کد مطلب: 30811

وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

وام فوری یک روزه 200 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصد | وام فوری بدون ضامن بانک رسالت را با شرایط باورنکردنی بگیرید

بانک رسالت به دارندگان حساب قرض‌الحسنه، وام فوری با کارمزد دو درصدی می‌دهد. شرایط دریافت وام فوری تا سقف 200 میلیون تومان را در ادامه مطلب با هم می خوانیم.

وام فوری یک روزه 200 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصد | وام فوری بدون ضامن بانک رسالت را با شرایط باورنکردنی بگیرید

وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید.وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری بانک رسالت می‌پردازیم.

وام بانک رسالت یکی از پرطرفدارترین وام‌های بانکی کشور است. این بانک به دارندگان حساب قرض‌الحسنه، وام با کارمزد دو درصدی می‌دهد. از آن‌جایی ثبت‌نام وام‌های بانک رسالت به صورت غیرحضوری و در سایت این بانک انجام می‌شود، بسیاری از متقاضیان وام ترجیح می‌دهند در این بانک حساب باز کنند و وام بگیرند. در این مقاله، درباره انواع وام‌های بانک رسالت صحبت می‌کنیم و شرایط دریافت تسهیلات بانک رسالت را توضیح می‌دهیم.

وام‌ فوری بانک رسالت تا سقف 200 میلیون تومان

اخیرا بانک رسالت از تسهیلات جدیدی رونمایی کرده است و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. این وام به کسانی داده می‌شود که در این بانک حساب دارند و از گردش حساب خوبی برخوردار هستند. در این بخش، اطلاعات لازم در خصوص انواع وام‌های بانک رسالت را بیان می‌کنیم. بیشتر مراحل دریافت وام از این بانک به صورت آنلاین انجام می‌شوند.

وام فوری قرض‌الحسنه بانک رسالت با 2 درصد سود

این وام ۲ درصد سود دارد و با کارمزد دو درصد هم به شما تعلق می‌گیرد. سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان است و برای دریافت آن به سپرده احتیاج دارید. برای دریافت وام قرض‌الحسنه‌ی بانک رسالت، سپرده‌ی شما حداقل ۳ و حداقل ۶ ماه باید در حساب بماند. نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۱۰۰ درصد است. یعنی اگر خواب سپرده ۶ ماه باشد، نسبت مبلغ وام ۱۰۰ درصد است و باید مبلغ آن را در ۱۲ ماه پرداخت کنید. 

درصورتی‌که خواب سپرده بیشتر از ۶ ماه باشد، ۲ قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود. برای ثبت‌نام در وام قرض‌الحسنه‌ی بانک رسالت باید در پیش‌خوان مجازی بانک رسالت ثبت‌نام کنید، ثبت‌نام در این پیش‌خوان به کد ملی و شماره همراه احتیاج دارد. بعد از ثبت‌نام غیرحضوری، کارشناس‌های بانک با شما تماس می‌گیرند و مامور بانک برای انجام مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک به محل شما مراجعه می‌کند. 

بنابراین، برای دریافت این وام لازم نیست به بانک رسالت مراجعه کنید. آخرین مرحله، مراجعه به سامانه‌‌ی اعتبارسنجی مرآت و مشاهده‌ی میزان اعتبار است. حالا می‌توانید مراحل دریافت وام را شروع کنید. مراحل دریافت وام در شعبه‌های بانک رسالت انجام می‌شوند. معمولا یک تا دو هفته بعد از تشکیل پرونده، وام شما واریز می‌شود. وام این بانک را می‌توانید بین ۱ تا ۵ سال پرداخت کنید.

وام فوری بدون ضامن بانک رسالت

در بین انواع وام‌های بانک رسالت، وام بدون ضامن محبوبیت بیشتری دارد. به‌طور کلی برای دریافت وام به ضامن معتبر و رسمی و وثیقه‌ی الکترونیکی احتیاج دارید. اما اگر بتوانید از بانک اعتبار ممتاز بگیرید، می‌توانید بدون ضامن از بانک وام بگیرید. برای کسب رتبه‌ی ممتاز نباید سوءسابقه، چک برگشتی و بدهی معوقه داشته باشه باشید. در این حالت، دریافت وام بدون ضامن و سفته‌ی الکترونیکی انجام می‌شود.

وام فوری

وام بانک رسالت

شرکت

بانک قرض‌الحسنه رسالت

سود

2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

100

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب

48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب

36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب

24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب

12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام

5,454,545 تومان

کل سود وام

36,000,000 تومان

مجموع رقم وام و سود

336,000,000 تومان

سپرده جداگانه

-

منبع: ازکی وام

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی