کد مطلب: 31078

بهمن موتور | بخشنامه بهمن موتور | ثبت نام بهمن موتور | بهمن موتور چیست

آغاز فروش اقساطی بهمن موتور فقط با ماهی 4 میلیون تومان | بدون ضامن و قرعه کشی هیولای جدید بهمن موتور را بخرید

دور جدید فروش اقساطی محصولات بهمن موتور ویژه زمستان با ماهی 4 میلیون تومان بدون محدودیت و قرعه کشی آغاز شد.

آغاز فروش اقساطی بهمن موتور فقط با ماهی 4 میلیون تومان | بدون ضامن و قرعه کشی هیولای جدید بهمن موتور را بخرید

خبرنگار شکیبا بقال زاده: محصولات شرکت بهمن موتور متقاضیان زیادی در ایران دارد. دور جدید ثبت نام بهمن موتور امروز آغاز شد. خودروهای بهمن موتور قیمت های مختلفی دارد.طرح جایگزینی خودرو فرسوده با پنج محصول بهمن موتور با شرایط عالی بزودی آغاز خواهد شد.

شرایط فروش ریسپکت ۲ بهمن موتور اعلام شد

گروه بهمن شرایط فروش ریسپکت تیپ ۲ را برای مشتریان سامانه یکپارچه اعلام کرده است.

بر اساس بخشنامه جدید منتشر شده از جانب شرکت بهمن موتور، متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو که موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ را برای خرید خودروی ریسپکت داشته اند می توانند نسبت به خرید ریسپکت ۲ اقدام کنند. در این بخشنامه مشتریان دارای نوبت زمستان ۱۴۰۲ می بایست مبلغ یک میلیارد و ۸۴ میلیون تومان پرداخت کنند و موعد تحویل هم هفته آخر بهمن ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است. مهلت واریز وجه به صورت آنلاین و از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۰ دی ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۱۴ دیماه می باشد. در این شرایط فروش سود انصراف ۱۷.۵ درصد بصورت سالانه محاسبه می شود و جریمه تاخیر هم ۲.۵ درصد بصورت ماهانه محاسبه می شود. طبق شنیده ها تیپ قبلی ریسپکت توقف تولید شده و در حال حاضر متقاضیان باید نسبت به ثبت نام تیپ جدید اقدام نمایند.

بهمن موتور

با اقساط 3 ساله و کمتر از 300 میلیون صاحب خودروی بهمن موتور شوید

شرایط فروش بدون ضامن نیز به شرح جداول زیر اعلام شده و برای فروش لیزینگی بدون ضامن ثبت نام فقط از طریق نمایندگی و از درگاه ارتباطی نمایندگان شرکت بهمن لیزینگ BPMS) ) قابل انجام است.

این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ آذر آغاز و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۸ آذر ۱۴۰۲ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشتِ هر نفر مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه وانت است و خودرو حداکثر سی روز پس از واریز وجه و تکمیل و تایید مدارک تحویل می‌شود. اقساط این طرح فروش ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه قابل انتخاب است و در این طرح، چک‌های اقساط به سه صورت ماهانه، دو ماهه یکبار و سه ماهه اخذ می‌شود. ثبت‌نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com  امکان پذیر است

بهمن موتور

مشتریانی که اقساط خود را به صورت ماهانه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه ۲۷۴ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۶ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

خریدارانی که اقساط خود را به صورت چک‌های دو ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۵ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۷ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

متقاضیانی که اقساط خود را به صورت چک‌های سه ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۶ میلیون تومان و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۸ میلیون و در روش ۳۶ ماهه ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

شرایط فروش بدون ضامن نیز به شرح جداول زیر اعلام شده و برای فروش لیزینگی بدون ضامن ثبت نام فقط از طریق نمایندگی و از درگاه ارتباطی نمایندگان شرکت بهمن لیزینگ BPMS) ) قابل انجام است. اگر شما 446 میلیون و 500 هزارتومان پیش بپردازید با 24 فقره چک و مبلغ اقساط ماهی 4 میلیون 466 هزارتومان می توانید صاحب این محصول بهمن موتور شوید.

بهمن موتور

داخل ریسپکت پرایم بهمن موتور

ممکن است در بحث ظاهر بیرونی خودرو اختلاف نظرهایی میان موافقان و مخالفان وجود داشته باشد اما بعید میدانم کسی بتواند به طراحی داخلی ریسپکت ایرادی وارد کند؛ صندلی‌های اسپرت یکپارچه جلویی با دربرگیرندگی مناسب، حس بسیار خوبی به انسان منتقل می‌کنند و حجم‌دهی جالب قسمت‌های مختلف داشبورد نیز بر جذابیت‌های اتاق افزوده‌اند. از دیگر نکات جالب توجه کابین ریسپکت می‌توان به مواردی مثل فرمان D شکل و دریچه‌های خلاقانه تهویه اشاره نمود که در مجموع شکل و شمایل هیجان‌انگیزی پیش رویمان قرار داده‌اند. نشانگرهای پشت‌آمپر نیز حالتی نیمه دیجیتال دارند و تلفیق این قضیه با نمایشگر عریض مرکزی و انبوهی از آپشن‌های رفاهی و ایمنی احساس مواجهه با یک خودرو مدرن و امروزی را در ذهن تداعی میکند.

بهمن موتور

از لحاظ کیفیت و فضای داخل (و صندوق) می‌توان ریسپکت را با برادرش یعنی آریزو 5 مقایسه نمود که اگر روی آن خودرو شناخت داشته باشید متوجه میشوید که اوضاع این یکی هم به نسبت قیمت و کلاس بدنه راضی‌کننده است. تازه ریسپکت از نظر فاصله محوری شرایط بهتری دارد که به جای پای بیشتر در ردیف عقب منتهی شده. نکته دیگر اینکه بدلیل خطوط نسبتاً اتوکشیده بدنه دید پیرامونی کافی است و با توجه به ارگونومی قابل‌قبول ادوات، میزان تسلط بر خودرو مناسب به نظر می‌رسد.

بهمن موتور

طراحی ریسپکت پرایم بهمن موتور

بهمن ریسپکت طراحی جذاب و جوان‌پسندانه‌ای دارد که شاید در نگاه اول از نظر هارمونی به پای آریزو 5 نرسد اما با اِلمان‌های اسپرت بیشتر، قادر است طرفدارن خاص خودش را بدست آورد. در قسمت دماغه شاهد یک جلوپنجره عریض هستیم که تا قسمت پایین سپر امتداد یافته و ترکیب این بخش با چراغ‌های عصبانی، دی‌لایت‌های مدرن، کاپوت برجسته و خطوط شکسته بکار رفته ظاهری جسور و خشن را پدید آورده‌اند. در نیم‌رخ هم خطوطی ساده اما شیک و منطقی ترسیم شده‌اند که ظاهری باوقار به خودرو بخشیده‌اند؛ ضمناً رینگ‌های جذاب 17 اینچی اجازه نمی‌دهند که سادگی بخش کنای، جلوه‌ای کسالت‌آور داشته باشد.

بهمن موتور

اما با رسیدن به نمای پشت سر اوضاع مقداری سلیقه‌ای می‌شود. در این بخش چراغ‌های کشیده و باریک خودرو با فرم متفاوتشان حسابی خودنمایی می‌کنند و دیفیوزر عقب تاحدودی طراحی اسپرت دماغه را به یادمان می‌آورد؛ ولی فضای خالی بزرگی در این قسمت ایجاد شده که مقداری از جذابیت‌های ظاهری ماشین را خدشه‌دار نموده است و این مورد حداقل با سلیقه شخصی من جور در نمی‌آید. با این حال در یک جمع‌بندی کلی میتوان ریسپکت گروه بهمن را خودرویی خوش‌قیافه و خاص توصیف نمود؛ بخصوص که رقیب مستقیم این محصول یعنی آریزو 5 با توجه به حضور طولانی‌تر در بازار اندکی تکراری شده و دیگر مورد توجه افراد تنوع‌طلب قرار نخواهد گرفت. راستی نکته جالب دیگر روئیت لوگو جدید گروه بهمن بود که به نظرم آن هم شیک و جالب از کار درآمده است.

بهمن موتور

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی