کد مطلب: 31107

وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

آغاز واریز وام قرض الحسنه 300 میلیونی رئیسی به همه | بدون سود و ضامن از 100 تا 350 میلیون وام قرض الحسنه بگیرید + شرایط

شرایط تازه دریافت 3 وام قرض الحسنه فوری 100 تا 350 میلیونی دولتی به همه مردم اعلام شد.

آغاز واریز وام قرض الحسنه 300 میلیونی رئیسی به همه | بدون سود و ضامن از 100 تا 350 میلیون وام قرض الحسنه بگیرید + شرایط

وام قرض الحسنه وامی است که بانک ها در جهت کمک به اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته است. وام قرض الحسنه از محبوب ترین وام ها در بین مردم است چون همانطور که از نام آن پیداست وام قرض الحسنه وامی با نرخ سود کمتری نسبت به دیگر وام هاست. در ادامه اخبار جدید از وام قرض الحسنه را بخوانید.

شرایط وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی برای همه مردم

در طرح مائده بانک توسعه تعاون افرادی که قصد ایجاد مشاغل خانگی دارند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند،‌ می‌توانند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند.

شرکت

بانک توسعه تعاون

نام وام

مائده

سود

۴ %

این طرح بصورت قرض‌الحسنه ارائه می‌شود و دارای کارمزد صفر تا ۴ درصد است

سقف وام

۳۰۰ میلیون تومان

برای شرکت‌‌‌های حقوقی دانش بنیان سقف وام ۷۵۰ میلیون تومان است

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۳ ماه

بین ۳ تا ۶ ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

۱۳۰

اگر اقساط وام یکجا پرداخت شود ۱۳۰٪ و اگر ماهیانه باشد ۴۵٪ خواهد بود.

حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه

قسط وام

۵,۴۵۴,۵۴۵ تومان

کل سود وام

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مجموع رقم وام و سود

۳۳۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۳۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

وام قرض الحسنه

طرح مائده بانک توسعه‌ تعاون مختص افرادی است که قصد ایجاد مشاغل خانگی داشته باشند یا اینکه تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی هستند. افراد حقیقی متقاضی دریافت این تسهیلات می‌توانند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و شرکت‌های دانش بنیان تا ۷۵۰ میلیون از این طرح بهره‌مند شوند. بازپرداخت این طرح اگر بصورت ماهیانه باشد بین ۱۰ تا ۴۸ ماه و اگر بصورت یکجا باشد بین ۶ تا ۱۲ ماه است. همچنین مدت ماندگاری این طرح ۳ و ۶ ماهه خواهد بود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر این تسهیلات می‌توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

جدول تخصیص امتیاز وام با بازپرداخت ماهیانه

ردیف کارمزد گردش مالی (ماه) حداکثر ضریب برابری مدت بازپرداخت

۱ ۰% ۳ ۴۵% ۱۰

۲ ۰% ۳ ۴۰% ۱۲

۳ ۲% ۳ ۴۵% ۱۲

۴ ۲% ۳ ۳۰% ۱۸

۵ ۳% ۳ ۵۰% ۱۲

۶ ۳% ۳ ۳۳% ۱۸

۷ ۴% ۳ ۵۵% ۱۲

۸ ۴% ۳ ۳۵% ۱۸

۹ ۴% ۳ ۲۸% ۲۴

۱۰ ۴% ۳ ۲۴% ۳۰

۱۱ ۴% ۳ ۲۰% ۳۶

۱۲ ۴% ۳ ۱۵% ۴۸

ردیف کارمزد گردش مالی (ماه) حداکثر ضریب برابری مدت بازپرداخت

۱ ۴% ۶ ۱۳۰% ۶

۲ ۴% ۶ ۷۵% ۹

۳ ۴% ۶ ۵۰% ۱۲

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بدون ضامن با تحویل فوری

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اعلام کرد: از این پس مشتریان بانک می‌توانند وام‌های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال خود را با کامزد صفر درصد دریافت کنند.

این اقدام بر اساس برنامه کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کاهش تدریجی کارمزد وام و حرکت به سمت مزد خدمت انجام می‌شود.

از امروز به بعد برای وام‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال، کارمزد تسهیلات و هزینه تشکیل پرونده صفر خواهد بود و صرفاً هزینه اعتبارسنجی سامانه ضمان از مشتری دریافت می‌شود.

برای وام‌های بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال نیز کارمزد تسهیلات صفر است و مشتری صرفاً هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی سامانه ضمان را پرداخت می‌کند.

وام قرض الحسنه

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور ضمن دریافت مجوزهای لازم از نهاد ناظر، بنا دارد ضمن کاهش تدریجی کارمزد وام، به سمت دریافت مزد خدمت حرکت کند.

حذف کارمزد وام‌های خرد نیز در راستای اجرای این برنامه صورت گرفته است.

گسترش وثایق و تضامین مانند چک و سفته الکترونیک و همچنین فراهم کردن امکان توثیق سهام از جمله برنامه‌های بانک به منظور تسهیل شرایط دریافت وام برای اقشار مختلف بوده است.

این بانک همچنین در برهه‌های مختلف یکی از بهترین عملکردها را در سطح شبکه بانکی از منظر پرداخت وام بدون ضامن به مشمولان داشته است.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 350 میلیونی با سود 5 درصد

متقاضیان تسهیلات روستایی از امروز یکشنبه، ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ می توانند با مبلغ جدید از این تسهیلات استفاده کنند.

متقاضیان تسهیلات روستایی با مبلغ جدید ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانند با مراجعه به شعب ۹ بانک عامل درخواست داده و برای نوسازی و ساخت مسکن روستایی استفاده کنند.

چهارم آبان امسال بود که مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از تصویب افزایش وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان در هیات دولت خبر داد.

وی با اشاره به سود پنج درصدی تسهیلات مذکور، مصوبه دولت را خبر خوبی برای حوزه مسکن روستایی دانست و افزود: با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تسهیلات مسکن روستایی، شاهد رونق بیشتر ساخت‌وساز در روستاها خواهیم بود.

در ادامه، چهارم دی‌ماه بانک مرکزی بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصد را به ۹ بانک ابلاغ کرد. بر این اساس، ۹ بانک عامل ملت، مسکن، تجارت، ملی، صادرات، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی و پست‌بانک برای پرداخت تسهیلات جدید مکلف شدند.

در این زمینه، معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن افزود: ۹ بانک عامل یاد شده که از سوی بانک مرکزی برای پرداخت این تسهیلات تعیین شده‌اند، از امروز ابلاغ استانی تسهیلات را آغاز کرده‌اند.

مجید جودی خاطرنشان‌کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌های مذکور، تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات ثبت کنند.

او بیان‌ کرد: بنیاد مسکن ۳۵۰ هزار متقاضی را به بانک‌ها معرفی خواهد کرد و هم‌اکنون ۱۰۰ هزار پرونده آماده در همین زمینه وجود دارد و افرادی که درخواست داده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در استان‌ها و شهرستان‌ها به تکمیل پرونده‌های خود بپردازند.

معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن ادامه‌داد: آن دسته از متقاضیانی که پیش از این برای دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی درخواست داده بودند و هنوز این تسهیلات را دریافت نکرده‌اند، وام آنان اتوماتیک‌وار به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

به گفته جودی، اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود.

برپایه این گزارش، سال گذشته وام مسکن روستایی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت، اما امسال از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: روزنو
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی