کد مطلب: 31033

بهاره رهنما | شوهر دوم بهاره رهنما | بیوگرافی بهاره رهنما | بهاره رهنما و همسرش

اولین عکس بهاره رهنما بعد از خبر مهاجرت به آمریکا | پوشش جنجالی بهاره رهنما در جشن کریسمس ترکوند

بهاره رهنما باز جنجال ساز شد. عکسی از بهاره خانوم در خارج از کشور منتشر شده که شایعه مهاجرت این بازیگر جنجالی را بر سر زبان ها انداخت.

اولین عکس بهاره رهنما بعد از خبر مهاجرت به آمریکا | پوشش جنجالی بهاره رهنما در جشن کریسمس ترکوند

خبرنگار الماس حیدری: بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است. شایعه های جدیدی در خصوص مهاجرت بهاره رهنما منتشر شده در فضای مجازی است. بهاره رهنما به تازگی از همسرش جدا شده است. در ادامه عکس جذاب از بهاره رهنما با چهره و پوشش جدید در خارج را میبینید.

بهاره رهنما

عکس بهاره رهنما در مهمونی خارجکی ها

در زیر عکس بهاره رهنما را در مهمانی بسیار باشکوه با چهره جدید میبینیم.عکسی جدیدی از بهاره خانوم در پیج اینستاگرامشون منتشر شده است که در خارج از کشور می باشد و شایعه مهاجرت این بازیگر با استعداد کشورمان رو بر سر زبان ها انداخته.

بهاره رهنما

بهاره رهنما با کاهش وزنی شگفت انگیز!

بهاره رهنما به جز مسائل کاری و لایف استایل، در بحث ظاهری هم به شدت تغییر کرد و تا همین چند سال گذشته این بانوی مشهور رو با نوع لباس و فیزیکی دیگر می شناختیم و حالا انگار یک بهاره دیگر شکوفا و متولد شده.

بهاره رهنما با اکتیو شدن در اینستاگرام این فضای نامرئی، تونست خودش رو یه جور دیگه نشون بده و شاید اگه این فضا اختراع نشده بود اصلا بهاره رهنما هم این شکلی نبود

 بهاره رهنما بازیگر خوش چهره و البته خوش استعداد ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما تو این چند سال اخیر به طور کلی مسیر کاری و حرفه ای و استایلی و زندگی و خلاصه هممممه چیز رو تغییر داد. بهاره رهنما رو قبل تر ها تنها در فیلم و سریال های همسر سابقش آقای پیمان قاسم خانی می دیدیم اما حالا اوضاع تغییر کرده و خب از اونجایی که بهاره رهنما بعد از قاسم خانی درجا ازدواج کرد و یه پنج سالی هم مودی دیگر داشت، این روزها واقعا عجیبه که بهاره بانو تا به این اندازه از قبلش فاصله گرفته.

بهاره رهنما

بهاره رهنما اما این روزها چه کاره هستش که تا به این اندازه ازش تعریف و تمجید شد؟ این چهره مشهور که مجبور به ترک تلویزیون و سینما شد، حالا در تئاتر و نمایش فعالیت دارد و البته موضوعاتی اینچنینی. چرا که به گفته خود بهاره رهنما از وقتی که از پیمان قاسم خانی جدا شد دیگه تو دفاتر فیلمسازی راه داده نشد و حتی در رو میبستن تا با خانوم رهنما روبرو نشن که خب این خیلی میتونه برای یک هنرمند تلخ و دردناک باشه.

وقتی خیلی ها خیال میکنن که بهاره رهنما بعد از این همه تغییر برچسب زده جای ابروش!

این روزا خیلی از افراد هستن که به سمت زیبایی های افراطی میرن حالا چرا افراطی؟ چون این مدل از زیبایی ها از راه های افراطی که در برخی از مواقع شورش درمیاد به واقعیت می پیوندن مثلا افراد ترجیح میدن که این روزا لب های برجسته و بزرگ داشته باشن و در صورتی که اینطور نباشه متوسل میشن به تزریق ژل و یا یه سری ها هستن که اصلا نمیتونن با بالارفتن سن میونه داشته باشن و دوست دارن که تا اخر عمرشون جوون بمونن که برای این منظور میرن سمت بوتاکس و...

بهاره رهنما

حالا در این بین بهاره رهنما هم ار این دسته از افراد بشمار میره چون خانوم بایگر تا به امروز کارهای بسیاری برای زیباتر شدن خودش انجام داده و در برخی از موراد هم دکتر کارهای زیباییش رو معرفی کرده که خب این نشون میده که خانوم بازیگر میخواد که امروز زیباتر از دیروز باشه که خب بدن خودش هست ولی دراین بین از ایشون به تازگی یه عکس منتشل شد که توی اون خانوم در حالی که گ پیرسینگ ابروی خودش رو نشون میده خیلی ها متوجه این موضوع میشن که سمت ابروی خانوم بازیگر برق میرنه و خیلی ها حتی به نظرشون در بین عمل های متعدد خانوم ابروش رو که به شکل برچسبه کاشت کرده که خب الله و اعلم!

دختر از خارج برگشته ی بهاره رهنما عمرا یه همچین غذایی رو اونوره آب پیدا کنه

بعضی از اوقات یه سری تفکرات وجود داره که معلوم نیست ریشه ی اون ها کجاست چون فقط وجود دارن و افراد حس میکنن که چون این تفکرات در اغلب افراد وجود دارن بنابراین درست هستن در حالی که شاید اینطور نباشه و ما باید کوچکترین احتمالات رو هم در نظر بگریم حالا مثل چی؟ خیلی از افراد هستن که خیال دارن که بازیگرا گوشه به گوشه ی زندگیشون لاکچری هست و این دوستان تا دستشون هم تا گاز آشپزخونه نرسیده برای اینکه  غذا درست کنن! که خب این در حالی که اصلا اینطور نیست و میشه در بین بازیگرا هم افراد عادی رو دید که فقط معروف هستن مثلا اون ها شاید برای صبحونه فقط به سراغ نون و پنیر و خوردن برن، ممکن هست که دم به دیقه لباس نخرن و پاساژهای تهران رو از بر باشن و....

بهاره رهنما

حالا چرا این ها رو میگیم چون به تازگی دختر بهاره رهنما زا تهران اومده و خب خانوم مسلما خیلی ذوق زذه هست جرا که پریا خانوم دنیای کوچک این بازیگر هست که خب با این اسم هم صداش میکنه و خب تا اینجای موضوعی مشخصه ولی اخیرا و به تارگی در سفر پریا خانوم به طون که برای تحصیل رفته خارج از کشور، مادر و دختر تصمیم میگرن که باهم برن یه صبحونه بزنن که خب خیلی ها انتظار یه کافه ی شیک و مجلسی به همراه صبحانه ی انگیسی رو داشتن!

ولی خب در نهایت چی شد؛ در نهایت این مادر و دختر تصمیم گرفت که برن یه قهوه خونه ی سنتی و انجا املت با پیار بزننن! که خب خیلی ها به این موضوع توجه کرده بودن و این داستان مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت.

بهاره رهنما

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی