کد مطلب: 31049

بهاره رهنما | شوهر دوم بهاره رهنما | بیوگرافی بهاره رهنما | بهاره رهنما و همسرش

فوری/حال بهاره رهنما بد شد؛ عکس دردناک از رهنما در بیمارستان | فیلم باورنکردنی از لحظه وصیت کردن رهنما درباره خاکسپاری‌اش

عکسی دردناک از حال وخیم بهاره رهنما در بیمارستان را در ادامه با هم میبینیم.

فوری/حال بهاره رهنما بد شد؛ عکس دردناک از رهنما در بیمارستان | فیلم باورنکردنی از لحظه وصیت کردن رهنما درباره خاکسپاری‌اش

خبرنگار الماس حیدری: بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است. شایعه های جدیدی در خصوص مهاجرت بهاره رهنما منتشر شده در فضای مجازی است. بهاره رهنما به تازگی از همسرش جدا شده است. در ادامه عکس جذاب از بهاره رهنما با چهره و پوشش جدید در خارج را میبینید.

بهاره رهنما در ویدئویی از علاقه ویژه‌ خودش به شهر شیراز می‌گوید و وصیت می‌کند پس از مرگ او را به جای قطعه هنرمندان در شیراز به خاک بسپارند.

ویدئوی صحبت‌های بهتره رهنما را ببینید.

حقایق تازه از بیماری بهاره رهنما فاش شد

بهاره رهنما چند روز اخیر ویدئویی منتشر کرده که در مورد بیماری که گرفته بود توضیح می دهد. او در این کلیپ دکتری که به خوب شدن او کمک کرد را معرفی کرد. سفر های پشت سر هم و ناگهانی بهاره رهنما طرفداران و دنبال کنندگان او را متعجب کرده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

بهاره رهنما

نیم رخ خیلی جوان بهاره رهنما در ۵۰ سالگی

این بازیگر پرحاشیه عکسی نیم رخش منتشر کرد است که صافی پوستش کاربران فضای مجازی را متعجب کرده است. البته بسیاری معتقد اند خانم بازیگر با میکاپ و فیلتر چروک های صورش را پنهان کرده است. تتوی کنار گوش او نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بهاره رهنما

 بهاره رهنما رو کسی نیست که نشناسه چون این بازیگر پر حاشیه بیشتر از این که از سینما دیده بشه از تلویزیون دیده و شناخته شد و همونطور هم که میدونید تلویزیون رسانه ی خیلی بزرگی هست و مخاطب های زیادی داره که به خاطره همین موضوع خانوم بیشتر و بیشتر دیده شد ولی خب احتمالا بدونید که بهاره رهنما به همین موضوع بسنده نکرد و بعد از اون خانوم رو توی اینستاگرام با حواشی مختلفی میدیدیم که همین موضوع باعث میشد یه دو دستگی بین مردم شکل بگیره و یه عده این بازیگر رو دوست داشته باشن و یه عده هم دوست نداشته باشن چون حواشی همیشه دو طرف داره یا باختن و یا سود.

که خب معلوم نیست چند درصد از این دو حالت نصیب بهاره رهنما شده چون ایشون یه صفحه ی میلیونی داره و افراد زیادی خانوم رو فالو دارن و کارهاش رو دنبال میکنن ولی خب میدونید که توی مجازی فالوور بودن صرفا به معنای فن و طرفدار بودن نیست چون یه عده در این بین یکی رو فالو میکنن که سر از کاراش دربیارن و در جریان اتفاقاتی که برای اون فرد میفته قرار بگیرن که خب این بیشتر جنبه ی کنجکاوی داره و چه بسا که همین افراد برای شخصی که فالوش کردن کامنت های منفی میذارن چیزی که توی پیج بهاره رهنما قشنگ به چشم میخوره. حالا در ادامه میخواهیم در خصوص این روزای خانوم بازیگر بیشتر براتون بگیم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما یه جوری داره لاغر میکنه که دو روز دیگه ازش یاد و خاطره ای بیش باقی نمیمونه

داشتن یه زندگی سالم و ورزشکاری این روزا یکی از مهم ترین دغدغه های یکی از افراد شده که این موضوع رو میشه راحت از اینستاگرام هم مشاهده کرد که خب این افراد در بین سلبریتی ها و البته بازیگرا هم کم نیستن مثلا یکی از اون ها محمدرضا گلزار هست که در پی چند سال از خودش یه ورزشکار حرفه ای ساخت و براش فرقی نمیکنه توی ایران باشه و یا به خارج از کشور سفرکرده باشه یه روز باشگاهش رو ترک نمیکنه و انگار ورزش کردن یه جورایی مثل غذا خوردن از واجبات زندگیه آقای بازیگر شده که خب البته در این بین خیلی از فن های ایشون با دیدنش انگیزه برای ورزش میگیرن.

بهاره رهنما

اما در این ین یه سری از افراد هم هستن که به جای ورزش کردن به عمل هایی مثل لیپوساکشن متوسل میشن برای این که وزن خودشون رو کاهش بدن که البته که یکی از پر ریسک ترین عمل هایی هست که هر کسی میتونه بره سراغ اون و در ایران هم همین اخیرا سه تا زن بابت این عمل جونشون رو از دست دادن! حالا چرا این ها رو گفتیم چون بهاره رهنما رو این روزا داریم با یه شکل و شمایل جدید که حاصل کاهش وزن شدید خانوم بازیگر هست مشاهده میکنیم که گفته میشه با عمل به این وزن رسیده. 

ولی حالا به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که تو اون باز هم کاهش وزن داشته که خیلی جالب و تعجب آوره چون اگر اینطوری پیش بره بهاره رهنما میتونه رکورد شکنی کنه البته که ممکن هست که در این عکس به علت پوشیدن لباس مشکی هم ایشون لاغرتر به نظربیاد و البته که اکسسوری های کشیده مثل گوشواره هایی که انداخته هم میتونن به این این موضوع دامن بزنن.

بهاره رهنما

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی