کد مطلب: 30956

سهام عدالت | سود سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت دور جدید از این تاریخ | مبلغ جدید سود سهام عدالت این دوره مشخص شد؟

رییس سازمان بورس از واریز سهام عدالت تا پایان آذرماه خبر داد.

واریز سود سهام عدالت دور جدید از این تاریخ | مبلغ جدید سود سهام عدالت این دوره مشخص شد؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده:

خبرهای مهمی از سوی دولت درباره سود سهام عدالت 1402 به گوش می رسد. سال گذشته سود سهام عدالت در نیمه دوم سال واریز شد و به گفته مقامات دولتی، سود سهام عدالت 1402 بزودی واریز خواهد شد. گفته می شود مبلغ سود سهام عدالت امسال 2 برابر پرداخت خواهد شد.آخرین اخبار درباره سود سهام عدالت را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

رییس سازمان بورس، روز گذشته اعلام کرد که سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت خواهد شد؛ براین اساس مرحله اول تا پایان آذر ماه و به مبلغ 600هزار تومان و مرحله دوم نیز تا پایان سال به حساب سهامداران واریز می‌شود. البته توجه داشته باشید که گول کلاهبرداران را نخورید. 

مدیر امنیت اطلاعات سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: با توجه به افتتاح سامانه «میراث» برخی با قصد کلاهبرداری اقدام به ارسال پیام در بستر پیامک اپراتورهای همراه و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی می‌کنند و یک لینک آلوده و یا برنامه خاصی را ارسال می‌کنند که پس از نصب و یا ورود به آن دسترسی به اطلاعات تلفن همراه فراهم می‌شود.

تمامی پیامک‌ها یا تماس‌های تلفنی با موضوع انتقال دارایی متوفیان سهام عدالت به وراث ایشان جعلی و با هدف کلاهبرداری است و تنها راه اطلاع از زمان بندی انتقال دارایی، از طریق ورود به درگاه جامع ذینفعان بازار سرمایه (https://ddn.csdiran.ir/)، است.

همچنین به گفته رئیس اتاق تعاون ایران، سهام عدالت با برگزاری تدریجی مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی، تا شهریور سال آینده قابل معامله می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی