کد مطلب: 31046

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد فردا 8 دی ماه 1402 | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد فردا 8 دی ماه 1402 | فال ابجد با اسم مادر

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد متولدین فروردین

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب آ آ

طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد متولدین خرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

فال ابجد متولدین تیر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد متولدین مرداد

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

فال ابجد متولدین شهریور

متن فال:

حروف ابجد فال شما : د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

فال ابجد

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما: آ‌‌ آ ‌آ‌

نظر: هیچ خطری در زندگی شما را تهدید نمی کند، اینطوری بهتر است. اجازه ندهید اضطراب وارد قلب شما شود، به زودی وضعیت مالی و مالی شما بهبود می یابد و آینده شما به خوبی و خوشی ساخته می شود، از طرف شخصی پیشنهاد ازدواج می گیرید که شما را بسیار خوشحال می کند و به زودی ریسک بزرگی می کنید. در زندگی شما. با رفتار تند و پرتنش خود ناخواسته کسی را که خیلی دوستش دارید ناراحت می کنید. یک نفر ناخودآگاه با شما بازی می کند تا از موقعیتی به نفع خود استفاده کند، دوست و دشمن خود را بشناسید. بی دلیل از کسی سیاه نمایی نکنید وگرنه برایش عادت می شود.

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما: ج د ب

نظر: فال خوب نیست. در زندگی دست به کارهای نادرست نزنید، با این کار در آینده مشکلات بزرگی برای خود ایجاد می کنید و غم و اندوه زیادی به زندگی خود می ریزید، بهتر است مخفیانه با خدا و نیازهای زندگی تان برخورد کنید. موفقیت آمیز بودن این بدان معنا نیست که حساب پاک است. سوال خود را مستقیماً بپرسید تا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنید. شما کسی نیستید که باید نگران این وضعیت باشید. دایره دوستان و شرکای خود را گسترش دهید. خودتان را به یک یا دو نفر محدود نکنید. اخباری که به شما می رسد را دقیق بررسی کنید.

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما: ب د د

نظر: برای هر هدفی که دارید بهتر است آن را رها کنید زیرا در اختیار شما نیست و ممکن است با شکست بدی مواجه شوید، خداوند راه بهتری به شما عنایت خواهد کرد. افرادی در اطراف شما هستند که نیت خوبی نسبت به شما ندارند، مراقب آنها باشید، ممکن است گاز گرفته شوید یا آسیب ببینید. کمی با زندگی که الان دارید احساس بیگانگی می کنید و نمی دانید چه نقشی در زندگی خود دارید، بنابراین در تصمیم گیری دچار سردرگمی می شوید. خودتان را پیدا کنید و سپس وارد ماموریت های مختلف شوید. اتفاق جدیدی در زندگی شما می افتد و کسی قلب شما را می دزدد. این به شما انرژی جدیدی می دهد.

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ب ج آ

نظر: نیت شما محقق نخواهد شد و این فقط باعث ایجاد اضطراب و استرس زیادی در زندگی شما می شود. خداوند بهترین ها را به شما داده است، پس سعی کنید از آنها به درستی استفاده کنید. کسی شما را ناراحت کرده است، اما صبور باشید، او به زودی از کار خود پشیمان می شود و به سراغ شما می آید. نماز را از دست ندهید و خدا را زیاد یاد کنید. چیزی می شنوید که باعث می شود فرد جدیدی را ببینید. شما بسیار حساس هستید و از کوچکترین چیزها ناراحت می شوید. این اصلا به نفع شما نیست. از شانس خود شکایت نکنید، در عوض هر چه زودتر شروع به کار کنید. از کسی که در سختی ها کنار شماست قدردانی کنید، از صمیم قلب با او با مهربانی رفتار کنید.

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: د د ج

نظر: شما نیت خوبی دارید و با این کار زندگی شما از هرج و مرج نجات می یابد. مشکلات شما حل می شود و کار شما در مدت کوتاهی حل می شود. شخصی با شما تماس می گیرد که شما را از نگرانی و اضطراب بزرگ شما نجات می دهد، قرار ملاقات و ازدواج پیش روی شماست. سفری را آغاز خواهید کرد که برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند. به همین دلیل است که شما به زندگی با تصویر بزرگ نگاه می کنید و یا نمی توانید اتفاقات را ببینید یا با بی تفاوتی به آن چشم پوشی می کنید که باعث می شود بارها و بارها از یک سوراخ گاز گرفته شوید. درک درستی از مشکلات زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشد.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: د د آ

نظر: شانس شما خوب است و موفقیت و خوشبختی نصیب شما خواهد شد. با یک زن زیبا مشاجره کوچکی خواهید داشت و این موضوع شما را بسیار ناراحت می کند اما نگران نباشید، به زودی آرامش به شما باز می گردد. اگر قصد دارید سفری را شروع کنید، بهتر است به شهرهای مذهبی بروید که برایتان خوب است. منتظر شنیدن خبرهای بد نباشید. در عوض، ذهن خود را برای تصمیم گیری منطقی آموزش دهید. از رفتار ریاکارانه اطرافیانتان ناامید و دلسرد می شوید، اما با صداقت خود به هدف می رسید. اخلاص و اعتقاد به خود بهترین دارایی شماست. بدبینی و شک را از خود دور کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی