کد مطلب: 31041

ترلان پروانه | ترلان پروانه و همسرش | ترلان پروانه کیست | سن ترلان پروانه

عکس عروسی ترلان پروانه با خواننده مشهور غوغا کرد! | ترلان پروانه عروس زمستان شد ؟ + عکس عروسی

بتازگی عکسی از ترلان پروانه با لباس عروس سنتی در اینستاگرام منتشر شده که حسابی سر و صدا بپا کرده است. خیلی از هواداران این خانم بازیگر با کلاس معتقدند ترلان خانم با خواننده پر حاشیه کشورمان ازدواج کرده است.

عکس عروسی ترلان پروانه با خواننده مشهور غوغا کرد! | ترلان پروانه عروس زمستان شد ؟ + عکس عروسی

خبرنگار الماس حیدری: ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد. ترلان پروانه از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی و پدرش مهندس است. ترلان پروانه جز بازیگران پر حاشیه است.

عکس ترلان پروانه در لباس عروس

عکس جدیدی از ترلان پروانه را با هم میبینیم که در لباس عروس سنتی می باشد. این عکس شایعات زیادی را درخصوص ازدواج ترلان خانم با خواننده مشهور بر سر زبان ها انداخت. سایت دیجی سرگرمی این خبر را قویا تکذیب میکند.

ترلان پروانه

ترلان پروانه برای اولین بار در سه سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شیراز بدنیا آمد. در سن ۳ سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت.

ترلان پروانه دارای مدرک دیپلم گرافیک می‌باشد. و در رشته طراحی دوخت مشغول به تحصیل است.

ترلان پروانه

وقتی یکی دیگه با اسم ترلان پروانه از خودش عکس میذاشته! کتک خورشم ملسه!

خب همه ما میدونیم که شیطنت تو فضای مجازی به شدت زیاده. هم تلگرام و هم اینستاگرام و هم توییتر و هم یوتیوب و …! اما اونچه که مشخصه اینه که فالوور جمع مکردن و یا جلب توجه خیلی سخته و شما باید یه چیزی تو چنته داشته باشی تا نگاه ها به سمتت روانه بشن.

برخی افراد سواستفاده گرد و بیکار هستند که میان و از اسم و عکس دیگران استفاده میکنن تا دیده بشن. این اسم و عکس ممکنه برای بلاگرا باشه یا بازیگرا و یا حتی اصلا بدل شدن افراد مشهور! این بار اما نوبت به ترلان پروانه رسید و ظاهرا فردی با انتشار تصویر از خود از اسم ترلان خانوم در حال سواستفاده بوده. چرا که مدتی پیش ترلان پروانه از مواردی رونمایی کرد که نشون میداد فردی با انتشار عکس های مختلف از دستش و گوشیش و … با اسم ترلان پروانه در حال جلب نظرات بوده. این در حالیه که ترلان اومد و گفت این تصاویر من نبودنم و فرد در حال گول زدن دنبال کننده هاست.

ترلان پروانه

 اگر یک دهه هفتادی باشید با ترلان پروانه بزرگ شدین! چرا که خانوم بازیگر از پنج سالگی شغل الانش رو دیده و درش بزرگ شده. خب خیلی از هنرمندامون هستند که تو سن کم ایفای نقش میکردن و اتفاقا خوبم از پس کارشون بر میومدن، اما بعد از یه سنی حالا یا دیگه خونوادشون نخواستن و یا خودشون خوششون نیومد ادامه بدن و شغل و رشته ای دیگه رو دنبال کردند. موین دهه هفتادیا فقط ترلان پروانه بود که هم بچگی بازی کرد و هم بزرگ شد حسابی شهرت یافت.

ترلان پروانه

آخه میدونید که مشهور شدنم تو این قضیه عالمی داره و هر کی بیاد بشه بازیگر که نمیتونه بشه مشهورررر! اصلا مشهور داریم تا مشهور! یکی شناخته شده هستش اما خفن نیست، یکی هم شناخته شده هستش و هم خفن که نمونه بارزش میشه ترلان پروانه. این چهره که تو نیمه دوم دهه هفتاد متولد شده سن و سال زیادی نداره اما در عوض تا به حال تجربه های خیلی خیلی زیادی تو زمینه های مختلف به دست آورده که برخی از اونها باعث حاشیه سازی شدن و منفی بودند، برخیشون هم باعث رشد خانوم بازیگر شدن. ترلان پروانه فقط تو زمان بچگیش تا نوجوونیش تلویزیون کار میکرد و بعدش اونچنان سینما بازه و نمایش خانگی دیده شد که واقعا عجیب بود.

ترلان پروانه و تصویری که کم پیدا میشه ازش بیینید!

ترلان پروانه خب هوادار زیاد داره. چون هم چهره خوبی داره و هم بازی خوبی! خانوم بازیگر در حالی که یه حرکتای ریزی بر روی فیسش زده، تونسته با زیبایی خودش در نهاتی یه مخلوط جذاب بسازه و حالا صورتی زیبا و دلنشین تر داره. ترلان بانو گفتیم که عکس زیاد میذاره اما بیشتر با میکاپ هستند و کمتر دیده میشه خانوم خانوما از اصله اصل خودش بدون آرایش زیاد و بدون فیلتر بذاره که خب در ادامه می بینید یه تصویر این مدلی ازش شکار شده و خیلیم مورد پسند کاربرا قرار گرفته.

ترلان پروانه

ماجرای های جنجالی ازدواج ترلان پروانه

ترلان پروانه تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است. تا به حال چندین بار خبر و شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است که اصلا واقعیت نداشته است تا جایی که خانواده وی از منتشر کنندگان این اخبار نیز شکایت هم کرده اند.

ارسلان قاسمی نیز در آخرین گفتگوی خود با شبکه تی وی پلاس به این حواشی پایان داد و گفت اصلا قصد ازدواج با ترلان را ندارد و فرد دیگری در زندگی اش هست که عاشق او می‌باشد.

ترلان پروانه

همچنین شایعه‌ی دیگری نیز در اردیبهشت ماه ۹۶ مبنی بر ازدواج او با سعید عزت اللهی نیز منتشر گردید که آن هم صحت نداشت. چندی پیش نیز تصاویر از او و فرشاد احمد زاده بازیکن فوتبال منتشر شد و دوباره شایعه ازدواج ترلان پروانه با او سر زبان ها افتاد و پس از مدتی تکذیب شد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی