کد مطلب: 30902

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد فردا 6 آذر ماه | فال ابجد با اسم مادر

اگر به فال ابجد اعتقاد دارید خالی از لطف نیست که فال ابجد روزانه خود را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال ابجد فردا 6 آذر ماه | فال ابجد با اسم مادر

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: ب ج ب 

تعبیر: این نیتی که کرده ای خوبست در کارت گشایش دیده میشود . به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری، انجام بده بسیار خوبست. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود

فال ابجد متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: د ج ا

تعبیر: این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فال ابجد متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج ا

تعبیر: نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فال ابجد متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ا ب ج

تعبیر: به زودی مقصودت برآورده میشود و از غم رها می شوی، باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند. از این افراد دوری کن. برای مقصودی و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو. به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی. ان شاالله.

فال ابجد متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: آینده ی خوبی در انتظار توست ، اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است، اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بدخواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی. در همه امور به خدا توکل کن

فال ابجد

فال ابجد متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: د ا د

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده. از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: زندگی به کاماان خواهد شد پس صبور باشید و منتظر بمانید. به زودی کسب و کارتان رونق می‌یابد و بر مشکلات پیروز می‌شوید. قصد دارید تا دست به معاملاتی بزنید که برایتان زیانبار خواهد بود پس از آن‌ها صرف نظر کنید و بی گدار به آب نزنید. توکلتان بر خداوند باشد تا موفق شوید. برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید، با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد. نگران نباشید به زودی گره از کارتان باز می‌شود و فردی به شما کمک خواهد کرد. زندگی تان متحول می‌شود، اما سعی کنید از خودتان رفتار‌های بچه گانه نشان ندهید. اگر برای کسی کاری انجام می‌دهید خالص و بی ریا باشید. شما مشکل مردم را برطرف کنید تا همیشه موفق و آسوده خاطر بمانید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: د د آ

تعبیر: اقبالتان نیک است و به زودی به سربلندی خواهید رسید، دشمنانی که در زندگیتان وجود دارند را از سر راه برمی دارید. به زودی خبر‌هایی به دستتان میرسد که شما را از یک تشویش بزرگ خلاص می‌سازد. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز کنید هم اکنون دست نگاه دارید که بر ضررتان میباشد. خوبی‌های شما زبانزد همگان است. شما منطقی و البته گاهی یکدنده هستید، فکر می‌کنید گاهی افراد ریاکار از شما جلوترند، نگران نباشید خیلی زود ورق به نفع شما برخواهد گشت. پس از مشاجرۀ لفظی با یکی از نزدیکانتان کمی عصبی خواهید شد، سعی کنید آرامش را به محیط برگردانید فقط شما هستید که می‌توانید کنترل اوضاع را بدست بگیرید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: به آرزوهایتان دست خواهید یافت و بخت و اقبال بسیار خوبی دارید. افرادی بزرگ کمکتان می‌کنند تا در راه درست قرار بگیرید. دوستان خوبی در زندگیتان دارید که اگر دنبال روی آن‌ها باشید سعادتمند و خوشبخت میشوید. اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید تعجیل کنید که به نفع تان می‌باشد. تنبلی را کنار بگذارید و کاری را که مدت هاست انجام آن را به فردا موکول کرده اید هر چه زودتر به مرحله عمل درآورید. دیگران را وادار نکنید که از شما پیروی کنند کمی آرامتر برانید با این سرعت که در زندگی پیش میروید ضرر میکنید، از عقل خود پیروی کنید احساسات گاهی کار‌ها را خراب میکند به زودی هدیه‌ای میگیرید یا خبر خوبی خواهید شنید که باعث تغییرات اساسی در زندگیتان میشود.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: به مقصودتان می‌رسید و عاقبت آرزوهایتان میسر می‌شود ک. به زودی از مشکلات مالی رها خواهید شد و زندگی به کامتان می‌شود. به زودی فردی وارد زندگیتان می‌شود که عشق و علاقه اش نسبت به شما فراوان است پس منتظر بمانید انقدر بی تابی نکنید. به هدفتان می‌رسید پس عجله نکنید. سعی دارید دشمتی مردم را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیت قوی و بسیار جذابی دارید دیگران را فقط تشویق کنید آن‌ها بیشترین سعی خود را خواهند کرد تا نظرتان را جلب کنند از مجادله با شخصی ناآشنا پرهیز کنید بعضی‌ها فکر می‌کنند با بگومگو م یتوانند حرفشان را به کرسی بنشانند، اما شما وقت برای بگومگو و جنجال‌های غیر ضروری ندارید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر: مقصودی که دارید بسیار بد است و دچار مشکلات فراوان خواهید شد. آشفته و پریشان احوال هستید و برای از دست دادن کسی در رنج و عذابید، اما خداوند به زودی شخص بهتری را برایتان قرار می‌دهد. باید در زندگی صبوری کنید تا اهداف و آرزوهایتان میسر شود. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز نمایید به شهر‌های مذهبی باشد تا دلتان آرام بگیرد. از روابط عمومی خوبتان استفاده کنید و با نیروی اراده ناممکن‌ها رو به ممکن تبدیل کنید شخص فداکار و زحمت کش در اطراف تان است که آنطور که شایسته اوست حواستان به او نیست به حرف همکارانتان گوش کنید و با هم تصمیم لازم رو بگیرید به زودی حکمی اداری نامه ایی خوشحال کننده و یا سندی به دست تان می‌رسد که سود فراوانی خواهد داشت و باعث ترقی تان می‌شود.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: اقبال بسیار خوبی دارید و خداوند کمکتان می‌کند تا به خواسته‌های تان دست پیدا کنید. رتدگیتان متحول می‌شود و خبر‌هایی به دستتان میرسد که شما را سعادتمند و خوشبخت می‌کند. اگر از دعوا و مرافعه به دور باشید و با بزرگتر هایتان با احترام برخورد کنید راه سعادت را میابید. برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قایل هستید. به سبب روح بزرگی که دارید مورد تحسین همگان قرار خواهید گرفت. انسان فعال و با گزشت هستید، ولی از لحاظ مادی این اواخر کمی به دردسر افتاده اید. بد قولی دیگران به شدت شما را عصبی میکند. به خودتان و به برنامه‌های که در سر دارید فکر کنید. شما همیشه مدیر هستید و قدرت کافی جهت کنترل اطراف خود را دارید.

منبع: دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی