کد مطلب: 31093

خودکشی | خودکشی با قرص | خودکشی جدید | خودکشی بازیگر

کدام بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی خودکشی کردند؟ + عکس

خبر جنجالی از جزئیات خودکشی بازیگران مطرح و نام آشنای تلویزیون و سینمای کشور منتشر شده است که در ادامه با هم می خوانیم.

کدام بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی خودکشی کردند؟ + عکس

برخی از هنرمندان و بازیگران ایرانی با خودکشی به طور شوکه کننده ای به زندگی خود پایان دادند.

در این مطلب به معرفی هنرمندان سرشناس ایرانی که دست به خودکشی زدند آمده است.

در سراسر دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور در معرض توجهات فراوانی هستند و به علت انبوه طرفدارانشان، تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از درست و غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران این هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی خصوصی آن ها بدانند.

اشخاص مشهوری مثل بازیگران و خواننده‌ها از گذشته تا به امروز باعث ایجاد حسرت‌هایی در وجود ما بوده‌ و همیشه قشری متفاوت با افراد عادی معرفی می‌شدند.

خودکشی

آن‌ها همواره قابی از تمام نداشته‌های ما را تشکیل داده و شکاف بین طبقات را پر رنگ و پر رنگ ‌تر می‌کردند. اما در این جهان پر از اختلاف، نقطه‌ای وجود دارد که تمام بشریت در به در آن مشترک هستند. نقطه‌ای به نام "مرگ" که برای هیچکس قابل گریز نیست. شاید بتوان گفت افراد مشهور تنها اشخاصی هستند که سالروز مرگشان اهمیت بیشتری از تاریخ تولدشان دارد مخصوصا اگر داستان زندگی خود را نیمه تمام گذاشته باشند و به زندگی خود پایان داده باشند، در این مطلب به ۳ هنرمند معروفی میپردازیم که اخیرا دست به خودکشی زده اند و به زندگی خود پایان دادند.

خودکشی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

خودکشی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند. این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.

در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. به گزارش خبرگزاری ها پیکر آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد، در خبرگزاری ها و رسانه های اجتماعی علت درگذشت آزاده نامداری خودکشی عنوان شده است.

خودکشی زهره فکور صبور

زهره فکورصبور بازیگر ایرانی متولد 1 فروردین 1357 درتهران است. او دارای مدرک دیپلم است و تحصیلات خود را در دانشگاه ادامه نداد. وی شهرت خود را با مجموعه دلنوازان به دست آورد.

زهره فکور صبور در تاریخ 10 اسفند 1400 در سن 43 سالگی در گذشت. براساس تحقیقات به دست آمده او بعد مصرف تعداد زیادی قرص اوردوز کرده برخی دیگر از افراد می گویند او با مصرف 100 قرص آرامش بخش خودکشی کرده است. منابعی غیر رسمی خبر از خودکشی او داده اند. افراد مشهوری خبر از خودکشی او به دلیل تهدید های یک خبرنگار پاپاراتزی در فضای مجازی بوده است.

خودکشی

کیومرث پوراحمد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف آباد اصفهان زاده شد. پروین دخت یزدانیان، «بی‌بی» سریال قصه‌های مجید، مادرش بود.[۲] دخترش، مریم پوراحمد، هم در فیلم شب یلدا به ایفای نقش پرداخته‌است. پوراحمد زندگی‌نامهٔ خود را در کتابی تحت عنوان «کودکی نیمه‌تمام» منتشر کرده‌است. فیلم مستندی دربارهٔ زندگی پوراحمد به نام دربارهٔ کیومرث پوراحمد به کارگردانی اردلان عاشوری در سال ۸۳ ساخته شده‌است.

خودکشی کیومرث پوراحمد

خبر درگذشت کیومرث پوراحمد روز چهارشنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ منتشر شد. نخستین منبع این خبر مجله سینمایی "فیلم امروز" بود که نوشت، این فیلمساز شناخته‌ شده از سر "افسردگی، ناامیدی و بی‌آیندگی" به زندگی خود پایان داده است.

خودکشی

خودکشی غلامرضا تختی

مرحوم تختی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ایرانی است که همه او را به جهان‌پهلوانی می‌شناسند؛ پهلوانی که مرگش بسیاری را آزار داد و بعد از گذشت سال‌ها همچنان  اختلاف نظرهایی درباره اینکه خودکشی کرده یا به قتل رسیده است، وجود دارد.

پیکر او که سابقه قهرمانی‌های مختلف در جهان را دارد، روز ۱۷ دی ۱۳۴۶ در هتل «آتلانتیک» تهران (هتل اطلس فعلی) پیدا شد. روزنامه‌های دولتی درباره مرگ تختی نوشتند: «غلامرضا تختی براثر خودکشی جان‌ باخته ‌است. از انگیزه‌های ممکن برای خودکشی او اختلافات خانوادگی با همسرش و ناکامی‌هایش در مسابقات پایان عمر ورزشی‌اش بود.»

بعدها گفته شد او یک روز پیش از مرگش به وکیلی مراجعه کرده و با تنظیم وصیت‌نامه‌ای وضعیت مختصر اموالش را مشخص کرده است.

غلامرضا تختی در قبرستان «ابن‌بابویه» در شهرری واقع در جنوب تهران به خاک سپرده شد. او  نخستین  کشتی‌گیر ایرانی است که موفق شد در سه وزن مختلف صاحب مدال‌های جهانی و المپیک بشود.

منبع: 9 صبح
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی