفرین بودن به دانشجویان تعلق می‌گیرد؛ همچنین سعی‌مان بر این است که در طرح قانون جوانی جمعیت نیز به آنچه قانون تعیین کرده عمل کنیم.

وام قرض الحسنه

رییس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: ما برای امکانات رفاهی و کمک به دانشجویان وام ازدواج را در نظر گرفتیم و مبلغ برای زوج‌هایی که ثبت‌نام کردند، واریز شده است. در این میان برای مادران دانشجو هم وام فرزندآوری را فراهم کردیم که به ازای هر فرزندی که متولد می‌شود، مبلغ ۷ میلیون تومان را در اختیار مادران دانشجو قرار می‌دهیم و برای پرداخت و ثبت‌نام این وام‌ها هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وام قرض الحسنه 20 میلیونی با کارمزد صفر درصد

بر اساس اعلام رئیس کل بیمه مرکزی، مردم می توانند برای تهیه بیمه نامه تا سقف 20 میلیون تومان وام بانکی دریافت کنند.

در سال کنترل تورم و رشد تولید، قرارداد همکاری بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه منعقد شد. مهر ایران برای اجرای برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی دولت سیزدهم مردم امضا شد.

پروفسور هاشمی با اعلام این خبر گفت: امضای تفاهم نامه بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران گام مهمی در جهت توسعه خدمات مالی و بیمه ای مشترک در کشور، فراهم آوردن فرصت گسترش خدمات بیمه ای و اعتبار مناسب برای اقشار کم درآمد و مناطق محروم است و این موضوع می تواند به توسعه فرهنگ بیمه کمک کند.

رئیس کل بیمه مرکزی توسعه فرهنگ اعتبارات خوب در صنعت بیمه را از اهداف این تفاهم نامه دانست و گفت: با اجرای این تفاهم نامه بسته متنوعی از محصولات بیمه ای در اختیار مردم قرار می گیرد که را می توان به راحتی از طریق شبکه به دست آورد. فروش گسترده صنعت بیمه تا 20 میلیون تومان خرید بیمه نامه بدون پرداخت.

وی با بیان اینکه نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ها نیست، افزود: افرادی که تمایل به استفاده از خدمات بانکی برای خرید خدمات بیمه ای دارند می توانند با کارمزد صفر درصد از این تسهیلات بهره مند شوند.

پروفسور هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از شرکت های بیمه در این زمینه فعالیت داشته اند، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد تمامی شرکت های بیمه در این طرح مشارکت کنند و با اطلاعات جامع مردم را به خرید بیمه نامه تشویق کنند. ” به طوری که افراد با کمک این تسهیلات می توانند بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت و سایر بیمه های اختیاری را به سبد بیمه ای خود اضافه کنند.

علی استاداشمی با اشاره به اینکه این همکاری گامی موثر در راستای ایجاد رشد اقتصادی، توسعه اجتماعی و پیشرفت فناوری در بیمه و بانکداری ایران است، افزود: توسعه محصولات جدید بیمه ای و بانکی مشترک با محوریت فناوری و اجرای طرح های مشترک اجتماعی. برنامه‌های مسئولیت‌پذیری جنبه‌ها با محوریت توسعه خدمات بیمه‌ای برای مناطق محروم و محروم از محورهای اصلی این تفاهم نامه است که اجرا می‌شود.

همچنین شمسی نژاد، مدیرعامل بانک مهر ایران با ابراز خرسندی از حضور در این طرح ملی و گسترش فرهنگ اعتبار خوب در صنعت بیمه گفت: بیمه یکی از ضروریات زندگی امروز است و امیدوارم بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم کشور ارائه دهیم. «اخذ خدمات بیمه ای از طریق اجرای این تفاهم نامه».

گفتنی است مراسم امضای این تفاهم نامه با حضور اعضای هیات مدیره بانک برگزار شد. مهر ایران و بیمه مرکزی و تعدادی از مدیران عامل شرکت های بیمه در بیمه مرکزی مشغول به کار بودند.

وام قرض الحسنه

آغاز ثبت نام وام قرض الحسنه از 20 تا 300 میلیون بدون سود

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته اند. وام قرض الحسنه یکی از پرطرفدارترین وام ها در بین مردم است زیرا همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه نسبت به سایر وام ها وام با سود کمتر است. در زیر پیام های جدید از وام مسکن این را بخوان

هرکس می خواهد از بانک صادرات وام 300 میلیون تومانی بگیرد تماس بگیرد یکی دپوی قرض الحسنه را در شعب این مجموعه افتتاح کرده و حداقل 10 میلیون تومان در آن واریز کنید.

برای به دست آوردن این امکان، ایجاد یک حساب میانگین مناسب نیز ضروری است که مدت زمان خواب این طرح حداقل دو ماه و حداکثر 12 ماه باشد. متقاضیان برای دریافت این وام باید دارای ضامن رسمی بانک باشند.

همچنین امکان بازپرداخت وام ظرف 36 ماه وجود دارد. این تسهیلات قرض الحسنه است و سودی ندارد و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد تعیین شده و زمان پرداخت، مبلغ هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان و سود کل تسهیلات 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است. مبلغ وام و سود آن 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است.

بانک صادرات ایران یکی یکی از بانک های تجاری کشور است که در پانزدهم شهریور ماه 1331 در تهران آغاز به کار کرد. اولین شعبه خارجی این بانک در سال 1340 در هامبورگ تأسیس شد. در حال حاضر بانک صادرات ایران با بیش از 2300 شعبه در داخل و 23 شعبه خارج از کشور به مشتریان خدمات ارائه می دهد. این مجموعه برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، سامانه یکپارچه بانکی به نام سپهر را راه اندازی کرده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی